ΓΔ: 1397.63 0.94% Τζίρος: 86.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
wolt-delivery
Φώτο: Shutterstock

«Απογείωση» τζίρου για τη Wolt και επέκταση δραστηριοτήτων πέραν της εστίασης

Η Wolt επεκτάθηκε σε νέες πόλεις και διευρύνει το χαρτοφυλάκιο των επιχειρήσεων που περιλαμβάνονται στην εφαρμογή ενώ στοχεύει να μετατραπεί σε super app απαντώντας στις ανάγκες των απαιτήσεων των καταναλωτών.

Η γεωγραφική επέκταση και η διεύρυνση του χαρτοφυλακίου των επιχειρήσεων που εντάσσονται στην πλατφόρμα της Wolt, οδήγησαν σε εκτόξευση των μεγεθών της το 2020, ενώ η δυναμική ανάπτυξη συνεχίζεται και την εφετινή χρονιά με κύριο στόχο της εταιρίας να μετασχηματίσει την ηλεκτρονική εφαρμογή παραγγελιών από delivery app σε super app.

Πλέον οι καταναλωτές δεν παραγγέλνουν μόνο καφέ και φαγητό, αλλά αναζητούν μια ολοένα και διερυνόμενη γκάμα προϊόντων που μπορούν να αγοράσουν διαδικτυακά, οδηγώντας και τις πλατφόρμες φαγητού στην επέκταση των δραστηριοτήτων τους. Έτσι, σταδιακά μετατρέπονται σε super apps, δηλαδή σε εφαρμογές όπου ο καταναλωτής μπορεί να παραγγείλει όποιο προϊόν ή υπηρεσία μέσω του κινητού του.

Σύμφωνα με πηγές από την Wolt, η στρατηγική της εταιρείας είναι τόσο η γεωγραφική επέκταση, όσο και η διεύρυνση του portfolio της, τι είδους επιχειρήσεις μπορούν να μπουν στο app. Εκτός από τις επιχειρήσεις εστίασης, υπάρχουν πολλές επιχειρήσεις λιανικής όπως φαρμακεία, βιβλιοπωλεία μινι μάρκετ, με τον καταναλωτή να μπορεί πλέον να προμηθευτεί τα πάντα μέσω της εφαρμογής. Από μάσκες μέχρι τροφή για κατοικίδιό του.

Σημειώνουν επίσης πως οι περισσότερες από αυτές τις επιχειρήσεις μπήκαν φέτος το 2021. Πιο πριν δεν υπήρχαν πολλές επιχειρήσεις εκτός εστίασης. Τώρα η Wolt γίνεται ένα τύπου super app που ξεφεύγει από τις επιχειρήσεις εστίασης και μπορεί ο καταναλωτής να βρει κι άλλα πράγματαπροσθέτοντας πως επικρατεί ένας δημιουργικός αναβρασμός, καθώς κάθε εβδομάδα προστίθενται νέες επιχειρήσεις στην εφαρμογή σε όλες τις πόλεις που δραστηριοποιείται η Wolt. Κάθε φορά που λανσάρεται μια νέα πόλη, αυξάνεται και ο αριθμός επιχειρήσεων ενώ και στις άλλες πόλεις προστίθενται επιχειρήσεις πέραν της εστίασης.

Τριπλασιασμός τζίρου και κερδοφορίας το 2020

Με την τάση για online παραγγελίες να είναι στα ύψη το 2020, η Wolt είδε τον κύκλο εργασιών της να εκτινάσσεται από τα 3,01 εκατ. ευρώ το 2019 στα 12,81 εκατ. το 2020 πραγματοποιώντας άλμα +324% ενώ και η καθαρή κερδοφορία της εταιρείας τριπλασιάστηκε από τα 70.681,12 ευρώ στα 282.864,12 ευρώ. Μετά το θετικό 2020, η κίνηση δείχνει να είναι καλή και στο πρώτο οκτάμηνο του 2021 σύμφωνα με την Wolt, καθώς η τάση για παραγγελίες παραμένει ισχυρή και φέτος ενώ παράλληλα έχουν προστεθεί και τέσσερις ακόμα πόλεις, (Λάρισα, Βόλος, Πάτρα και Ηράκλειο) μετά την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη.

