ΓΔ: 1482.43 1.23% Τζίρος: 89.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

Συνεργασία ΘΕΣγάλα με συνεταιριστική πρωτοβουλία καταναλωτών

Η συνεργασία της ΘΕΣγάλα με την πρωτοβουλία των καταναλωτών «Ποιος είναι το αφεντικό; - Η μάρκα του καταναλωτή» ανοίγει νέους δρόμους σε κανάλια διανομής για το γάλα του συνεταιρισμού.

Στο πλαίσιο της συνεχούς ενίσχυσης των παραγωγών γάλακτος της χώρας μας και της ανάπτυξης τόσο του αγροδιατροφικού τομέα όσο και της ελληνικής οικονομίας, ο συνεταιρισμός ΘΕΣγάλα προχώρησε σε συνεργασία με τη συνεταιριστική πρωτοβουλία καταναλωτών «Ποιος είναι το αφεντικό; - Η μάρκα του καταναλωτή», με το γάλα του συνεταιρισμού να έχει ήδη αρχίσει να διατίθεται στα ράφια των σουπερ μάρκετ.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η νέα κοινωνική και συλλογική πρωτοβουλία «Ποιος είναι το αφεντικό; - Η Mάρκα του Kαταναλωτή», έχει τις ρίζες της στο ήδη πετυχημένο αντίστοιχο μοντέλο της Γαλλίας “C’est qui le patron?! - La Marque du Consommateur”. Η Ελλάδα είναι η 4η χώρα που αναπτύσσει το μοντέλο με την προσδοκία το κοινό να αγκαλιάσει την νέα αυτή πρωτοβουλία.

Κατά την προηγούμενη περίοδο πάνω από 4.000 καταναλωτές, μέσω μιας online ψηφοφορίας στη διαδραστική πλατφόρμα www.imarkatoukatanaloti.gr, επέλεξαν το προϊόν που επιθυμούν να δουν στα ράφια των supermarkets και τις προδιαγραφές αυτού δίνοντας προτεραιότητα στην ποιοτική α’ ύλη και ως εκ τούτου στην ποιότητα του τελικού προϊόντος καθώς και στη σωστή ανταμοιβή του παραγωγού. Το γάλα έχει ήδη ξεκινήσει να διατίθεται στα ράφια της ΑΒ Βασιλόπουλος από τις 21 Μαΐου 2020.

Ο συνεταιρισμός ΘΕΣγάλα, με την πολυετή εμπειρία και τεχνογνωσία που διαθέτουν οι παραγωγοί του, θα συμβάλλει στην παροχή ποιοτικού και με σεβασμό προς τον καταναλωτή γάλακτος. Η συνεργασία αφορά στις διαδικασίες παραγωγής, πιστοποίησης, συσκευασίας και διανομής του γάλακτος στα βασικά κανάλια.

Ο πρόεδρος του συνεταιρισμού ΘΕΣγάλα, Θανάσης Βακάλης, δήλωσε σχετικά: «Η συνεργασία με την πρωτοβουλία «Ποιος είναι το αφεντικό; - Η Mάρκα του Kαταναλωτή» ήρθε σε μια περίοδο που ο πρωτογενής τομέας έχει πληγεί ιδιαιτέρως. Ο ΘΕΣγάλα, ως συνεταιρισμός που έχει αναγνωριστεί για τις καινοτόμες πρωτοβουλίες του, δεν θα μπορούσε να μην υποστηρίξει ενεργά μια αντίστοιχα καινοτόμα προσπάθεια που φέρνει για πρώτη φορά στα ελληνικά χρονικά σε άμεση συνέργεια τον παραγωγό με τον καταναλωτή μέσω των συλλογικοτήτων που τους εκπροσωπούν. Ευελπιστούμε, λοιπόν, να προσθέσουμε το δικό μας λιθαράκι, ώστε το εγχείρημα να πετύχει στην Ελλάδα και γιατί όχι να ξεπεράσει την επιτυχία των άλλων χωρών της Ευρώπης».

Ο συνιδρυτής και συντονιστής της πρωτοβουλίας, Λάμπης Κώτσου, δήλωσε χαρακτηριστικά οτι «η υποστήριξη της δράσης από τον συνεταιρισμό ΘΕΣγάλα είναι ιδιαίτερη τιμή για εμάς και δημιουργεί τις κατάλληλες προϋποθέσεις, ώστε να φθάσει στο τραπέζι του καταναλωτή ένα γάλα εξαιρετικής ποιότητας, το οποίο θα πληροί όλες εκείνες τις προδιαγραφές που θα το καθιστούν μοναδικό στα ράφια των supermarkets. Από τη πλευρά μας, ευχόμαστε η δράση να πετύχει και σταδιακά να ενταχθούν όλο και περισσότεροι παραγωγοί στην πρωτοβουλία».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

businessdaily-Dodoni-Pagota
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην ιδιοκτησία της εταιρείας Βενέτη περνάνε τα Παγωτά Δωδώνη

Η εταιρεία Βενέτη εξαγόρασε τα χρέη της Παγωτά Δωδώνη προς τις τράπεζες ύψους περίπου 40 εκατ. «Είμαστε εδώ για να ξεκινήσουμε μια νέα εποχή στο ελληνικό παγωτό» τόνισε ο CEO της Βενέτη Π. Μονεμβασιώτης.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην εξαγορά του 75% της καραμελοποιίας Λάβδας προχώρησε η ΙΟΝ

Στόχος της συνένωσης των δύο ιστορικών ελληνικών εταιρειών είναι να δημιουργήσει οικονομίες κλίμακος και να ενδυναμώσει περαιτέρω την ανάπτυξή τους στις αγορές που δραστηριοποιούνται.