ΓΔ: 1395.79 -0.13% Τζίρος: 55.25 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 15:16:30 DATA
coffee island-kafes
Φώτο: Shutterstock

Ένταξη της εταιρείας Coffee Island στην πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ

Σημειώνεται ότι τα μέλη της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, όπως και η Coffee Island, συνεισφέρουν στην εθνική οικονομία και επιστρέφουν τη μέγιστη προστιθέμενη αξία στην ελληνική κοινωνία.

Στην πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ εντάχθηκε η ελληνική αλυσίδα καφεστίασης Coffee Island, η οποία διαθέτει ένα δίκτυο 432 καταστημάτων σε 97 πόλεις σε όλη την Ελλάδα και σε 55 σημεία στο εξωτερικό.

Η Coffee Island ξεκίνησε το 1999 από την Πάτρα, όπου διατηρεί την έδρα της. Στις ιδιόκτητες, παραγωγικές εγκαταστάσεις επεξεργασίας καφέ και αποθήκευσης στην Πάτρα επεξεργάζονται και καβουρδίζονται 1.400 τόνοι καφέ το χρόνο αποκλειστικά για την κάλυψη των αναγκών του δικτύου της.

Το νέο μέλος της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ υποστηρίζει την άμεση και μακροχρόνια συνεργασία με μεμονωμένους παραγωγούς ή συνεταιρισμούς στις χώρες παραγωγής του καφέ, θέτοντας ως πυλώνα της εταιρικής κουλτούρας και δράσης της το direct trade.

Η Coffee Island απασχολεί 215 εργαζόμενους, ενώ στο δίκτυό της εργάζονται πάνω από 3.500 εκπαιδευμένοι barista και διανομείς. Εμπράκτως, η Coffee Island υιοθετεί σε όλες τις λειτουργίες της την Αειφόρο και Βιώσιμη ανάπτυξη προς όφελος των επόμενων γενιών. Όλες οι Διευθύνσεις της σχεδιάζουν και εφαρμόζουν δράσεις που συμβάλλουν στη βιώσιμη ανάπτυξη, στην κοινωνική αλληλεγγύη και στη διασφάλιση σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ της επιχείρησης, των εργαζομένων και των τοπικών κοινωνιών.

Σημειώνεται ότι τα μέλη της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, όπως και η Coffee Island, συνεισφέρουν στην εθνική οικονομία και επιστρέφουν τη μέγιστη προστιθέμενη αξία στην ελληνική κοινωνία με την επιμονή τους να διατηρούν την έδρα τους και να παράγουν στην Ελλάδα αλλά και μέσα από προγράμματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που συστηματικά υλοποιούν.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αύξηση καθαρών εσόδων 13,7% στο εννεάμηνο για την Coca Cola HBC

«Τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου αποδεικνύουν ξεκάθαρα ότι το χαρτοφυλάκιο προϊόντων 24/7 κατανάλωσης, μπορεί να οδηγήσει σε καλής ποιότητας ανάπτυξη υπό ποικίλες συνθήκες αγοράς» ανέφερε ο Zoran Bogdanovic.