ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Φώτο: ΑΠΕ

Κωτσόβολος: Προσοχή με απάτη προσφοράς δώρων και βραβείων

Οι καταναλωτές πρέπει να αγνοήσουν μηνύματα sms μέσω των οποίων υποτίθεται ότι κερδίζουν δώρα από την εταιρεία Κωτσόβολος, καθώς πρόκειται για απάτη.

Η εταιρεία Κωτσόβολος ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό πως πρέπει να αγνοηθούν SMS που δωρίζουν βραβεία και ζητούν προσωπικά στοιχεία, καθώς και καταχώρηση αριθμού κάρτας, με σκοπό την παραλαβή του βραβείου.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, τα SMS αυτά είναι παραγωγή κακόβουλου λογισμικού και παρακαλείται το καταναλωτικό κοινό να τα αγνοήσει και να μην ανοίξει οποιοδήποτε link περιέχουν. «Πρόκειται για προσπάθεια εξαπάτησης από τρίτα μέρη, με τα οποία η Κωτσόβολος δεν έχει οποιαδήποτε σχέση ούτε μπορεί να ελέγξει. Τα SMS αυτά έχουν σταλεί σε τυχαίους αριθμούς τηλεφώνων και δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με το πελατολόγιο της Κωτσόβολος» επισημαίνεται στην ανακοίνωση.

Από την πλευρά της εταιρείας, γίνεται ενημέρωση των διωκτικών αρχών, για να βρεθούν οι υπαίτιοι και να προστατευτούν όλοι- έννομα -από την ηλεκτρονική αυτή απάτη που εμπλέκει το όνομα και τη φήμη της Κωτσόβολος. «Γι' αυτό, παρακαλείσθε, αν αντιληφθείτε ότι έχετε πέσει θύμα εξαπάτησης, να επικοινωνήσετε με τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, (μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας υποβολής καταγγελιών: http://portal.astynomia.gr, e-mail: [email protected], τηλέφωνο: 11188)» σημειώνει η εταιρεία.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Kotsovolos
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Έκλεισε το στρατηγικό deal της ΔΕΗ για εξαγορά της Κωτσόβολος με 200 εκατ.

Η εξαγορά της Κωτσόβολος αποτελεί για τη ΔΕΗ μία στρατηγική κίνηση καθώς εξοικονομεί 100 εκατ. ευρώ τα οποία θα κατευθύνονταν στη δημιουργία δικτύου logistics, υποδομών μεταφορών και συστημάτων πληροφορικής.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στα «χέρια» της ΔΕΗ περνά η Κωτσόβολος με τίμημα 200 εκατ. ευρώ

«Με την ολοκλήρωση της συμφωνίας η ΔΕΗ θα είναι μία άλλη εταιρεία: Ένας ολοκληρωμένος, πελατοκεντρικός πάροχος προϊόντων και υπηρεσιών σε ψηφιακό και φυσικό επίπεδο», ανέφερε ο Γ. Στάσσης.