ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 09:32:11
emporio, eshop, e-commerce
Φώτο: Shutterstock

Η Softweb αναβαθμίζει το ηλεκτρονικό κατάστημα των βιβλιοπωλείων Ιανος

Το ηλεκτρονικό κατάστημα της Ιανός θα αναβαθμιστεί με την χρήση της λύσης Softweb B2C E-Commerce ώστε να εξιδανικευτεί η καταναλωτική εμπειρία του πελάτη.

Η πρωτοποριακή και επιτυχημένη επιχείρηση στον χώρο του πολιτισμού και του βιβλίου, Ιανός Α.Ε., ήταν από τις πρώτες εταιρείες που υιοθέτησαν τη νέα λύση Softweb B2C E-Commerce, και έχοντας την εταιρεία τεχνολογίας στο πλευρό της από τον Νοέμβριο του 2018 προχωράει στην αναβάθμιση του ηλεκτρονικού της καταστήματος.

Η Ιανός, όντας ήδη χρόνια στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου είχε την εμπειρία να εντοπίσει τα σημεία που έχρηζαν βελτίωσης στη ψηφιακή της παρουσία και να αναγνωρίσει τον ιδανικό τεχνολογικό συνεργάτη. Είχε την ανάγκη από ένα πολυδιάστατο εργαλείο που θα συνδύαζε την εύκολη διαχείριση και τον συγχρονισμό ενός τεράστιου όγκου δεδομένων με την βελτιστοποίηση του ταξιδιού του καταναλωτή.

Η Εμπορική Διευθύντρια της Ιανός Α.Ε., Μαρία Λιαποπούλου, επισφραγίζει την στρατηγική συνεργασία της Ιανός με την Softweb αναφέροντας πως «με την εταιρία SOFTWEB - ADAPTIVE I.T. SOLUTIONS, συνεργαζόμαστε από τον Νοέμβριο του 2018. Στο πλαίσιο, όμως, του ψηφιακού της μετασχηματισμού η Ιανός Α.Ε. θέλησε να αναβαθμίσει το υφιστάμενο ηλεκτρονικό της κατάστημα, προκειμένου να επωφεληθεί από τις απεριόριστες δυνατότητες που προσφέρει η λύση της Softweb B2C E-Commerce. Βασική πρόκληση αποτέλεσε η εξιδανίκευση της καταναλωτικής εμπειρίας του πελάτη λιανικής. Το αποτέλεσμα δικαίωσε την επιλογή μας, αφού έχουμε πετύχει την πολύπλευρη πληροφόρηση του σύγχρονου αναγνώστη καθώς και την παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών που τον μετατρέπουν σε πιστό πελάτη της Ιανός Α.Ε».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Λογότυπα Temu και Shein
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η ΕΕ «χτυπά» Shein και Temu: Έρχονται δασμοί σε κάθε δέμα από το 2026

Η Ευρώπη είναι έτοιμη να καταργήσει την απαλλαγή από δασμούς για δέματα κάτω των 150 ευρώ εκτός ΕΕ. Στόχος ο δίκαιος ανταγωνισμός και η προστασία της ευρωπαϊκής αγοράς από κινεζικές πλατφόρμες.
Σταύρος Καφούνης πορτρέτο
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Καφούνης: Σημαντική νίκη για το εμπόριο η απόφαση ECOFIN για τα δέματα

Η επίσπευση κατάργησης της ατέλειας στα μικροδέματα από το 2026, σύμφωνα με το ECOFIN, αποτελεί νίκη για τον εμπορικό κόσμο, δηλώνει ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ, Σταύρος Καφούνης, επισημαίνοντας τις συστηματικές προσπάθειες της ΕΣΕΕ.
Πολυσύχνατοι δρόμοι Πεκίνου
ΔΙΕΘΝΗ

Ρεκόρ πακέτων στη Κίνα κατά το φεστιβάλ διαδικτυακών αγορών Double 11

Στο φετινό Double 11, οι κινεζικές ταχυδρομικές και ταχυμεταφορικές εταιρείες διαχειρίστηκαν ρεκόρ 13,94 δισ. πακέτα από 21/10 έως 11/11, φτάνοντας έως και 777 εκατ. πακέτα σε μία μέρα και ενισχύοντας τη μεταφορική τους αποτελεσματικότητα.
Σύγχρονη εργασία γραφείου
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Το B2B eCommerce ως κρίσιμο εργαλείο οργάνωσης και ανάπτυξης επιχειρήσεων

Το B2B eCommerce εξελίσσεται σε ολοκληρωμένο εμπορικό οικοσύστημα, με αυτοματοποίηση, διαφάνεια και σύνδεση με ERP, CRM και WMS, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να λειτουργούν γρηγορότερα και αποδοτικότερα.
Κτίριο Amazon λογότυπο
ΔΙΕΘΝΗ

Η Amazon καλείται να εξηγήσει την πώληση παιδικών sex dolls στη Σουηδία

Η σουηδική κυβέρνηση κάλεσε την Amazon και άλλες πλατφόρμες σε εξηγήσεις σχετικά με την πώληση σεξουαλικών κούκλων με παιδική εμφάνιση, σε συνέχεια καταγγελιών για παραβίαση της νομοθεσίας περί σεξουαλικής εκμετάλλευσης ανηλίκων.
Εφαρμογές αγορών σε smartphone
ΔΙΕΘΝΗ

Κίνα: Η κατανάλωση στρέφεται σε «έξυπνα» και οικολογικά προϊόντα στο Double 11

Στο φεστιβάλ "Double 11" αναδείχθηκαν εκπτώσεις και στροφή σε έξυπνα, φιλικά στο περιβάλλον προϊόντα. Το Πεκίνο εξέδωσε ειδικά ομόλογα 300 δισ. γιουάν για ανανέωση καταναλωτικών αγαθών και ενίσχυση εγχώριας ζήτησης.