Το 3% προσεγγίζει, σύμφωνα με πληροφορίες, η συμμετοχή της Upfield Ελλάδος στα συνολικά έσοδα του μητρικού ομίλου, με τις προσδοκίες, ωστόσο, για τις επιδόσεις της ελληνικής θυγατρικής στα αναπτυξιακά πλάνα του group να είναι υψηλές.
Και αυτό γιατί η προϊοντική γκάμα της ελληνικής δραστηριότητας που περιλαμβάνει ισχυρά και επικερδή εμπορικά σήματα όπως Altis, Βιταμ, Νέα Φυτίνη, εμφανίζει σημαντικές προοπτικές, ελέω της υψηλής πιστότητας καταναλωτών που απολαμβάνουν τα προϊόντα αυτά, ενώ ταυτόχρονα η εγχώρια παραγωγική μονάδα έχει την δυνατότητα να καλύψει σημαντικό μέρος των εξαγωγικών σχεδιασμών του ομίλου.
Μάλιστα, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ήδη έχουν ξεκινήσει εξαγωγές προϊόντων ελαιόλαδου από την Ελλάδα στις αγορές της Γερμανίας, Πολωνίας, Αυστρίας και Τσεχίας, ενώ εκφρασμένη πρόθεση του μητρικού ομίλου είναι η εγχώρια μονάδα παραγωγής να τροφοδοτήσει και την περιοχή της Μέσης Ανατολής.
Προς τούτο η Upfield Ελλάδος «τρέχει» το επενδυτικό πλάνο ενδυνάμωσης της παραγωγικότητας στο εργοστάσιο στην οδό Πειραιώς, ύψους 3 εκατ. ευρώ -που ανακοινώθηκε το περασμένο Μάϊο-, το οποίο, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, περιλαμβάνει πέρα από την μεταφορά της γραμμής παραγωγής μαργαρινών από το εργοστάσιο στο Ρέντη (που παραμένει υπό την ιδιοκτησία της Unilever) την μηχανολογική αναβάθμιση προκειμένου να «στηρίξει» τόσο τις υφιστάμενες ανάγκες όσο και την παραγωγή νέων προϊόντων.
Σημειώνεται ότι το 2018, το χαρτοφυλάκιο ελαιολάδου και μαργαρινών της Ελαΐς - Unilever Hellas πέρασε στον έλεγχο της KKR- η οποία δραστηριοποιείται στην κατηγορία των spreads μέσω της Upfield- στο πλαίσιο της συμφωνίας του πολυεθνικού ομίλου Unilever με το fund για την εξαγορά της παγκόσμιας επιχείρησης των spreads. Επισημαίνεται επίσης ότι μέχρι στιγμής δεν έχουν δημοσιοποιηθεί οι οικονομικές επιδόσεις του ομίλου της Upfield για την περσινή χρήση.