ΓΔ: 1390.65 0.01% Τζίρος: 68.38 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA

Συνεργασία ΘΕΣγάλα με συνεταιριστική πρωτοβουλία καταναλωτών

Η συνεργασία της ΘΕΣγάλα με την πρωτοβουλία των καταναλωτών «Ποιος είναι το αφεντικό; - Η μάρκα του καταναλωτή» ανοίγει νέους δρόμους σε κανάλια διανομής για το γάλα του συνεταιρισμού.

Στο πλαίσιο της συνεχούς ενίσχυσης των παραγωγών γάλακτος της χώρας μας και της ανάπτυξης τόσο του αγροδιατροφικού τομέα όσο και της ελληνικής οικονομίας, ο συνεταιρισμός ΘΕΣγάλα προχώρησε σε συνεργασία με τη συνεταιριστική πρωτοβουλία καταναλωτών «Ποιος είναι το αφεντικό; - Η μάρκα του καταναλωτή», με το γάλα του συνεταιρισμού να έχει ήδη αρχίσει να διατίθεται στα ράφια των σουπερ μάρκετ.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η νέα κοινωνική και συλλογική πρωτοβουλία «Ποιος είναι το αφεντικό; - Η Mάρκα του Kαταναλωτή», έχει τις ρίζες της στο ήδη πετυχημένο αντίστοιχο μοντέλο της Γαλλίας “C’est qui le patron?! - La Marque du Consommateur”. Η Ελλάδα είναι η 4η χώρα που αναπτύσσει το μοντέλο με την προσδοκία το κοινό να αγκαλιάσει την νέα αυτή πρωτοβουλία.

Κατά την προηγούμενη περίοδο πάνω από 4.000 καταναλωτές, μέσω μιας online ψηφοφορίας στη διαδραστική πλατφόρμα www.imarkatoukatanaloti.gr, επέλεξαν το προϊόν που επιθυμούν να δουν στα ράφια των supermarkets και τις προδιαγραφές αυτού δίνοντας προτεραιότητα στην ποιοτική α’ ύλη και ως εκ τούτου στην ποιότητα του τελικού προϊόντος καθώς και στη σωστή ανταμοιβή του παραγωγού. Το γάλα έχει ήδη ξεκινήσει να διατίθεται στα ράφια της ΑΒ Βασιλόπουλος από τις 21 Μαΐου 2020.

Ο συνεταιρισμός ΘΕΣγάλα, με την πολυετή εμπειρία και τεχνογνωσία που διαθέτουν οι παραγωγοί του, θα συμβάλλει στην παροχή ποιοτικού και με σεβασμό προς τον καταναλωτή γάλακτος. Η συνεργασία αφορά στις διαδικασίες παραγωγής, πιστοποίησης, συσκευασίας και διανομής του γάλακτος στα βασικά κανάλια.

Ο πρόεδρος του συνεταιρισμού ΘΕΣγάλα, Θανάσης Βακάλης, δήλωσε σχετικά: «Η συνεργασία με την πρωτοβουλία «Ποιος είναι το αφεντικό; - Η Mάρκα του Kαταναλωτή» ήρθε σε μια περίοδο που ο πρωτογενής τομέας έχει πληγεί ιδιαιτέρως. Ο ΘΕΣγάλα, ως συνεταιρισμός που έχει αναγνωριστεί για τις καινοτόμες πρωτοβουλίες του, δεν θα μπορούσε να μην υποστηρίξει ενεργά μια αντίστοιχα καινοτόμα προσπάθεια που φέρνει για πρώτη φορά στα ελληνικά χρονικά σε άμεση συνέργεια τον παραγωγό με τον καταναλωτή μέσω των συλλογικοτήτων που τους εκπροσωπούν. Ευελπιστούμε, λοιπόν, να προσθέσουμε το δικό μας λιθαράκι, ώστε το εγχείρημα να πετύχει στην Ελλάδα και γιατί όχι να ξεπεράσει την επιτυχία των άλλων χωρών της Ευρώπης».

Ο συνιδρυτής και συντονιστής της πρωτοβουλίας, Λάμπης Κώτσου, δήλωσε χαρακτηριστικά οτι «η υποστήριξη της δράσης από τον συνεταιρισμό ΘΕΣγάλα είναι ιδιαίτερη τιμή για εμάς και δημιουργεί τις κατάλληλες προϋποθέσεις, ώστε να φθάσει στο τραπέζι του καταναλωτή ένα γάλα εξαιρετικής ποιότητας, το οποίο θα πληροί όλες εκείνες τις προδιαγραφές που θα το καθιστούν μοναδικό στα ράφια των supermarkets. Από τη πλευρά μας, ευχόμαστε η δράση να πετύχει και σταδιακά να ενταχθούν όλο και περισσότεροι παραγωγοί στην πρωτοβουλία».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αύξηση καθαρών εσόδων 13,7% στο εννεάμηνο για την Coca Cola HBC

«Τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου αποδεικνύουν ξεκάθαρα ότι το χαρτοφυλάκιο προϊόντων 24/7 κατανάλωσης, μπορεί να οδηγήσει σε καλής ποιότητας ανάπτυξη υπό ποικίλες συνθήκες αγοράς» ανέφερε ο Zoran Bogdanovic.
AB Basilopoulos, Super Market
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σταθερές οι πωλήσεις το 2023, σε πορεία μετάβασης η ΑΒ Βασιλόπουλος

Τα προσαρμοσμένα EBITDA ανήλθαν σε 132 εκατ., στα ίδια επίπεδα με το προηγούμενο έτος, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα σταθεροποίηση της απόδοσης, καθώς το ποσοστό λειτουργικής κερδοφορίας παρέμεινε αμετάβλητο.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αύξηση 14,6% στον κύκλο εργασιών της Agrino για το 2023 στα 43,6 εκατ.

H σημαντική αύξηση του τζίρου της εταιρείας προέρχεται από τη δυναμική πορεία της κατηγορίας των υγιεινών σνακς - ρυζογκοφρετών και των ετοίμων προϊόντων με βάση το ρύζι και λιγότερο σε ανατιμήσεις των προϊόντων.