ΓΔ: 1399.46 0.13% Τζίρος: 3.59 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:38:30 DATA
Φωτο: Moda Bagno

«Βλέπει» ανάκαμψη φέτος η Moda Bagno και «ποντάρει» στον τουρισμό

Μιλώντας στο Business Daily, ο πρόεδρος της εισηγμένης Ν. Βαρβέρης σημειώνει ότι οι προοπτικές για το 2021 εμπνέουν συγκρατημένη αισιοδοξία, υπογραμμίζοντας ότι η ανάκαμψη θα έρθει προς το τέλος του χρόνου.

Με κεντρικό γνώμονα την διαφοροποίηση των επιχειρηματικών της δραστηριοτήτων, η εταιρεία Moda Bagno Ν. Βαρβέρης ΑΕ εστιάζει στην διατήρηση των κεκτημένων της όσον αφορά την παρουσία της στη λιανική αγορά επίπλου, ταυτόχρονα όμως επενδύει στο κομμάτι του τουρισμού.

Συμπληρώνοντας φέτος δύο χρόνια από την λειτουργία του πρώτου της boutique ξενοδοχείου στο νησί της Μυκόνου, του Wild Hotel, η διοίκηση της εισηγμένης εκτιμά ότι υπάρχουν σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης στο κομμάτι της παραθεριστικής κατοικίας και του τουρισμού, επιδιώκοντας την επέκταση και σε άλλους προορισμούς όταν οι συνθήκες ομαλοποιηθούν.

Παρά τους περιορισμούς της πανδημίας το περασμένο καλοκαίρι, το ξενοδοχείο παρέμεινε ενεργό μέχρι και το τέλος Οκτωβρίου, παρέχοντας έναν ασφαλή χώρο παραθερισμού για τους πελάτες του, καθώς βρίσκεται σε απομονωμένη περιοχή στα νότια της Μυκόνου (παραλία Καλαφάτη). Παράλληλα, ο όμιλος λειτουργεί δύο εστιατόρια Interni, στη Μύκονο αλλά και στον τελευταίο όροφο του ξενοδοχείου Grand Hyatt, επί της λεωφόρου Συγγρού, στην Αθήνα, συνεχίζοντας το επιτυχημένο concept.

Μιλώντας στο Business Daily, ο κ. Ν. Βαρβέρης, πρόεδρος του ΔΣ της εισηγμένης, σημειώνει ότι οι προοπτικές για το 2021 εμπνέουν συγκρατημένη αισιοδοξία, υπογραμμίζοντας ότι η ανάκαμψη θα έρθει προς το τέλος του χρόνου και δη το τέταρτο τρίμηνο του έτους, υπό την προϋπόθεση ότι θα έχει επιτευχθεί ένα ικανοποιητικό ποσοστό ανοσίας του πληθυσμού έναντι του covid-19.

Σε ό,τι αφορά το δίκτυο καταστημάτων λιανικής, η εταιρεία διατηρεί σταθερά 6 καταστήματα Interni στην Αθήνα, καθώς και σημεία σε Θεσ/νίκη, Κύπρο και Κωνσταντινούπολη, όπου διαθέτει πλήρη γκάμα επίπλων και οικιακών αξεσουάρ. Τα τελευταία είναι διαθέσιμα και μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος, το οποίο στην παρούσα φάση λειτουργεί ως βασικός δίαυλος επικοινωνίας με τον πελάτη.

Η χρήση του 2020 φέρεται να ακολούθησε την τάση του εξαμήνου της περσινής, δύσκολης χρονιάς για το λιανεμπόριο, ενώ η εταιρεία επέμεινε στην αναδιάρθρωση των λειτουργιών της και τον έλεγχο των δαπανών της. Μέσω δε του εργοστασίου της στον Γέρακα, η Moda Bagno επενδύει και σε νέους πελάτες, τους οποίους κερδίζει από δικές της παραγωγές, με σημαντικά μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους. Πρόσφατα δε ολοκλήρωσε ένα project εσωτερικής διακόσμησης σε κατοικία στην Φρανκφούρτη.

