Στο στόχαστρο του Ανωτάτου Δικαστηρίου των ΗΠΑ το εμπορικό σήμα της δημοφιλούς διαδικτυακής ξενοδοχειακής κράτησης Booking.com, μια μονάδα της Booking Holdings Inc., μετά από προσφυγή του Γραφείου Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων των ΗΠΑ, η οποία υποστηρίζει ότι είναι υπερβολικά γενική για να αξίζει νομική προστασία.
Οι δικαστές θα ακούσουν την προσφυγή του Γραφείου με απόφαση του κάτωθι δικαστηρίου που επιτρέπει την καταχώριση του εμπορικού σήματος επειδή, προσθέτοντας «.com» στη γενική λέξη «κράτηση», έγινε αποδεκτή για εμπορικό σήμα. Η υπηρεσία διαδικτυακής κράτησης άρχισε να χρησιμοποιεί το σήμα της παγκοσμίως το 2006 και υπέβαλε πολλές εφαρμογές εμπορικών σημάτων το 2011 και το 2012.
Το δικαστήριο του Γραφείου Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων το 2016 απέρριψε τις αιτήσεις αυτές, λέγοντας ότι η Booking.com αναφέρεται γενικά στην κοινή έννοια της κράτησης διαμονής και μεταφοράς και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά μέσω μιας ομοσπονδιακής καταχώρισης εμπορικού σήματος. Σύμφωνα με τους νόμους των ΗΠΑ, μόνο οι όροι που διακρίνουν ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία από άλλους στην αγορά, μπορούν να κατοχυρωθούν με εμπορικό σήμα.
Η Booking.com άσκησε έφεση, παρουσιάζοντας μια έρευνα που έδειξε ότι το 74% των καταναλωτών προσδιόρισε τη Booking.com ως εμπορικό σήμα. Το αμερικανικό εφετείο στήριξε τον ισχυρισμό της εταιρείας τον περασμένο Φεβρουάριο, επειδή το όνομά του συνολικά είναι κατανοητό από το κοινό ότι αναφέρεται σε μια επιχείρηση. Με την προσφυγή στο Ανώτατο Δικαστήριο το Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων δήλωσε ότι η προσθήκη του «.com» σε μια γενική λέξη δεν το καθιστά διακριτικό.