ΓΔ: 1392.44 -0.81% Τζίρος: 121.52 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00 DATA

Η πανδημία δεν σταμάτησε τις επενδύσεις της ΛΟΥΞ

Τον Οκτώβριο ολοκληρώνεται η αναβάθμιση του εργοστασίου της ΛΟΥΞ, ενώ το 2021 θα έχει τεθεί σε λειτουργία η νέα μονάδα. Το 2020 είναι χαμένη χρονιά, τονίζει στο Business Daily ο Πλάτων Μαρλαφέκας.

Γιορτάζοντας τα 70 χρόνια συνεχούς λειτουργίας, η βιομηχανία αναψυκτικών ΛΟΥΞ, περνάει στην επόμενη μέρα, κάνοντας αποτίμηση των όσων άφησε πίσω της η πανδημία, συνεχίζοντας όμως, έστω και με μικρές καθυστερήσεις, τον επενδυτικό της σχεδιασμό, που περιλαμβάνει επενδύσεις ύψους 15 εκατ. ευρώ.

Όπως δηλώνει ο αντιπρόεδρος της ΛΟΥΞ,  Πλάτων Μαρλαφέκας στο Business Daily, αναμένεται τον Οκτώβριο να ολοκληρωθεί η αναβάθμιση του εργοστασίου της, η οποία έμεινε πίσω λόγω της πανδημίας, καθώς τα μηχανήματα που απαιτούνται έρχονται από την Ιταλία, ενώ για να τοποθετηθούν πρέπει να παραμείνει κλειστό το εργοστάσιο για 15 ημέρες, κάτι το οποίο δεν μπορεί να γίνει την καλοκαιρινή περίοδο που το εργοστάσιο διανύει την πλέον παραγωγική του περίοδο.

Όσον αφορά το νέο εργοστάσιο, αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2021 και η δημιουργία του είναι απαραίτητη για να μπορέσει η εταιρεία να αντεπεξέλθει στην υψηλή ζήτηση για τα προϊόντα. Ο ίδιος σημειώνει ότι η ΛΟΥΞ έκλεισε το 2019 με 34,5 εκατ. ευρώ τζίρο, έχοντας καταφέρει την δεκαετία της κρίσης να διπλασιάσει τις πωλήσεις της, αλλά και να αυξήσει σημαντικά της εξαγωγές της.

Επίσης τονίζει ότι η πανδημία άλλαξε τα δεδομένα για όλες τις επιχειρήσεις του κλάδου, και η επόμενη μέρα θα διαμορφωθεί ουσιαστικά από τις κινήσεις στήριξης των επιχειρήσεων σε κεντρικό επίπεδο αλλά και από την αντίδραση του τραπεζικού συστήματος.

Όσον αφορά την πορεία του κλάδου για την φετινή χρονιά, ο ίδιος εκτιμά ότι είναι μια χαμένη χρονιά καθώς το ποσοστό της Horeca για τις μεν πολυεθνικές εταιρείες ανέρχεται στο 55%, σύμφωνα με τελευταίες μελέτες, ενώ για τις ελληνικές εταιρείες αντιπροσωπεύει περίπου το 35%.

Για το 2021, υπό την προϋπόθεση ότι θα έχει δρομολογηθεί η επίλυση του υγειονομικού προβλήματος της COVID 19, εκτιμά ότι αν υπάρξει ικανή ρευστότητα από την ΕΕ αλλά και διευκολύνσεις για τις επιχειρήσεις τότε μπορεί να είναι μια χρονιά ανάκαμψης.

Όσον αφορά την δημιουργία νέων προϊόντων, σημειώνει ότι η ζήτηση για τα «κλασικά» προϊόντα είναι αυτή που στηρίζει την εταιρεία σε κάθε περίσταση και βασικός στόχος είναι η ενίσχυση τους. Ωστόσο η εταιρεία βρίσκεται διαρκώς σε εγρήγορση και εξετάζει όλες τις νέες τάσεις, συνεκτιμώντας και το γεγονός ότι οι Έλληνες καταναλωτές είναι παραδοσιακοί στα επιλογές τους.

Τέλος, αναφερόμενος στην περίοδο της πανδημίας, αναφέρει ότι τον Μάρτιο και τον Απρίλιο καταγράφηκε αύξηση της ζήτησης κατά 15% όπως και σε άλλες κατηγορίες προϊόντων, τονίζοντας ότι η εταιρεία είναι εδραιωμένη στο ράφι (ζεστή αγορά), αύξηση η οποία υποχώρησε και πρακτικά ισοσκελίστηκε τον Μάϊο.  

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ισχυροποιεί τον ισολογισμό της η Νίκας με αύξηση κεφαλαίου 10 εκατ. ευρώ

Η βιομηχανία αλλαντικών πέτυχε αύξηση 28% στις πωλήσεις το 2019 και επιδιώκει να αυξήσει περαιτέρω τα μερίδια αγοράς της, μετά την αλλαγή συσχετισμών που δημιούργησε η περιπέτεια της Creta Farms.