Σε ό,τι αφορά τις οικονομικές επιδόσεις, οι σχετικοί δείκτες επηρεάστηκαν σαφώς από την πανδημία. Ειδικότερα, το πρώτο εξάμηνο του 2020, ο όμιλος είχε μειωμένο τζίρο, ύψους 4,03 εκατ ευρώ, έναντι 6,24 εκατ ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2019, ενώ το μικτό κέρδος υποχώρησε σχεδόν στο μισό, διαμορφούμενο σε 1,68 εκατ ευρώ το υπό εξέταση διάστημα. Περαιτέρω, οι ζημιές προ φόρων διευρύνθηκαν σε 824.845 ευρώ το περσινό εξάμηνο, έναντι 275.836 ευρώ το 2019, ενώ οι ζημίες μετά τους φόρους άγγιξαν τα 806.703 ευρώ, έναντι 291.129 ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2019.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κλάδος του επίπλου/ειδών οικιακού εξοπλισμού και ηλεκτρικών ειδών ήταν ένας από εκείνους που επλήγησαν περισσότερο την χρονιά που πέρασε, λόγω των κλειστών καταστημάτων. Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, ο τζίρος στον κλάδο υποχώρησε τον Δεκέμβριο του 2020 κατά 19,2%, συγκριτικά με τον αντίστοιχο μήνα του 2019, ακολουθώντας εν πολλοίς την γενικότερη εικόνα του λιανεμπορίου, το οποίο έχασε τζίρο 4,5 δισ ευρώ το 2020.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τουρισμός: Η μεγάλη ευκαιρία για τους εμπόρους της Αθήνας

Πάνω από 5 εκατομμύρια επισκέπτες στην πόλη, αλλά μόνο ένα στα τέσσερα καταστήματα επωφελούνται για να αυξήσουν τον τζίρο τους. Καθοριστική συμβολή των Κινέζων, που δαπανούν 1.400 ευρώ σε tax free αγορές.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πρεμιέρα για το πρώτο ελληνικό αθλητικό παπούτσι υψηλών απαιτήσεων

Το νέο εγχείρημα αποτελεί επενδυτική πρωτοβουλία των Αλ. Λάτση και P. Ruppe, κορυφαίου πρώην στελέχους της Nike. Ο Εμ. Μπιάνκι ανέλαβε τον σχεδιασμό και Θ. Θωμαΐδης την επιχειρησιακή ηγεσία.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Οι τουρίστες στήριξαν την αγορά, προσδοκίες για την Black Friday

Το δίμηνο Σεπτεμβρίου - Οκτωβρίου αυξήθηκαν οι τουρίστες υψηλών εισοδημάτων, οι οποίοι συνεισέφεραν και στους εμπορικούς τζίρους. Ήδη «τρέχουν» οι προωθητικές ενέργειες για Black Friday και Cyber Monday.
IKEA, Fourlis
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Όμιλος Φουρλή: Στην Πάτρα άνοιξε το πρώτο μεγάλο IKEA μετά την κρίση

Όπως τόνισε ο Βασίλης Φουρλής, το νέο κατάστημα της αλυσίδας αποτελεί το πρώτο μεγάλο σημείο που ανοίγει μετά το 2010. Σχέδια για άνοιγμα έως και 10 νέων μικρότερων ΙΚΕΑ σε μακροπρόθεσμη βάση.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Έτος σταθεροποίησης κι ανόδου του 2024 για την αλυσίδα Toi & Moi

Η αλυσίδα γυναικείων ενδυμάτων διαβλέπει προοπτικές επαναφοράς σε κερδοφορία φέτος, μετά από ένα έτος μείωσης πωλήσεων και ζημίων. Διατηρεί 20 σημεία πώλησης σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα.