ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA

Skroutz: Αυξημένη κίνηση στις online αγορές, oδηγός για το Black Friday

Οι πωλήσεις μέσω του Skroutz αυξήθηκαν κατά 63% και σε περίπου 1,5 εκατ., ενώ οι 65.000 από αυτές έχουν πραγματοποιηθεί από καταστήματα που δεν διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα μέσω του Skroutz Marketplace. 

Nα αναζητούν με ασφάλεια τις πραγματικές online προσφορές προτρέπει τους καταναλωτές το Skroutz, με αφορμή την Black Friday στις 27 Νοεμβρίου, ενώ καταγράφει τη σημαντική ανάπτυξη που παρουσιάζει το ηλεκτρονικό εμπόριο λόγω των έκτακτων συνθηκών που επικρατούν στη αγορά λιανικής.

Πορεία αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου

Η Ομάδα Business Intelligence του Skroutz συνέλεξε και ανέλυσε τα δεδομένα για την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, σύμφωνα με την κίνηση στην πλατφόρμα και τις πωλήσεις των συνεργαζόμενων καταστημάτων, για τις 3 προηγούμενες εβδομάδες μετά την επιβολή πανελλαδικού απαγορευτικού, δηλαδή από τις 6 έως και τις 22 Νοεμβρίου 2020 και σε σύγκριση με την περίοδο από τις 26 Οκτωβρίου έως τις 5 Νοεμβρίου 2020. 

Πιο συγκεκριμένα: 

  • Η κίνηση που καταγράφεται στην πλατφόρμα του Skroutz είναι αυξημένη κατά 32%. Ειδικότερα, υπολογίζεται στα 1,7 εκατ. επισκέψεις/ημέρα (Μ.Ο.) όταν πέρυσι ο μέσος όρος της αντίστοιχης περιόδου (δηλ. πριν την εβδομάδα της Black Friday) ήταν 1,1 εκατ. επισκέψεις/ημέρα.
  • Οι πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν μέσω του Skroutz αυξήθηκαν κατά 63% και διαμορφώνονται σε περίπου 1,5 εκατ., ενώ οι 65.000 από αυτές έχουν πραγματοποιηθεί από καταστήματα που δεν διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα μέσω του Skroutz Marketplace. 
  • Οι καταναλωτές συνεχίζουν να προσαρμόζουν τις online αγορές τους στα νέα δεδομένα βάσει των περιοριστικών μέτρων, της εποχικότητας και των αναγκών για τηλε-εργασία, τηλε-εκπαίδευση και δημιουργικό χρόνο στο σπίτι.

Ειδικότερα σημειώνεται σημαντική αύξηση σε:

Οδηγός επιβίωσης για το Black Friday

Στο πλαίσιο της αυξημένης κίνησης στις ηλεκτρονικές αγορές και ενόψει του Black Friday, το Skroutz παρουσιάζει Οδηγό Επιβίωσης και ενθαρρύνει τους καταναλωτές να: 

1. Πραγματοποιούν ενδελεχή έρευνα πριν από κάθε online αγορά όσον αφορά την τιμή και την διαθεσιμότητα των προϊόντων καθώς και τους τρόπους πληρωμής.
2. Ανατρέχουν στις αξιολογήσεις προϊόντων (product reviews) και καταστημάτων (shop reviews) από τους χρήστες της πλατφόρμας.
3. Παρακολουθούν την ειδική σελίδα προσφορών.
4. Αξιοποιούν τις χρήσιμες λειτουργίες της πλατφόρμας όπως:

  • Οι ειδοποιήσεις στο προφίλ του χρήστη στο Skroutz και στο e-mail κάθε φορά που υπάρχει σημαντική πτώση της τιμής σε προεπιλεγμένα προϊόντα. 
  • Το διάγραμμα για την εξέλιξη τιμής των προεπιλεγμένων προϊόντων στην παρούσα χρονική στιγμή αλλά και τους τελευταίους μήνες με το χάρτη εξέλιξης τιμής.
  • Αγορά μέσω του Καλαθιού του Skroutz για ακόμα πιο εύκολες και ασφαλείς αγορές.

Η κ. Γιώτα Τζαβάρα, Head of Commercial στο Skroutz, επισημαίνει ότι «η νέα δυναμική που αναπτύχθηκε στην ηλεκτρονική εμπορική δραστηριότητα, λόγω της πανδημίας και των περιοριστικών μέτρων, πλέον εδραιώνεται καθώς ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές επιλέγουν το online κανάλι αγορών. Με στρατηγικό μας όραμα να προσφέρουμε τη βέλτιστη αγοραστική εμπειρία, με αξιοπιστία και ασφάλεια, βρισκόμαστε πάντα δίπλα στους συνεργάτες μας και παρέχουμε υπηρεσίες που διευκολύνουν και διασφαλίζουν τα εκατομμύρια επισκεπτών του Skroutz». 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

skroutz
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ξεπέρασε τα 50 ευρώ η μέση αξία καλαθιού του Skroutz στο πεντάμηνο

Στο πρώτο πεντάμηνο του 2023 έχουν πραγματοποιηθεί 3 εκατ. παραγγελίες που έχουν πληρωθεί μέσω χρεωστικής. Κερδίζουν συνεχώς έδαφος οι αγορές με δόσεις με την μέση αξία καλαθιού να διαμορφώνεται στα 450 ευρώ.
skroutz
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τι ψώνισαν οι Έλληνες την περίοδο του Πάσχα μέσω της Skroutz

Αύξηση παρουσίασε η μέση τιμή του καλαθιού του καταναλωτή αγγίζοντας τα 60 ευρώ σχεδόν, αύξηση της τάξεως του 16,65% εν συγκρίσει με πέρυσι. Την ίδια στιγμή σημαντικά αυξήθηκε και ο αριθμός των παραγγελιών.