Η Blueground ανακοίνωσε πως ολοκλήρωσε έναν ακόμη γύρο χρηματοδότησης ύψους 180 εκατ. δολαρίων που προήλθαν από τα επενδυτικά fund WestCap (που ηγήθηκε του γύρου), Geolo Capital, Prime Ventures, και VentureFriends, εκ των οποίων 40 εκατ. δολάρια αποτελούν δανειακή χρηματοδότηση από την Silicon Valley Bank. Mετά από αυτόν το νέο γύρο χρηματοδότησης, η Blueground έχοντας συγκεντρώσει 258 εκατ. δολάρια από το 2013, αποτελεί την ελληνική start-up που έχει προσελκύσει το μεγαλύτερο επενδυτικό ενδιαφέρον.
Η εταιρεία δραστηριοποιείται στη διαχείριση και παροχή πλήρως επιπλωμένων και εξοπλισμένων διαμερίσματα προς ενοικίαση για ένα μήνα, ένα χρόνο ή και περισσότερο. Έχει παρουσία σε 12 πόλεις -Αθήνα, Λονδίνο, Παρίσι, Κωνσταντινούπολη, Ντουμπάι, Νέα Υόρκη, Βοστώνη, Ουάσιγκτον, Σικάγο, Λος Άντζελες, Σαν Φρανσίσκο και Σιάτλ- σε τρεις ηπείρους και στους στόχους της, προ πανδημίας, ήταν το 2023 να διαχειρίζεται περί τα 50.000 διαμερίσματα από 3.300 σήμερα, με παρουσία σε 50 πόλεις.
Σήμερα η Blueground αποτελεί τον μεγαλύτερο μισθωτή διαμερισμάτων στην Αθήνα, καθώς στο χαρτοφυλάκιό της διαθέτει πάνω από 600 ακίνητα. Κατά κύριο λόγο, η εταιρεία αναζητεί ακίνητα στο κέντρο της πόλης, στα νότια αλλά και στα βόρεια προάστια και συγκεκριμένα σε περιοχές που εμφανίζουν μεγάλη ζήτηση και βρίσκονται κοντά σε επιχειρηματικά κέντρα, όπως Αμπελόκηποι, ιστορικό κέντρο, Καλλιμάρμαρο, Κολωνάκι, Αγία Παρασκευή, Ψυχικό, Χαλάνδρι, Φιλοθέη, Κηφισιά, Μαρούσι, Ελληνικό, Γλυφάδα, Παλαιό Φάληρο και Βούλα.
Αυτός ο νέος κύκλος χρηματοδότησης σηματοδοτεί επίσης την περαιτέρω αύξηση του εργατικού δυναμικού της εταιρείας. Σήμερα, διαθέτει 450 εργαζομένους εκ των οποίων οι 200 είναι στην Αθήνα. Η εταιρεία, κατά την διάρκεια της πανδημίας είχε δεχθεί μεγάλο πλήγμα στην αγορά της Αμερικής, όπου είχε παγώσει πλήρως η δραστηριότητα της, καθώς δεν υπήρχε ζήτηση στο αντικείμενο. Στη χώρα μας προχώρησε στη διάρκεια της πανδημίας, στην υπαγωγή των υπαλλήλων της στο μέτρο της ενίσχυσης των 800 ευρώ, ενώ σε άλλες αγορές προχώρησε σε απολύσεις. Αρχικά την περασμένη χρονιά, σκόπευε να προσλάβει επιπλέον 150 άτομα μέχρι το τέλος του 2020, πλάνο το οποίο «πάγωσε», ωστόσο στόχος της Blueground μετά τον νέο γύρο χρηματοδότησης είναι η πρόσληψη 300 νέων ατόμων μέσα στους επόμενους 12 μήνες, οι μισοί εκ των οποίων θα έχουν ως βάση την Ελλάδα.
Κατά τη διάρκεια των δύσκολων ημερών του 2020, η Blueground αναδιοργανώθηκε, εξορθολόγησε περαιτέρω τις δραστηριότητές της και κατάφερε να διατηρήσει την πληρότητα των μονάδων της στο 92%, εξασφαλίζοντας ταμειακές ροές για τους ιδιοκτήτες, και αποδίδοντας επιχειρηματικά εν μέσω δυσχερών συνθηκών. Με τη σταδιακή χαλάρωση στον περιορισμό των μετακινήσεων και την επακόλουθη αύξηση στη ζήτηση για επιλογές ευέλικτης διαβίωσης, η Blueground επανήλθε σε φάση ταχείας ανάπτυξης και έχει πλέον εδραιωθεί ως ο παγκόσμιος ηγέτης στις μηνιαίες έως ετήσιες ενοικιάσεις. Το 2021 ο παγκόσμιος κύκλος εργασιών της αναμένεται να κλείσει σε 140 εκατομμύρια δολάρια και το 2022 σε 240 εκατομμύρια δολάρια.
«Η Blueground έχει διαφοροποιηθεί με όλους τους σωστούς τρόπους - εξαιρετική οικονομική επίδοση σε ώριμες αγορές, ιδιαίτερη ανθεκτικότητα που προστάτευσε την επιχείρηση από την αστάθεια, κορυφαίο επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών και, το σημαντικότερο, ένα μοντέλο πειθαρχημένης ανάπτυξης που οδηγεί σε ισχυρή εξωστρέφεια», δήλωσε ο Charlie Young, Partner της WestCap και μέλος του ΔΣ της Blueground. «Για την επιτυχία που έχει σημειωθεί μέχρι σήμερα, ο Αλέξανδρος και η ομάδα του έχουν κάνει μόνο την αρχή».
«Ιδρύσαμε την Blueground με όραμα να προσφέρουμε στους επισκέπτες μας ένα σπίτι σε κάθε μεγάλη πόλη, προσφέροντας τους την ευελιξία και την άνεση που χρειάζονται για να εξερευνήσουν τον κόσμο», δήλωσε ο Αλέξανδρος Χατζηελευθερίου, Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής της Blueground. «Η εμπιστοσύνη των επενδυτών μας, μας δίνει ακόμα περισσότερες δυνατότητες να συνεχίσουμε να κάνουμε αυτό το όραμα πραγματικότητα και να συνεχίσουμε να ανταποκρινόμαστε στις αυξημένες απαιτήσεις των ανθρώπων για μεγαλύτερη ευελιξία. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που ο νέος κύκλος χρηματοδότησης σημαίνει ότι μπορούμε να δημιουργήσουμε νέες θέσεις εργασίας και να καλωσορίσουμε στην ομάδα μας νέα μέλη παγκοσμίως».
Σχολιάζοντας την ανακοίνωση, ο Απόστολος Αποστολάκης, Partner της VentureFriends και μέλος του ΔΣ της Blueground, δήλωσε «η Blueground αντιλήφθηκε πολύ νωρίς ένα σημαντικό κενό στην παροχή ποιοτικής και ευέλικτης διαμονής, και οι αλλαγές στον τρόπο που ζούμε και εργαζόμαστε δημιουργούν μεγαλύτερη ανάγκη για την πρόταση της. Έχοντας αποδείξει τη δυνατότητα εξέλιξης και προσαρμογής, και με άνετη πλέον πρόσβαση σε χρηματοδότηση, η Blueground έχει πετύχει το στόχο της να είναι ο παγκόσμιος ηγέτης στο χώρο με τεράστιο περιθώριο ανάπτυξης».