ΓΔ: 1392.05 -0.40% Τζίρος: 24.72 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 12:07:00 DATA

Όλο και πιο κοντά η Bluehouse σε πώληση του 50% του McArthurGlen

Η διοίκηση της Bluehouse άντλησε περισσότερο από μισό δισ. ευρώ από το 2004 μέχρι σήμερα και πραγματοποίησε περίπου 50 αγοραπωλησίες ακινήτων κυρίως στην Κεντρική, αλλά και στην Ανατολική Ευρώπη.

Τον τελευταίο χρόνο η διοίκηση της Bluehouse Capital βρέθηκε αρκετές φορές στην πλευρά των πωλητών. Προχώρησε, όμως και σε σημαντικές αγορές ακινήτων στην Κεντρική Ευρώπη, κυρίως στον τομέα των αποθηκευτικών χώρων και των logistics. Ταυτόχρονα η επενδυτική εταιρεία που ιδρύθηκε το 2004 έχει αρκετές ώριμες επενδύσεις οι οποίες είναι «ανά πάσα στιγμή προς πώληση». Είχε, όμως, και κάποιες ατυχίες όπως η απόφαση για επιστροφή στην Ελλάδα, με επενδύσεις στο εμπορικό κέντρο «Fashion City Outlet» στη Λάρισα και στο Castello Bibelli της Κέρκυρας, λίγο πριν ξεσπάσει η πανδημία που ανέτρεψε πολλά επιχειρηματικά σχέδια. 

Στελέχη της αγοράς ακινήτων θεωρούν πως «είναι λογικό να έρθει κάποια στιγμή και η ώρα πώλησης του εκπτωτικού κέντρου McArthurGlen στα Σπάτα» όπου η Bluehouse ελέγχει το 50%. Οι πληροφορίες για πώληση του ποσοστού (το άλλο μισό ελέγχεται από τον όμιλο McArthurGlen) κυκλοφορούν εδώ και αρκετό καιρό στην αγορά ακινήτων και όπως φαίνεται ισχύουν. 

Η διοίκηση της Bluehouse άντλησε περισσότερο από μισό δισ. ευρώ από το 2004 μέχρι σήμερα και πραγματοποίησε περίπου 50 αγοραπωλησίες ακινήτων κυρίως στην Κεντρική, αλλά και στην Ανατολική Ευρώπη. Στην Ελλάδα τοποθετήθηκε μόνο στο εκπτωτικό χωριό McArthurGlen που λειτουργεί «μεσοτοιχία» με το άλλο ανοικτό εμπορικό κέντρο, το Smart Park, στα Σπάτα. Στοιχεία για τις επιπτώσεις της φετινής τετράμηνης καραντίνας στη λειτουργία του McArthurGlen δεν είναι γνωστά. Όμως το Smart Park είχε πτώση κατά σχεδόν 30% στα έσοδα καταστημάτων στο πρώτο τετράμηνο. Ωστόσο, πλέον επωφελείται από το γεγονός πως είναι το μοναδικό ανοικτό εμπορικό κέντρο με σημαντική αύξηση επισκεψιμότητας

Αντίστοιχα οφέλη έχει και το McArthurGlen και γι’ αυτό εκτιμάται πως μπορεί να προσελκύσει σοβαρό ενδιαφέρον. Τον περασμένο Ιούνιο η Bluehouse πώλησε το εμπορικό κέντρο Korso Karvina στην Τσεχία σε τοπική επενδυτική εταιρεία. Τον Φεβρουάριο είχε πωλήσει το βουλγαρικό εμπορικό κέντρο Pleven στη Βουλγαρία πάλι σε τοπικό επενδυτή. Στα τέλη Νοεμβρίου 2020 είχε πωλήσει και το συγκρότημα γραφείων Astoria Business Center του Βουκουρεστίου σε Γεωργιανό επενδυτή (Dona Group) έναντι 9 εκατ. ευρώ ενώ στις αρχές της περυσινής χρονιάς είχε πωλήσει και το κτίριο γραφείων Olympia Tower έναντι 20 εκατ. Όμως η εταιρεία έχει προχωρήσει σε σημαντικές εξαγορές αποθηκευτικών χώρων συνολικής επιφάνειας δεκάδων χιλιάδων τετραγωνικών μέτρων (τ.μ.) κυρίως σε Πολωνία, αλλά και στην Τσεχία.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΔΕΗ: Η στρατηγική για την επόμενη ημέρα μετά την εξαγορά της Κωτσόβολος

Στόχος δεν είναι τόσο η επίτευξη εμπορικού κέρδους μέσω των πωλήσεων της Κωτσόβολος αλλά το «χτίσιμο» μιας ισχυρής και πολύπλευρης σχέσης με τους πελάτες. Το δίκτυο της Κωτσόβολος αριθμεί τα 94 καταστήματα ενώ διαθέτει πλήρως ανεπτυγμένα logistics.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Trade Estates: Στα 300 εκατ. ευρώ φτάνει η εσωτερική λογιστική αξία

Η εικόνα του χαρτοφυλακίου ακινήτων του Ομίλου σε Ελλάδα, Βουλγαρία και Κύπρο την 31η.12.2023, περιλαμβάνει δεκατρία ακίνητα με συνολική αξία αποτίμησης της εύλογης αξίας αυτών που ανέρχεται στα 484 εκατ. ευρώ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ώθηση στα κέρδη του Ομίλου Φουρλή από την ανάπτυξη της Trade Estates

Η εξαγορά του Smart Park ενισχύει το χαρτοφυλάκιο της θυγατρικής ακινήτων και τη συνολική κερδοφορία του ομίλου. Με διψήφιο ποσοστό αύξησης πωλήσεων το τελευταίο δίμηνο του έτους για τον όμιλο.