ΓΔ: 1423.56 1.17% Τζίρος: 74.76 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:24:59 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Moda Bagno

«Βλέπει» ανάκαμψη φέτος η Moda Bagno και «ποντάρει» στον τουρισμό

Μιλώντας στο Business Daily, ο πρόεδρος της εισηγμένης Ν. Βαρβέρης σημειώνει ότι οι προοπτικές για το 2021 εμπνέουν συγκρατημένη αισιοδοξία, υπογραμμίζοντας ότι η ανάκαμψη θα έρθει προς το τέλος του χρόνου.

Με κεντρικό γνώμονα την διαφοροποίηση των επιχειρηματικών της δραστηριοτήτων, η εταιρεία Moda Bagno Ν. Βαρβέρης ΑΕ εστιάζει στην διατήρηση των κεκτημένων της όσον αφορά την παρουσία της στη λιανική αγορά επίπλου, ταυτόχρονα όμως επενδύει στο κομμάτι του τουρισμού.

Συμπληρώνοντας φέτος δύο χρόνια από την λειτουργία του πρώτου της boutique ξενοδοχείου στο νησί της Μυκόνου, του Wild Hotel, η διοίκηση της εισηγμένης εκτιμά ότι υπάρχουν σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης στο κομμάτι της παραθεριστικής κατοικίας και του τουρισμού, επιδιώκοντας την επέκταση και σε άλλους προορισμούς όταν οι συνθήκες ομαλοποιηθούν.

Παρά τους περιορισμούς της πανδημίας το περασμένο καλοκαίρι, το ξενοδοχείο παρέμεινε ενεργό μέχρι και το τέλος Οκτωβρίου, παρέχοντας έναν ασφαλή χώρο παραθερισμού για τους πελάτες του, καθώς βρίσκεται σε απομονωμένη περιοχή στα νότια της Μυκόνου (παραλία Καλαφάτη). Παράλληλα, ο όμιλος λειτουργεί δύο εστιατόρια Interni, στη Μύκονο αλλά και στον τελευταίο όροφο του ξενοδοχείου Grand Hyatt, επί της λεωφόρου Συγγρού, στην Αθήνα, συνεχίζοντας το επιτυχημένο concept.

Μιλώντας στο Business Daily, ο κ. Ν. Βαρβέρης, πρόεδρος του ΔΣ της εισηγμένης, σημειώνει ότι οι προοπτικές για το 2021 εμπνέουν συγκρατημένη αισιοδοξία, υπογραμμίζοντας ότι η ανάκαμψη θα έρθει προς το τέλος του χρόνου και δη το τέταρτο τρίμηνο του έτους, υπό την προϋπόθεση ότι θα έχει επιτευχθεί ένα ικανοποιητικό ποσοστό ανοσίας του πληθυσμού έναντι του covid-19.

Σε ό,τι αφορά το δίκτυο καταστημάτων λιανικής, η εταιρεία διατηρεί σταθερά 6 καταστήματα Interni στην Αθήνα, καθώς και σημεία σε Θεσ/νίκη, Κύπρο και Κωνσταντινούπολη, όπου διαθέτει πλήρη γκάμα επίπλων και οικιακών αξεσουάρ. Τα τελευταία είναι διαθέσιμα και μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος, το οποίο στην παρούσα φάση λειτουργεί ως βασικός δίαυλος επικοινωνίας με τον πελάτη.

Η χρήση του 2020 φέρεται να ακολούθησε την τάση του εξαμήνου της περσινής, δύσκολης χρονιάς για το λιανεμπόριο, ενώ η εταιρεία επέμεινε στην αναδιάρθρωση των λειτουργιών της και τον έλεγχο των δαπανών της. Μέσω δε του εργοστασίου της στον Γέρακα, η Moda Bagno επενδύει και σε νέους πελάτες, τους οποίους κερδίζει από δικές της παραγωγές, με σημαντικά μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους. Πρόσφατα δε ολοκλήρωσε ένα project εσωτερικής διακόσμησης σε κατοικία στην Φρανκφούρτη.

Σε ό,τι αφορά τις οικονομικές επιδόσεις, οι σχετικοί δείκτες επηρεάστηκαν σαφώς από την πανδημία. Ειδικότερα, το πρώτο εξάμηνο του 2020, ο όμιλος είχε μειωμένο τζίρο, ύψους 4,03 εκατ ευρώ, έναντι 6,24 εκατ ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2019, ενώ το μικτό κέρδος υποχώρησε σχεδόν στο μισό, διαμορφούμενο σε 1,68 εκατ ευρώ το υπό εξέταση διάστημα. Περαιτέρω, οι ζημιές προ φόρων διευρύνθηκαν σε 824.845 ευρώ το περσινό εξάμηνο, έναντι 275.836 ευρώ το 2019, ενώ οι ζημίες μετά τους φόρους άγγιξαν τα 806.703 ευρώ, έναντι 291.129 ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2019.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κλάδος του επίπλου/ειδών οικιακού εξοπλισμού και ηλεκτρικών ειδών ήταν ένας από εκείνους που επλήγησαν περισσότερο την χρονιά που πέρασε, λόγω των κλειστών καταστημάτων. Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, ο τζίρος στον κλάδο υποχώρησε τον Δεκέμβριο του 2020 κατά 19,2%, συγκριτικά με τον αντίστοιχο μήνα του 2019, ακολουθώντας εν πολλοίς την γενικότερη εικόνα του λιανεμπορίου, το οποίο έχασε τζίρο 4,5 δισ ευρώ το 2020.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τουρισμός: Η μεγάλη ευκαιρία για τους εμπόρους της Αθήνας

Πάνω από 5 εκατομμύρια επισκέπτες στην πόλη, αλλά μόνο ένα στα τέσσερα καταστήματα επωφελούνται για να αυξήσουν τον τζίρο τους. Καθοριστική συμβολή των Κινέζων, που δαπανούν 1.400 ευρώ σε tax free αγορές.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ενδιαφέρον εξαγοράς για τη Folli Follie, ενώ δίνει μάχη επιβίωσης

Το ενδιαφέρον είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την έκβαση της υπόθεσης των περιουσιακών στοιχείων του πολύπαθου ομίλου. Η αποτίμηση του εκτοξεύεται αν αποδεσμευτούν περιουσιακά στοιχεία 33 εκατ. ευρώ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σε τροχιά ανάπτυξης και επέκτασης η Kidscom, άνοιγμα και στον τουρισμό

Η εταιρεία παιδικών παιχνιδιών παραμένει κερδοφόρα, ενώ ο κλάδος καταγράφει ζημιές. Από το Πόρτο Χέλι τα πρώτα βήματα στον τομέα του τουρισμού με συγκρότημα τεσσάρων πολυτελών κατοικιών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επιστροφή σε διψήφια ανάπτυξη βλέπει για το 2024 ο όμιλος Φουρλή

Κοντά στα 30 εκατ. ευρώ θα επενδύσει φέτος ο όμιλος για την επέκταση των αλυσίδων του αλλά και την ανακαίνιση υφιστάμενων καταστημάτων ΙΚΕΑ και Intersport. Μειώσεις τιμών σε δημοφιλή προϊόντα της σουηδικής αλυσίδας.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στον Πύργο του Πειραιά έστησε η Zara το μεγαλύτερο κατάστημά της

Πρόκειται για το δεύτερο μεγαλύτερο κατάστημα στην Ευρώπη, το οποίο διαθέτει συλλογές ρούχων σε αποκλειστικότητα και ενσωματώνει τεχνολογικές καινοτομίες για την εξυπηρέτηση του επισκέπτη.