ΓΔ: 1397.63 0.94% Τζίρος: 86.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
Φώτο: Δ. Θανόπουλος ΑΕ

Θανόπουλος: Διπλασιασμός κερδών το 2023, αναμένει ανάπτυξη 2% φέτος

Τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 96% στα 3,38 εκατ. ευρώ, από 1,7 εκατ. ευρώ το 2022 και τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 2,6 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 100,3% σε σχέση με τα 1,3 εκατ. ευρώ του 2022.

Τα «γυαλιά» φαίνεται πως βάζουν τα σούπερ μάρκετ Θανόπουλος, σε πολλούς «μεγάλους» της αγοράς, καθώς με τρία μόνο καταστήματα καταφέρνουν να κάνουν τζίρο 54,5 εκατ. ευρώ το 2023 αυξημένο κατά 6,77% και καθαρά κέρδη διπλάσια της προηγούμενης χρονιάς στα 2,61 εκατ. έναντι 1,30 εκατ. το 2022 και όλα αυτά με μηδενικό δανεισμό.

Παράλληλα η εταιρεία κινείται με περιθώριο καθαρού κέρδους 6,2% το 2023 (από 3,37% το 2022) όταν ο μέσος όρος της αγοράς όπως εκτιμάται κινείται μεταξύ 1,5% και 2%.

Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Θανόπουλος, ο κύκλος εργασιών της εταιρικής χρήσης από 1η Ιανουαρίου 2023 ως 31η Δεκεμβρίου 2023 ανήλθε σε 54.504.224,49 ευρώ έναντι 51.046.126,83 ευρώ της προηγούμενης χρήσης. 

Τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 96% στα 3,38 εκατ. ευρώ, από 1,7 εκατ. ευρώ το 2022 και τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 2,6 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 100,3% σε σχέση με τα 1,3 εκατ. ευρώ του 2022.

Όπως σημειώνεται στην οικονομική έκθεση, για το 2024 η διοίκηση της Δ. Θανόπουλος αναμένει αύξηση των πωλήσεων της εταιρείας κατά 1-2% σε σχέση με το 2023. «Αυτό οφείλεται στην διατήρηση του μεριδίου αγοράς, την πλήρη αποκλιμάκωση του πληθωρισμού, καθώς και την διακοπή συνεργασίας με την εταιρεία Instashop στο τέλος του 2023, μετά από απόφαση της ίδιας να αποχωρήσει από την Ελληνική αγορά», τονίζεται στην έκθεση. Η εταιρεία κατά την 31/12/2023 διατηρούσε προθεσμιακές καταθέσεις ύψους 7.512.569,44 ευρώ και δεν θα δώσει μέρισμα για το 2023.

Παράλληλα όπως τονίζεται στην οικονομική έκθεση παρά τα πολύ σημαντικά γεγονότα του πολέμου στην Ουκρανία αλλά και στο Ισραήλ και τις επιπτώσεις αυτών σε παγκόσμιο επίπεδο, οι δυσκολίες στην τροφοδοσία συγκεκριμένων προϊόντων, η ενεργειακή κρίση, και η ραγδαία αύξηση του πληθωρισμού. Η εταιρεία εν μέσω της παγκόσμιας αστάθειας είχε σημαντική αύξηση στον κύκλο εργασιών της και μεγαλύτερη στην κερδοφορία της.

Πολύ πρόσφατα η αλυσίδα σούπερ μάρκετ των Β. Προαστίων απέκτησε πλέον παρουσία και στα κινητά τηλέφωνα για την εξυπηρέτηση των καταναλωτών που η απόσταση αποτελούσε, μέχρι σήμερα, κριτήριο επιλογής.

Το Thanopoulos app, διαθέσιμο σε Android & iOS, σε συνδυασμό με τη ριζική ανανέωση του e-shop των super market Θανόπουλος αποτελεί ένα ακόμα βήμα εξέλιξης. Σχεδιασμένα με μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια και εστιάζοντας στην ευκολία χρήσης, το ανανεωμένο website και το Thanopoulos mobile app διαθέτουν πληθώρα χρηστικών λειτουργιών για την άνετη και απρόσκοπτη πλοήγηση των πελατών. 

Όπως τονίζει η εταιρεία, η «ευφυΐα» του ίδιου του λειτουργικού θα ενισχύεται διαρκώς ως προς τη διαχείριση του μεγάλου online κωδικολογίου των 21.000 κωδικών, προτιμήσεις ζυγιζομένων και προϊόντων κοπής, πρόσβαση σε πλήθος συνδυαστικών προσφορών και εκπτωτικών campaign, σταδιακά τις προσωποποιημένες προτάσεις αγορών καθώς και πολλές άλλες καινοτόμες λειτουργικότητες που στοχεύουν να προσφέρουν μία αξεπέραστη εμπειρία αγορών.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Lidl-store
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Lidl: Εδραιώθηκε στη δεύτερη θέση της αγοράς, συνεχίζει τις επενδύσεις

Μεγάλο κέντρο logistics στην Ελευσίνα με επένδυση 100 εκατ. και νέα καταστήματα από τη γερμανική αλυσίδα. Για πρώτη φορά δηλώνεται από τη διοίκηση ότι ανέβηκε στη δεύτερη θέση της ελληνικής αγοράς.
businessdaily-AB-BASILOPOULOS
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ισχυρή παρουσία κρητικών προϊόντων στο κατάστημα ΑΒ στη Χερσόνησο

Το νέο κατάστημα της ΑΒ Βασιλόπουλος στη Χερσόνησο προμηθεύεται τοπικά προϊόντα από περισσότερους από 60 παραγωγούς της Κρήτης, ενώ δίνεται έμφαση στην εξυπηρέτηση με αυτόματα ταμεία.