Επιτυχημένο ήταν το 2019 για τον όμιλο «Γρηγόρη» καθώς οι θετικές εξελίξεις στην εγχώρια οικονομία αλλά και ο προσεκτικός στρατηγικός σχεδιασμός οδήγησαν τον κύκλο εργασιών να διαμορφωθεί στα 62 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση 15% σε σχέση με τα επίπεδα του 2018.
Ο όμιλος Γρηγόρης που στη διάρκεια του 2019, ανάπτυξε περαιτέρω το δίκτυό του, με το άνοιγμα και λειτουργία 37 νέων καταστημάτων σε Ελλάδα και εξωτερικό, προσφέροντας αντίστοιχα θέσεις εργασίας στην Ελληνική οικονομία. Παράλληλα η δυναμική πορεία ανοίγματος νέων καταστημάτων συνεχίζεται καθώς η «Γρηγόρης» σχεδιάζει περαιτέρω εξάπλωση σε Ελλάδα και Κύπρο με 20 νέα καταστήματα να έχουν ανοίξει μέσα στις δύσκολές συνθήκες που επικρατούν το 2020.
Όπως αναφέρει η «Γρηγόρης» στην ανακοίνωση της, η λειτουργική κερδοφορία του Ομίλου, όπως αυτή απεικονίζεται από τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), διαμορφώθηκε σε 16,2 εκατ. ευρώ σε σχέση με 8,6 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης. Το ποσό αυτό, χωρίς την επιρροή από την υποχρεωτική εφαρμογή νέου λογιστικού προτύπου, θα είχε διαμορφωθεί σε 9,2 εκατ. ευρώ. Ισχυρή, επίσης, παραμένει και η κεφαλαιακή διάρθρωση του Ομίλου, με το δείκτη των Ιδίων Κεφαλαίων προς το σύνολο Παθητικού να ανέρχεται σε 35% (57% χωρίς την επίδραση του νέου λογιστικού προτύπου).
Ο όμιλος έχει θέσει ήδη σαν στόχο για το 2020 να συγκρατηθεί η πτώση του τζίρου όσο γίνεται, σε σχέση με το 2019, και σε αυτή την κατεύθυνση ετοιμάζεται να αναπτύξει ακόμα περισσότερο τα κανάλια που έχουν στηρίξει μέχρι στιγμής στο 2020 τον τζίρο.
Ταυτόχρονα, ο όμιλος Γρηγόρης, με μία ιστορία σχεδόν μισού αιώνα στην ελληνική αγορά, θέτει στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDG’s) που αφορούν στον Άνθρωπο, στην Κοινωνία και στο Περιβάλλον. Έχοντας αναπτύξει ένα έντονο αίσθημα ευθύνης τόσο απέναντι στους πελάτες του, όσο και σε ολόκληρη την κοινωνία, υλοποιεί ποικίλες πρωτοβουλίες ώστε να μεγιστοποιήσει την προσφορά του.