Παράλληλα και το Wolt Market που ξεκίνησε το 2021 δείχνει θετικά στοιχεία και αναμένεται να ενισχύσει τα οικονομικά μεγέθη της φινλανδικής εταιρείας την φετινή χρονιά. Όπως αναφέρουν από την Wolt, είναι ένα προτζεκτ που προχωρά και δίνει σημαντικές ευκολίες σε εκείνους που δουλεύουν μέχρι αργά καθώς γίνονται παραδόσεις μέχρι και τις 12 το βράδυ και εντός μισής ώρας από την παραγγελία. Η Wolt Greece, είχε ανακοινώσει την σύσταση της εταιρίας Wolt Market Greece, που είναι 100% θυγατρική, κάνοντας το πρώτο βήμα για την είσοδο της Wolt στη διανομή προϊόντων σούπερ μάρκετ.

Η Wolt Greece ακολουθώντας τα χνάρια της φινλανδικής εταιρείας και στις άλλες χώρες που δραστηριοποιείται, συνεργαζόταν ήδη για την διανομή προϊόντων με το Yoleni's Deli Corner, το 4 Seasons Organic Food Market, το Brinky’s, τη Cava Νέκταρ, το Soya Athens, το House of Spices και άλλες εταιρείες. Η Wolt είχε ξεκινήσει επίσης και πιλοτική συνεργασία με τα My Market πριν λίγο καιρό λόγω της πανδημίας.

Οι στόχοι για το 2021

Για το 2021, κύριος στόχος της εταιρείας είναι η περαιτέρω ανάπτυξη της δραστηριότητας παροχής υπηρεσιών και για αυτόν τον λόγο, ενισχύεται με υψηλής ποιότητας στελεχιακό δυναμικό, ενώ ήδη η Wolt έχει τετραπλασιάσει το προσωπικό της καθώς από τα 21 άτομα που απασχολούσε το 2019, έφτασε τα 85 το 2020. Όπως αναφέρεται στην οικονομική της έκθεση, η επίτευξη αυτού του στόχου εκτιμάται πως θα βελτιώσει τα αποτελέσματα της εταιρείας σε σχέση με την προηγούμενη χρήση. «Αποτελεί στρατηγική της Wolt, να πραγματοποιεί το επόμενο της βήμα αφού πρώτα έχει μεγιστοποιήσει την παρουσία της σε κάθε πόλη, προσφέροντας μόνο υψηλό επίπεδο υπηρεσιών. Στόχος είναι η παρουσία με πολύ καλή εξυπηρέτηση στις πόλεις που δραστηριοποιείται».

Επίσης, η εταιρεία τεχνολογίας σκοπεύει να επενδύσει σε ένα διευρυμένο κωδικολόγιο προϊόντων που θα ανταποκρίνονται στις προτιμήσεις των καταναλωτών. Το μεγάλο στοίχημα που θέτει η Wolt είναι ο μέσος χρόνος παράδοσης να μην ξεπερνά τα 40 λεπτά, ενώ οι παραδόσεις θα πραγματοποιούνται καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

online, trofima, emporio, delivery
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επεκτείνονται οι ισχυροί του delivery και απειλούν τα παραδοσιακά σούπερ μάρκετ

O κλάδος του quick commerce θέλει να «κλέψει» μερίδια από τα σούπερ μάρκετ και επενδύει δυναμικά στην ανάπτυξη του δικτύου των dark stores και φυσικών σημείων, με Wolt και E-food να δημιουργούν νέα δεδομένα στην αγορά.
OTE, Cosmote
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ο ΟΤΕ μπαίνει με αξιώσεις στο delivery, σχέδιο για ιδιόκτητο στόλο

Ο εντεινόμενος ανταγωνισμός στο online delivery και η ραγδαία ανάπτυξη των ψηφιακών υπηρεσιών οδηγούν τον ΟΤΕ σε σημαντικές αλλαγές στο καταστατικό του, ανοίγοντας τον δρόμο για έναρξη δραστηριότητας στις ταχυμεταφορές.
wolt-delivery-app
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επεκτείνει περαιτέρω την παρουσία της στην Ελλάδα η Wolt

Η φινλανδική Wolt συνεχίζει την ανάπτυξη του επενδυτικού της πλάνου στην Ελλάδα και ένα μήνα μετά τα εγκαίνια της εφαρμογής στη Λάρισα, κινήθηκε στα δυτικά της χώρας ξεκινώντας δραστηριότητες στην Πάτρα.