Οι «αποδόσεις» από το ηλεκτρονικό κατάστημα που λάνσαρε τον περσινό Ιούνιο αλλά και από την ανακαίνιση του καταστήματος στην Νέα Ερυθραία αναμένεται να ενισχύσουν την εικόνα των εσόδων της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Δ. Θανόπουλος, η οποία εάν και «μετρά» μόλις τρία σημεία πώλησης εμφανίζει υψηλά ποσοστά πιστότητας καταναλωτών.
Ειδικότερα, στη φετινή χρονιά θα φανούν τα πρώτα ουσιαστικά αποτελέσματα του εγχειρήματος εισόδου στις διαδικτυακές πωλήσεις, το οποίο πραγματοποίησε η αλυσίδα το καλοκαίρι του 2018. Ήδη οι σχεδιασμοί για το e-shop προβλέπουν την «επέκταση» της αλυσίδας και εκτός των ορίων της Αττικής, ενώ ταυτόχρονα συνάδουν με την στρατηγική εμπλουτισμού του κωδικολογίου. Σημειώνεται ότι στο διαδίκτυο η αλυσίδα διαθέτει πάνω από 18.000 κωδικούς, ενώ εξυπηρετεί μέχρι στιγμής τα βόρεια προάστια Αττικής και την Γλυφάδα.
Παράλληλα η ανακαίνιση του καταστήματος στην νέα Ερυθραία εκτιμάται ότι τόνωσε εκ νέου το ενδιαφέρον των καταναλωτών των βορείων προαστίων, που θα πρέπει να σημειωθεί ότι καταγράφουν υψηλά ποσοστά πιστότητας στο σήμα της Θανόπουλος.
Σε ό,τι αφορά στο δίκτυο της αλυσίδας που σήμερα μετρά τρία σημεία, ενδέχεται από την νέα χρονιά να υπάρξουν εξελίξεις καθώς η εταιρεία προχώρησε στην αγορά ενός ακόμα ακινήτου στη Νέα Κηφισιά, γεγονός που ανοίγει το δρόμο για την δημιουργία και τέταρτου καταστήματος.
Σχετικά με την πορεία των μεγεθών της Δ. Θανόπουλος πέρυσι, πέτυχε συγκρατημένη αύξηση εσόδων κατά 1,7% στα 45,12 εκατ. ευρώ, ενώ το μικτό αποτέλεσμα ενισχύθηκε κατά 5,12% στα 9,93 εκατ. ευρώ. Αντίστοιχα, τα αποτελέσματα προ φόρων διαμορφώθηκαν στα 2,26 εκατ. ευρώ έναντι 2,11 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση, ενισχυμένα κατά 7% ενώ τα μετά φόρων κέρδη της εταιρείας ενισχύθηκαν κατά 8,85% και ανήλθαν σε 1,56 εκατ. ευρώ, έναντι 1,44 εκατ. ευρώ το 2017.