ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:04:00 DATA
eurobank-dioikisi
Φώτο: Από αριστερά προς τα δεξιά οι κκ.: Ανδρέας Αθανασόπουλος, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος, επικεφαλής Group Transformation, Digital & Retail Banking Σταύρος Ιωάννου, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος, Group Chief Operating Officer & Διεθνών Δραστηριοτήτων Φωκίων Καραβίας, Διευθύνων Σύμβουλος, Γιώργος Ζανιάς, Πρόεδρος του Δ.Σ., Κωνσταντίνος Βασιλείου, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος, επικεφαλής Corporate & Investment Banking, Ιάκωβος Γιαννακλής, Γενικός Διευθυντής Retail Banking

Η τραπεζική της νέας εποχής από την Eurobank με ορίζοντα το 2030

Λανσάρει ένα νέο λειτουργικό μοντέλο στην τραπεζική αγορά που συνδυάζει τον ψηφιακό με τον φυσικό κόσμο αναβαθμίζοντας τις υπηρεσίες που προσφέρει προς τους πελάτες της.

Τον οδικό χάρτη του ψηφιακού μετασχηματισμού της Eurobank με την ανάδειξη ενός νέου λειτουργικού μοντέλου προσαρμοσμένο στις ανάγκες και της προκλήσεις της εποχής παρουσίασε η διοίκηση της τράπεζας. Μέσω του «EUROBANK 2030 | Τράπεζα της Ανάπτυξης» η τράπεζα λανσάρει ένα νέο μοντέλο στην ελληνική αγορά, που επενδύει στο τρίπτυχο Άνθρωπος – Τεχνολογία – Βιωσιμότητα, συνδυάζοντας την τεχνολογική καινοτομία με την εμπειρία και την υψηλή κατάρτιση του ανθρώπινου δυναμικού της με στόχο να συμβάλλει, με βέλτιστες πρακτικές, στην εθνική προσπάθεια της βιώσιμης ανάπτυξης για όλους.

Όπως τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της EurobankΦωκίων Καραβίας, ο όμιλος κινείται με μια νέα αντίληψη για την τραπεζική ενώ «κομβικής σημασίας στο μετασχηματισμό είναι το μοντέλο Phygital που συνδυάζει την τεχνολογία με την εμπειρία των ανθρώπων μας, για τη στήριξη των πελατών μας, οικογενειών και ΟΛΩΝ των επιχειρήσεων, μεγάλων και μικρότερων, προς μια νέα καλύτερη, εποχή για την ελληνική οικονομία και κοινωνία»

Σημειώνεται ότι το εγχείρημα για τον επαναπροσδιορισμό του τρόπου λειτουργίας της τράπεζας πραγματοποιείται αφού έχει ολοκληρωθεί η εξυγίανση του χαρτοφυλακίου, μέσω του Σχεδίου Επιτάχυνση που υλοποίησε πρώτη η τράπεζα και είναι χαρακτηριστικό ότι πλέον ο δείκτης των μη εξυπηρετούμενων πιστωτικών ανοιγμάτων (NPEs) υποχωρεί κάτω του 7,5% για πρώτη φορά από την έναρξη της κρίσης.

Ο επιχειρησιακός σχεδιασμός για τον λειτουργικό ανασχηματισμό της τράπεζας, που ήδη υλοποιείται, με ορίζοντα δεκαετίας αναπτύσσεται σε τρεις (3) κεντρικούς άξονες:

  • Χρηματοδότηση εμβληματικών έργων και επενδύσεων μεγάλων και μεσαίων επιχειρήσεων, με στόχους την αλλαγή του παραγωγικού προτύπου της οικονομίας και τη μείωση του επενδυτικού κενού που δημιουργήθηκε στη χώρα κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης, κυρίως μέσω επενδύσεων βάσει των κριτηρίων ESG (Environmental, Social, Governance).
  • Ολιστική στήριξη των μικρότερων επιχειρήσεων, σε συνδυασμό με τις μεγάλες δυνατότητες χρηματοδότησης και μέσω των πόρων ευρωπαϊκών ή/και ελληνικών προγραμμάτων που αφορούν ειδικά τις μικρές επιχειρήσεις, προκειμένου να γίνουν πιο ανταγωνιστικές για να διαχυθεί η ανάπτυξη σε όλη την κοινωνία. Η τράπεζα προχωρά στη χορήγηση επαγγελματικών επενδυτικών δανείων σταθερού επιτοκίου για όλη τη διάρκεια της επένδυσης, ενεργοποιεί το πρώτο ηλεκτρονικό marketplace στην Ελλάδα για την άμεση σύνδεση των πελατών με άλλες επιχειρήσεις που αναζητούν τις υπηρεσίες τους.
  • Η ανάπτυξη του ανθρωποκεντρικού μοντέλου Phygital που αξιοποιεί την άρτια τεχνολογική υποδομή  με τον ανθρώπινο παράγοντα για απλή, γρήγορη, προσωποποιημένη και ασφαλή εξυπηρέτηση 24/7

O πρόεδρος του Δ.Σ. της Eurobank, κ. Γιώργος Ζανιάς, ανέφερε πως η Ελλάδα εξέρχεται από την κρίση και εισέρχεται σε μια νέα περίοδο ταχείας ανάπτυξης, με μεσοπρόθεσμο ορίζοντα, με τη δύναμη πυρός που εξασφαλίζουν οι σημαντικοί, διαθέσιμοι, ευρωπαϊκοί πόροι, οι μεγάλες ευκαιρίες στην αγορά μετά την πολυετή κρίση, η σταδιακή αποκατάσταση της αξιοπιστίας της χώρας και το ισχυρό πλέγμα μεταρρυθμίσεων των τελευταίων χρόνων. Το τραπεζικό σύστημα εξυγιαίνεται και αναδιοργανώνεται για να υλοποιήσει τον αναπτυξιακό και κοινωνικό του ρόλο. Η Eurobank πρωτοπορεί σε αυτή τη νέα εποχή ως η τράπεζα που πετυχαίνει ταχύτερα την εξυγίανση του ισολογισμού της, αυξάνει την οργανική της κερδοφορία και μετασχηματίζεται με οδηγό τις σύγχρονες ανάγκες και προκλήσεις με σταθερό γνώμονα την βιώσιμη ανάπτυξη και τη στήριξη της κοινωνίας.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της EurobankΦωκίων Καραβίας, δήλωσε: «Η Eurobank υπηρετεί με έργα την επίτευξη στόχων εθνικής εμβέλειας: Βιώσιμη ανάπτυξη για όλους, ταχεία ανάκτηση της επενδυτικής βαθμίδας για την Ελλάδα και αλλαγή του παραγωγικού προτύπου με όχημα τις επενδύσεις. Τα οικονομικά αποτελέσματα της τράπεζας αυτό το τρίμηνο είναι ορόσημο για εμάς αλλά και για το τραπεζικό σύστημα καθώς ο δείκτης των NPEs υποχωρεί κάτω του 7,5% για πρώτη φορά από την έναρξη της κρίσης. Είμαστε και θα είμαστε παντού στα μεγάλα έργα υποδομής ενώ προσεγγίζουμε ολιστικά τη στήριξη ειδικά των μικρότερων επιχειρήσεων προκειμένου η ανάπτυξη να διαχυθεί σε όλη την κοινωνία. Κινούμαστε με μια νέα αντίληψη για την τραπεζική. Κομβικής σημασίας στο μετασχηματισμό είναι το μοντέλο Phygital που συνδυάζει την τεχνολογία με την εμπειρία των ανθρώπων μας, για τη στήριξη των πελατών μας, οικογενειών και ΟΛΩΝ των επιχειρήσεων, μεγάλων και μικρότερων, προς μια νέα καλύτερη, εποχή για την ελληνική οικονομία και κοινωνία».

Ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος, επικεφαλής Corporate & Investment BankingΚωνσταντίνος Βασιλείου, αναφέρθηκε στη δέσμευση της Eurobank να συμβάλλει στην εδραίωση βιώσιμης ανάπτυξης, στοχεύοντας σε εκταμιεύσεις ύψους άνω των 5,5 δισ. ευρώ την επόμενη τριετία, το 50% των οποίων θα κατευθυνθούν σε επιχειρήσεις που θα εντάσσουν στο σχεδιασμό τους ισχυρά κριτήρια ESG.

Υπογράμμισε την ανάγκη αξιοποίησης της ιστορικής ευκαιρίας του Ταμείο Ανθεκτικότητας και Ανάπτυξης και τη στήριξη κομβικών κλάδων όπως ο τουρισμός, η ναυτιλία, η ενέργεια, οι υποδομές, το real estate, η βιομηχανία & μεταποίηση, όπου εκτιμάται ότι θα υλοποιηθούν συνολικές επενδύσεις ύψους 32 δισ. ευρώ, την επόμενη τριετία.

Ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος, επικεφαλής Group Transformation, Digital & Retail Banking, κ. Ανδρέας Αθανασόπουλος, παρουσίασε το νέο μοντέλο μιας ευέλικτης Phygital τράπεζας που μετασχηματίζεται, καθημερινά, σύμφωνα με τα νέα καταναλωτικά πρότυπα και συνήθειες, αξιοποιώντας την εμπειρία του προσωπικού της και την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Διαχρονικός στόχος είναι μια τράπεζα που θα είναι πάντα κοντά στον πελάτη, με εξατομικευμένες, προσωποποιημένες υπηρεσίες και προϊόντα, αξιοποιώντας την πρωτοποριακή εμπειρία εξυπηρέτησης στα καταστήματα νέας εποχής αλλά και το ολοκληρωμένο δίκτυο ψηφιακών καναλιών. 

Ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος, Group Chief Operating Officer & Διεθνών Δραστηριοτήτων, Σταύρος Ιωάννου, υπογράμμισε τη σταθερή επιδίωξη για πρωτοπορία και την καθιέρωση της Τράπεζας ως την πιο απλή, ψηφιοποιημένη Τράπεζα σε Ελλάδα και ΝΑ Ευρώπη με επενδύσεις άνω των 200 εκατ. ευρώ ανά τριετία. Με το ποσοστό των συναλλαγών μέσω ψηφιακών καναλιών να υπερβαίνει πλέον το 90% η Τράπεζα αξιοποιεί κάθε ευκαιρία για καινοτομία χρησιμοποιώντας τεχνολογίες αιχμής με στόχο την απρόσκοπτη, ασφαλή εξυπηρέτηση του πελάτη, βελτιώνοντας παράλληλα το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των δραστηριοτήτων της. 

Ο Γενικός Διευθυντής Retail Banking, κ. Ιάκωβος Γιαννακλής, αναφέρθηκε στη χρηματοδότηση και παροχή συμβουλευτικής στήριξης προς τις μικρότερες επιχειρήσεις, υπογραμμίζοντας πως η Eurobank, από το 2020, έχει χορηγήσει ήδη 14.000 δάνεια ύψους 1,3 δισ. ευρώ σε επιχειρήσεις με τζίρο έως 5 εκατ. ευρώ, έχοντας εγκρίνει το 82% των αιτημάτων που υποβλήθηκαν μέσα στο 2021. Στόχος είναι η αξιοποίηση των πολυεπίπεδων ευκαιριών που προκύπτουν από ευρωπαϊκά και ελληνικά προγράμματα. Προς αυτή την κατεύθυνση η Τράπεζα αναπτύσσει στρατηγικές συνεργασίες, μεταξύ άλλων, με την Info Quest Technologies για την αξιοποίηση των λύσεων της Microsoft, αλλά και την Epsilon Net για την ψηφιακή μετάβαση καθώς και με τρίτα δίκτυα όπως λογιστικά γραφεία για την περαιτέρω διευκόλυνση της πρόσβασης των επιχειρήσεων στη χρηματοδότηση.

Στο πλαίσιο της παρουσίασης πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στα καταστήματα της τράπεζας στις οδούς Κοραή και Βουκουρεστίου, όπου παρουσιάστηκαν οι ανασχεδιασμένοι χώροι και οι νέες λειτουργικότητες από τους κ.κ. Ιάκωβο Γιαννακλή και Γιάννη Σεραφειμίδη, Γενικό Διευθυντή Retail Banking και Γενικό Διευθυντή Δικτύου, αντίστοιχα, και τον Γενικό Διευθυντή Marketing και Εταιρικής Επικοινωνίας Ομίλου Eurobank, κ. Μιχάλη Βλασταράκη.

Eurobank
Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τράπεζες χωρίς ταμεία και ουρές, με καταστήματα από το... μέλλον

Πώς τα capital controls και η πανδημία επιτάχυναν τη μετάβαση στη νέα εποχή. Τέλος στα γκισέ, συναλλαγές με ραντεβού, παροχή σύγχρονων υπηρεσιών και τα πρώτα αποκλειστικά ηλεκτρονικά καταστήματα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

To egg δικτυώνεται με πανεπιστήμια και το οικοσύστημα startup του Ισραήλ

Ο επιχειρηματικός επιταχυντής της Eurobank θα συνεργαστεί μεταξύ άλλων με το Cyprus Seeds με στόχο τη διασύνδεση της καινοτόμου ακαδημαϊκής έρευνας και θα ενισχύσει την προσπάθεια για δημιουργία spin off εταιρειών που θα ξεπηδήσουν από τα πανεπιστήμια.
karavias, eurobank
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Eurobank: Ισχυρές επιδόσεις με κέρδη άνω του 1 δισ. και απόδοση κεφαλαίων 19%

Τα καθαρά κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στο εννεάμηνο σε 0,331 ευρώ. Ενοποιήθηκε για πρώτη φορά η Ελληνική Τράπεζα διευρύνοντας το διεθνές αποτύπωμα του ομίλου. Σε Ελλάδα 60%, Κύπρο 27% και Βουλγαρία 11% το ενεργητικό.