Σε λειτουργία τέθηκε, μετά από δύο «παύσεις» λόγω μεγάλου όγκου παραγγελιών, το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας Jumbo, η οποία, πάντως, τονίζει ότι δεν παρέχει την υπηρεσία αγορών με τη μέθοδο του click away.
Όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της η εταιρεία -η οποία έχει αναρτηθεί στο ηλεκτρονικό της κατάστημα- «αγαπητοί φίλοι του JUMBO, το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αυτή την στιγμή δέχεται παραγγελιές! Tα φυσικά καταστήματα στην Ελλάδα είναι κλειστά και η υπηρεσία click away δεν υφίσταται καθώς δεν υπάρχουν οι ανάλογες υποδομές».
Παράλληλα διευκρινίζεται ότι οι παραγγελίες εκτελούνται από 18/12 με παράδοση στις 23 του μήνα σε περίπτωση πληρωμής με κάρτα.
Υπενθυμίζεται ότι στα μέσα Νοεμβρίου η εταιρεία ανακοίνωσε για πρώτη φορά πως διακόπτει τη λειτουργία του ηλεκτρονικού της καταστήματος καθώς ο όγκος των παραγγελιών ήταν τέτοιος που δεν θα μπορούσαν να παραδοθούν σε εύλογο χρονικό διάστημα εάν συνέχιζε να παραμένει ανοικτό.
Ξεκίνησε να δέχεται εκ νέου παραγγελίες στις 30 Νοεμβρίου και τις πρώτες ημέρες του Δεκεμβρίου αλλά προχώρησε εκ νέου σε «πάγωμα» λειτουργίας καθώς για μία ακόμη φορά υπήρξε τεράστιος όγκος παραγγελιών.