Το ραδιοτηλεοπτικό κοινωνικό μήνυμα: «Χωρίς παραφωνίες, πάμε για νέες επιτυχίες!» δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών στο πλαίσιο επαναλειτουργίας της αγοράς.
Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, Σταύρος Καφούνης, δήλωσε ότι το ραδιοτηλεοπτικό κοινωνικό μήνυμα: «Χωρίς παραφωνίες, πάμε για νέες επιτυχίες!», το οποίο έχει την αιγίδα του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων και της γενικής γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, αποτελεί κατάθεση ψυχής περισσοτέρων από τριάντα εξαιρετικών επαγγελματιών, οι οποίοι αφιλοκερδώς διέθεσαν την επαγγελματική τους υπόσταση και εμπειρία στο κάλεσμα του εμπορικού συλλόγου, ώστε να συμβάλουν ενεργά στην ασφαλή επάνοδο των συμπολιτών μας στη νέα κανονικότητα που δημιουργείται.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση: «με τη φράση "Χωρίς παραφωνίες, πάμε για νέες επιτυχίες!" κλείνει ένα μήνυμα καρδιάς από τον Γιώργο Θεοφάνους ο οποίος ανταποκρίθηκε αφιλοκερδώς και χωρίς δεύτερη σκέψη στο κάλεσμα του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, συμβάλλοντας στη νέα μεγάλη πρόκληση που έχουμε μπροστά μας: Τώρα που τα καταστήματα ανοίγουν και έχουν προετοιμαστεί σύμφωνα με τις οδηγίες των ειδικών, θα βγει ο κόσμος από το σπίτι του και θα αρχίσει να τα επισκέπτεται με απόλυτη ασφάλεια, τηρώντας όλες τις υγειονομικές προφυλάξεις».
Όπως αναφέρει σε δήλωσή του ο κ. Καφούνης: «Εκ μέρους του εμπορικού κόσμου της χώρας, ευχαριστώ από καρδιάς τον κύριο Θεοφάνους, όχι μόνο για την παρουσία του, αλλά και για την παραχώρηση της κορυφαίας του επιτυχίας "Σ' Αγαπώ", ως μουσική επένδυση του κοινωνικού μηνύματος, αλλά και τις εταιρείες IRA ΜEDIA και ARTECNIKO που με τη συγκεκριμένη ενέργεια στάθηκαν στο πλευρό των εκατοντάδων χιλιάδων μικρομεσαίων επιχειρήσεων και των εργαζομένων τους, που επλήγησαν το τελευταίο διάστημα.
Εύχομαι ο θεσμός της δωρεάς, που μέσα στην κρίση μπήκε για τα καλά στη ζωή μας, να αποτελέσει ένα κέρδος που θα παραμείνει προς όφελος της κοινωνίας και προσκαλώ τα τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά δίκτυα, ακολουθώντας το παράδειγμα του συνθέτη να μας συμπαρασταθούν, προβάλλοντας το κοινωνικό μήνυμα του Ε.Σ.Α με τέτοιο τρόπο, ώστε να φτάσει σε κάθε γωνιά της χώρας, σε κάθε Έλληνα πολίτη».