Βελτιωμένες επιδόσεις καταγράφει εφέτος η βιομηχανία τροφίμων ΕΥ.ΓΕ Πιστιόλας, η οποία είναι γνωστή με το σήμα «Agrino», θέτοντας στο επίκεντρο της αναπτυξιακής της στρατηγικής της την εξωστρέφεια και την παραγωγική ενδυνάμωση.
Πιο συγκεκριμένα, εφέτος οι πωλήσεις της Agrino εμφανίζουν ανάπτυξη της τάξεως του 6% με τις εκτιμήσεις να θέλουν το τζίρο να προσεγγίζει τα 30 εκατ. ευρώ.
Σημαντική είναι η συνεισφορά των εξαγωγών που «τρέχουν» με ρυθμό 12-13% και αφορούν στο περίπου 15% των συνολικών εσόδων. Σημειώνεται ότι η εταιρεία έχει παρουσία σε περίπου 30 αγορές και επιδίωξη είναι η περαιτέρω διεύρυνση της στα διεθνή ράφια.
Ειδικά σε ό,τι αφορά στην αμερικάνικη αγορά, η στρατηγική κινείται στον άξονα της δυναμικής εισόδου στα ράφια των αμερικάνικων αλυσίδων, ενώ θετική πορεία καταγράφει η Agrino στο κανάλι του food service.
Ήδη οι συνεργασίες στο κανάλι της εστίασης και το «success story» της εισόδου της Agrino σε εστιατόρια ισχυρών πανεπιστημιακών campus, όπως σε αυτό του Πανεπιστημίου Άμερστ στη Μασαχουσέτη, υποδηλώνουν ότι υπάρχουν σημαντικές δυνατότητες για περαιτέρω διείσδυση των επώνυμων κωδικών στα αμερικάνικα νοικοκυριά.
Στον άξονα της στήριξης των αναπτυξιακών σχεδίων, η εταιρεία βρίσκεται σε φάση υλοποίησης δύο προγραμμάτων ύψους 9 εκατ. ευρώ που αφορούν στη επέκταση των αποθηκευτικών χώρων και στον εκσυγχρονισμό των γραμμών παραγωγής με στόχο την αύξηση της παραγωγικής δυνατότητας. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, τα δύο σχέδια αναμένεται να ολοκληρωθούν έως το 2021.
Νέα υγιεινά σνακ
Σε ό,τι αφορά στην εγχώρια αγορά, το «ντεμπούτο» της εταιρείας τον φετινό Μάρτη στην κατηγορία των υγιεινών σνακ με τους κωδικούς ρυζογκοφρέτας εμφανίζει θετικά δείγματα γραφής, με τις πωλήσεις να κινούνται σε αντιστοιχία με τις προβλέψεις της διοίκησης.
Σχετικά με την πορεία της εταιρείας στις βασικές κατηγορίες του ρυζιού και των οσπρίων, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι επιτυγχάνει ενδυνάμωση της μεριδιακής της θέσης. Σημειώνεται ότι και στις δύο κατηγορίες η Agrino διατηρεί ισχυρά μερίδια αγοράς, αποτελώντας έναν εκ των βασικών παιχτών στην εγχώρια αγορά.
Υπενθυμίζεται ότι το 2018 ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε στα 28,3 εκατ. ευρώ περίπου, αυξημένος κατά 3,2% σε σχέση με το 2017. Σε όρους όγκου, οι συνολικές πωλήσεις αυξήθηκαν σημαντικά, ήτοι κατά 22,2% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση. Τα EBITDA διατηρήθηκαν θετικά, ωστόσο υποχώρησαν κατά 6% σε 1,5 εκατ. ευρώ. Σε επίπεδο αποτελεσμάτων το 2018 ήταν ζημιογόνο, με τις προ φόρων ζημίες να διευρύνονται σε 233 χιλ.ευρώ, έναντι έναντι προ φόρων ζημιών 86 χιλ. ευρώ το 2017.