Σημαντικό βήμα ανάπτυξης για την Vimodji, που αποτελεί την πρώτη ελληνική εφαρμογή που έχει ενσωματωθεί στο Viber ως chat extension και είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες startups: προχώρησε σε συμφωνία με την αμερικανική VIEWPARK, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο τις δυνατότητες της επιτυχημένης δημιουργίας του Βασίλη Καλλίτση και της Ελευθερίας Μαμιδάκη.
Η Vimodji κατάφερε να γίνει μια από τις πλέον επιτυχημένες ελληνικές εφαρμογές ευρισκόμενη στο ελληνικό Viber και ετοιμάζεται πλέον, μετά τους 2 εκατ. χρήστες στην Ελλάδα, να βγει στις διεθνείς πλατφόρμες με ακόμα πιο πλούσιο περιεχόμενο, διευρύνοντας τις επιλογές των χρηστών να εκφράσουν τα συναισθήματά τους μέσα από την αποστολή βίντεο μηνυμάτων λίγων δευτερολέπτων. Η ελληνική εφαρμογή στοχεύει το 2021 να βγει στην αγορά του Μεξικού και θέλει να ξεπεράσει τους 50 εκατ. χρήστες στα επόμενα 2-3 χρόνια και να βρεθεί σε τρεις διαφορετικές ηπείρους.
«Αυτή η σύμπραξη είναι μια μεγάλη επιτυχία, γιατί τώρα είμαστε σε στενή συνεργασία με ένα μεγάλο ξένο παίκτη που θα μας επιτρέψει να κινηθούμε στη διεθνή αγορά πιο δυναμικά», αναφέρει στο Business Daily ο συνιδρυτής της Vimodji Βασίλης Καλλίτσης για τη συμφωνία που επετεύχθη μετά από διαπραγματεύσεις που κράτησαν αρκετό καιρό.
Ο κ. Καλλίτσης σημειώνει: «Χτίσαμε τα θεμέλιά μας με βάση το συναίσθημα και το EI (Emotional Intelligence -Συναισθηματική Νοημοσύνη) και στο Vimodji υπάρχουν όλα τα συναισθήματα που ταιριάζουν, επιτρέποντας στους χρήστες να επικοινωνούν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους, επιλέγοντας σύντομες σκηνές βίντεο που αντικατοπτρίζουν αυτό που θέλουν να πουν και να μοιραστούν. Έχουμε ήδη αποδείξει ότι τόσο οι καταναλωτές όσο και τα brands προτιμούν την πλατφόρμα μας σαν μέσο επικοινωνίας και θέλουν να την χρησιμοποιούν σε καθημερινή βάση. Είμαστε ενθουσιασμένοι που η VIEWPARK είναι μαζί μας σε αυτή την προσπάθεια να επεκτείνουμε το Vimodji παγκοσμίως».
Από την πλευρά της, η Ελευθερία Μαμιδάκη, συνιδρύτρια και COO της Vimodji αναφέρει πως «το Vimodji δεν είναι μόνο μια εξαιρετική πλατφόρμα ανταλλαγής “emoji βίντεο”, αλλά τροφοδοτεί από τη βάση δεδομένων το EI (Emotional Intelligence). Είμαστε εξοικειωμένοι με τις εταιρείες που χρησιμοποιούν την Τεχνητή Νοημοσύνη, αλλά είμαστε οι πρώτοι πού δημιουργούμε μια μηχανή πού αναγνωρίζει το συναίσθημα σε τέτοιο βάθος. Η μηχανή αναζήτησης EI μπορεί επίσης να ενσωματωθεί σε υπάρχουσες εταιρείες που επιθυμούν να επεκτείνουν περαιτέρω τη βάση των συνδρομητών τους μέσω της EI».
«Πρώτα υπήρχε το Giphy και τώρα το Vimodji - το πρώτο βίντεο emoji στον κόσμο με ήχο, χρησιμοποιώντας τοπικό περιεχόμενο που βασίζεται στο συναίσθημα και τροφοδοτείται από τη μηχανή συναισθηματικής νοημοσύνης (EI) - αυτό είναι πραγματική καινοτομία και εξέλιξη, και είμαστε περήφανοι που το υποστηρίζουμε. Είναι ακριβώς εκεί που θέλει να είναι η VIEWPARK - στο προσκήνιο της σχέσης καλού περιεχομένου σε συνδυασμό με την αποκλειστική τεχνολογία. Στο στάδιο αυτό ψάχνουμε για φορείς χρηματοδότησης μέσα από ένα series A γύρο ανεύρεσης κεφαλαίων, για να μας βοηθήσουν να οδηγήσουμε το Vimodji στη κορυφή», δήλωσε η Krysanne Katsoolis, CEO της VIEWPARK.
Η αγορά της ψηφιακής διαφήμισης βίντεο
Σύμφωνα με έκθεση της Grand View Research, το παγκόσμιο μέγεθος της αγοράς ψηφιακής διαφήμισης βίντεο εκτιμήθηκε σε 19,7 δισ. δολάρια το 2019 και αναμένεται να αυξηθεί με σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 41,1% από το 2020 έως το 2027. Χαρακτηριστικά, το Facebook απέκτησε την Giphy σε συμφωνία αξίας 400 εκατ. δολαρίων το καλοκαίρι του 2020, η SiriusXM απέκτησε την Pandora για 3,5 δισ. δολάρια και η Snapchat αγόρασε το Bitmoji για 100 εκατ. δολάρια.
Το Μεξικό αποτελεί μια από τις χώρες που στοχεύει να αναπτυχθεί δυναμικά η Vimodji στο επόμενο διάστημα, με την επικείμενη είσοδο της στο διαδεδομένο στη χώρα keyboard Kika. Βρίσκεται επίσης και στο Fleksi keyboard, που επιλέγουν αρκετοί χρήστες του Android, ενώ Ασία και Αφρική βρίσκονται στους επόμενους προορισμούς. Στους στόχους της Vimodji είναι και η είσοδος σε Σιγκαπούρη, Κίνα, Ιαπωνία και Κορέα που αποτελούν τεράστιες αγορές.
Ταυτόχρονα η Vimodji αναπτύσσει και το αποτύπωμά της μέσα από συνεργασίες όπου δίνει την δυνατότητα στους χρήστες των social media να εκφράσουν τη διάθεση τους μέσα από ειδικά διαμορφωμένα βίντεο. Η ελληνική startup τον τελευταίο χρόνο είχε συμφωνήσει με την Coca Cola προωθώντας το brand Costa Coffee, όπου η διαφορά σε σχέση με τις άλλες digital media καμπάνιες είναι ότι συνδέθηκε το προϊόν με συναισθήματα και έγινε κομμάτι των προσωπικών ανταλλαγών μηνυμάτων των χρηστών στα Social Messaging apps. Ένα βασικό κριτήριο για την επιτυχία της καμπάνιας ήταν, όχι μόνο πόσοι χρήστες είδαν το διαφημιστικό βίντεο, αλλά το πόσοι το μοιράστηκαν: τα video Costa Coffee είχαν Click Through Rate 8.5% και Share through rate 25%, ποσοστά πολλαπλάσια του μέσου όρου της αγοράς.
Παράλληλα η Vimodji έχει συνάψει και συνεργασίες με την ΟΠΑΠ που αποτελεί την κορυφαία εταιρεία τυχερών παιχνιδιών στην Ελλάδα και μία από τις πιο γνωστές στον κλάδο της παγκοσμίως, καθώς και με την Aegean για μια διαφημιστική καμπάνια μέσα στο καλοκαίρι.