O όμιλος Fourlis ανακοίνωσε σημαντική άνοδο εσόδων και ισχυρή κερδοφορία για το εννεάμηνο του 2025, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση. Η επίδοση αυτή αποδίδεται στην αύξηση του μεριδίου αγοράς, την επέκταση του δικτύου καταστημάτων και τη βελτίωση της λειτουργικής αποδοτικότητας. Μετά την αποενοποίηση της Trade Estates ΑΕΕΑΠ και την πρόοδο στο πλάνο επέκτασης και μετασχηματισμού, ο όμιλος εισέρχεται στο τελευταίο τρίμηνο του 2025 με θετικές προοπτικές για την επίτευξη των οικονομικών του στόχων.
Οι πωλήσεις του ομίλου αυξήθηκαν κατά 10,4%, φτάνοντας τα 430,7 εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο του 2025, έναντι 390 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2024. Η ανάπτυξη επιταχύνθηκε εντός του έτους, με την αύξηση να διαμορφώνεται σε +1,7% το πρώτο τρίμηνο, +13% το δεύτερο και +15,1% το τρίτο τρίμηνο. Η ενίσχυση αυτή οφείλεται κυρίως στη διεύρυνση του δικτύου καταστημάτων στους βασικούς κλάδους δραστηριότητας του ομίλου.
Τα κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε 9,2 εκατ. ευρώ, έναντι 2,2 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2024. Τα καθαρά κέρδη που αναλογούν στους μετόχους της μητρικής ανήλθαν σε 16,4 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 36,8% σε σύγκριση με τα 12 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2024.
Το περιθώριο μικτού κέρδους βελτιώθηκε σε 47,1%, από 46,2% την προηγούμενη χρονιά, γεγονός που αποδίδεται στο βελτιωμένο μείγμα προϊόντων.
Μετά την ολοκλήρωση της ιδιωτικής τοποθέτησης ποσοστού 16% στις 4 Φεβρουαρίου 2025, η Trade Estates ΑΕΕΑΠ ενοποιείται πλέον με τη μέθοδο της καθαρής θέσης, με τον όμιλο να διατηρεί ποσοστό συμμετοχής 47,3%. Η συνεισφορά της στα αποτελέσματα του εννεαμήνου ανήλθε σε 8,6 εκατ. ευρώ.
Οι συνολικές κεφαλαιουχικές δαπάνες (capex) το εννεάμηνο του 2025 ανήλθαν σε 16,6 εκατ. ευρώ. Από αυτές, 3,8 εκατ. ευρώ αφορούν επενδύσεις συντήρησης, 2,7 εκατ. ευρώ επενδύσεις σε ψηφιακό μετασχηματισμό και 10,1 εκατ. ευρώ επενδύσεις ανάπτυξης, κυρίως για την επέκταση των καταστημάτων ΙΚΕΑ, INTERSPORT και Foot Locker.
Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Fourlis, Γιάννης Βασιλάκος, τόνισε ότι «η σταθερά ισχυρή επίδοση του ομίλου στο εννεάμηνο αντανακλά την επιτυχή υλοποίηση της στρατηγικής μας και την ανθεκτικότητα του διαφοροποιημένου μας χαρτοφυλακίου». Επισήμανε επίσης ότι η ενίσχυση των πωλήσεων και της κερδοφορίας στηρίζεται στη δύναμη των brands, την επέκταση του δικτύου και τη λειτουργική αποδοτικότητα. Ο ίδιος εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επίτευξη των ετήσιων προβλέψεων και τη διατήρηση της δυναμικής και το 2026.