Έντονη είναι η κινητικότητα από την Nova (Forthnet) ώστε να κερδίσει έδαφος στην αγορά τηλεπικοινωνιώνκ, έχοντας πλέον τις πλάτες της United Group, ο οποίος ανακοίνωσε ότι στοχεύει στην εξαγορά της Wind. Παράλληλα, η Nova βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τη Vodafone για αναπροσαρμογή της παλαιότερης μεταξύ τους συμφωνίας, ώστε να εισέλθει στην κινητή τηλεφωνία ως εικονικός πάροχος δικτύου κινητής τηλεφωνίας (Mobile Network Virtual Operator - MNVO).
Το ενδιαφέρον για την εξαγορά της Wind από την United Group επιβεβαίωσε σήμερα η CEO του ομίλου Viktoriya Boklag, αναφέροντας πως «σίγουρα ενδιαφερόμαστε για την Wind, γιατί όπως κατανοείτε, είμαστε ο μοναδικός παίκτης χωρίς την κινητή. Οπότε η συγχώνευση Nova και Wind θα μπορούσε να είναι ένα λογικό βήμα ως προς την παγίωση μας στις τηλεπικοινωνίες στην Ελλάδα». Η κα Boklag δεν ανέφερε αν έχουν υπάρξει συζητήσεις, ωστόσο τόνισε πως υπάρχει ενδιαφέρον.
Στο μεταξύ, η Nova δείχνει αποφασισμένη να μπει στην αγορά ως τέταρτος παίκτης της κινητής, έχοντας ήδη την συμφωνία με την Vodafone για την παροχή υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας ως Mobile Virtual Network Operator (MVNO). Η εταιρεία, όπως ανέφερε ο κ. Γεωργιόπουλος, βρίσκεται σε συζητήσεις με την Vodafone ώστε να μειωθούν οι τιμές που είχαν συμφωνηθεί το 2019, σημειώνοντας την ανάγκη να υπάρξει ένας ακόμη παίκτης στην αγορά τηλεπικοινωνιών.
«Δεν περιμένουμε από την ΕΕΤΤ να καθορίσει τις τιμές. Αυτή την στιγμή μιλάμε με την Vodafone που έχουμε ένα υφιστάμενο συμβόλαιο μαζί τους. Νομίζουμε με αυτές τις τιμές δεν μπορούμε να είμαστε ανταγωνιστικοί. Θεωρούμε πως η ελληνική αγορά εδώ και πολύ καιρό χρειάζεται έναν τέταρτο παίκτη. Το ότι όποιος έχει επιχειρήσει να εισέλθει στην αγορά ως MVNO έχει αποτύχει, αυτό λέει πολλά για την αγορά. Θεωρούμε πως οι συνδρομητές και η χώρα χρειάζονται άλλον ένα παίκτη κινητής. Περιμένουμε με καλή διάθεση από την Πολιτεία και από την Vodafone και από εμάς να φτάσουμε σε ένα καλό σημείο που να μπορέσουμε να το κάνουμε πραγματικότητα» ανέφερε χαρακτηριστικά ο CEO της Nova.
Στα 200 εκατ. η επένδυση της United Group στην Ελλάδα
Ο διευθύνων σύμβουλος της Nova, Παναγιώτης Γεωργιόπουλος, ανέφερε πως επιπλέον η εταιρεία πραγματοποιεί επενδύσεις σε νέες υποδομές και στρέφεται στην υιοθέτηση νέων τεχνολογιών και συστημάτων πληροφορικής, στην ανάπτυξη νέων προϊόντων, στον ανασχεδιασμό του brand Nova και την αναβάθμιση των σημείων επαφής με τους πελάτες.
Στο πλαίσιο της πρώτης φάσης του επενδυτικού της σχεδίου, η United Group προχωρά σε επένδυση επιπλέον 50 εκατ. ευρώ στην Nova μέχρι το τέλος του έτους. Το ποσό αυτό προστίθεται στα περισσότερα από 150 εκατ. ευρώ που επενδύθηκαν το τελευταίο εξάμηνο για την απόκτηση και την αναδιάρθρωση της εταιρείας, ενώ η δεύτερη φάση του πενταετούς επενδυτικού σχεδίου για τη Nova βρίσκεται υπό ανάπτυξη.
Ο κ. Γεωργιόπουλος υπογράμμισε πως ένα σημαντικό στόχο της εταιρείας αποτελεί η εξασφάλιση πρόσβασης σε ανοιχτά NGA δίκτυα και –όπου είναι εφικτό– η κατασκευή ιδιόκτητων υποδομών ώστε η Nova να έχει τη δυνατότητα να προσφέρει έναν ιδανικό συνδυασμό γρήγορου ίντερνετ, νέων τεχνολογιών και κορυφαίου περιεχομένου αλλά και τη καλύτερη εμπειρία χρήστη σε ελληνικές επιχειρήσεις και καταναλωτές. «Εργαζόμαστε σκληρά για να αναπτύξουμε μοναδικά νέα προϊόντα και υπηρεσίες για τους πελάτες και θα μπορούμε να παρέχουμε στους Έλληνες καταναλωτές κάποια από αυτά αμέσως μετά το καλοκαίρι. Τους επόμενους μήνες θα δείτε σημαντικές αλλαγές αλλά και νέες υπηρεσίες και προϊόντα», τόνισε.
«Υπάρχουν τόσα πολλά ακόμα που έρχονται. Είναι μία κομβική στιγμή για όλους εμάς στη Nova», πρόσθεσε ο κ. Γεωργιόπουλος, ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα τον Απρίλιο. Από πλευράς της, η CEO του United Group Victoriya Boklag σημείωσε πως «αυτή είναι η αρχή μίας δυναμικής νέας εποχής για τη Nova. Χτίζουμε πάνω στην κληρονομιά καινοτομίας της εταιρείας και μεταμορφώνουμε τη Nova σε έναν ισχυρό ανταγωνιστή στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών και media, ενδυναμώνοντάς τη με τη σημαντική εμπειρία μας, την εξειδίκευση και το εκτόπισμά μας».