ΓΔ: 2002.29 0.30% Τζίρος: 7.81 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:50:01
Estée Lauder
Φώτο: Shutterstock

Η Estée Lauder Hellas σε φάση ανάπτυξης με άνοδο 20% και νέα επένδυση

Η Estée Lauder Hellas κατέγραψε άνοδο 20% στις πωλήσεις, επέστρεψε στην κερδοφορία και ανέδειξε την Αθήνα σε περιφερειακό κόμβο, ενώ συνεχίζει δράσεις πρόληψης για τον καρκίνο του μαστού.

Σε φάση ισχυρής ανάπτυξης βρίσκεται η Estée Lauder Hellas, όπως ανέφερε σε συνάντηση με δημοσιογράφους ο Κώστας Σπυρόπουλος, Γενικός Διευθυντής The Estée Lauder Companies Balkans. Ο κ. Σπυρόπουλος τόνισε πως η εταιρεία διαγράφει ένα νέο κεφάλαιο στην Ελλάδα τα τελευταία τρία χρόνια, συνεχίζοντας μια παρουσία 40 ετών στη χώρα.

Η οικονομική χρήση 2023-24 (Ιούλιος 2023-Ιούνιος 2024) αποτέλεσε σημείο καμπής για την Estée Lauder Hellas, θέτοντας ισχυρές βάσεις για μελλοντική ανάπτυξη. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά περίπου 20%, φθάνοντας τα 66 εκατ. ευρώ από 55 εκατ. ευρώ, ενώ η εταιρεία επέστρεψε στην κερδοφορία μετά από περίοδο αναδιοργάνωσης και έκτακτων εξόδων.

Στο πλαίσιο των επενδύσεων της, η Estée Lauder Hellas μετέφερε τα κεντρικά γραφεία της σε νέες εγκαταστάσεις και αναβάθμισε το κέντρο διανομής στον Ασπρόπυργο, υλοποιώντας το Project Olympic

Το έργο αυτό ενοποίησε τη ροή προϊόντων της Ρουμανίας μέσω της ελληνικής αποθήκης, μετατρέποντας την Αθήνα σε περιφερειακό κόμβο για Ελλάδα, Κύπρο και Ρουμανία.

Επιπλέον, η εταιρεία προχώρησε σε ανακαινίσεις σημείων πώλησης, τόσο στο flagship κατάστημα MAC στην Ερμού όσο και σε συνεργασίες λιανικής σε Ελλάδα, Ρουμανία και Βουλγαρία. Ευθυγραμμίστηκε με τα πρότυπα EMEA, δίνοντας έμφαση στην ενίσχυση των brands και λιγότερο στις εκπτωτικές ενέργειες, ενώ διεύρυνε το χαρτοφυλάκιό της με νέα brands όπως Dr. Jart+, Le Labo και The Ordinary.

 Παράλληλα, ενίσχυσε τη θέση της στο κανάλι του φαρμακείου και το άμεσο online κανάλι πωλήσεων, με τα τρία e-shops να αντιστοιχούν στο 10% του συνολικού τζίρου.

Από το 2022, η Αθήνα αποτελεί διοικητικό κέντρο για πέντε χώρες (Ελλάδα, Κύπρο, Ρουμανία, Βουλγαρία, Μολδαβία), ενώ ο ελληνικός οργανισμός διαχειρίζεται δίκτυο 850 εργαζομένων, εκ των οποίων οι 700 βρίσκονται στην Ελλάδα. Η στρατηγική της εταιρείας εστιάζει στην επένδυση στο λιανεμπόριο, την εμπειρία πελάτη και το ανθρώπινο δυναμικό.

Για τη χρήση 2024-2025, τα οικονομικά αποτελέσματα δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί, ωστόσο εκτιμάται ότι οι πωλήσεις θα ξεπεράσουν τα 70 εκατ. ευρώ. Παρατηρείται ανάπτυξη τζίρου σε όλες τις κατηγορίες (Make Up, Skin Care & Fragrances), παρά την επιβράδυνση της αγοράς, καθώς και περαιτέρω βελτίωση της κερδοφορίας λόγω αποδοτικότερης λειτουργίας και στοχευμένων δαπανών.

Παράλληλα, η Estée Lauder Hellas διατηρεί τη δέσμευσή της στην ενημέρωση και πρόληψη κατά του καρκίνου του μαστού. Με την υποστήριξη του Δήμου Αθηναίων, φωταγωγεί με το χαρακτηριστικό ροζ χρώμα τον «Δρομέα» του Κώστα Βαρώτσου μέχρι τις 10 Νοεμβρίου, ημέρα του 42ου Μαραθωνίου της Αθήνας. 

Επιπλέον, προσφέρει το 1% των λιανικών πωλήσεων του Ομίλου για τον Οκτώβριο στην Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία, συμβάλλοντας στη διενέργεια δωρεάν μαστογραφιών σε απομακρυσμένες περιοχές της χώρας μέσω του Κινητού Μαστογράφου.

Συνολικά, η εταιρεία έχει προσφέρει πάνω από 7.750 δωρεάν μαστογραφίες σε γυναίκες που δεν θα είχαν πρόσβαση σε προληπτικό έλεγχο, ενώ τα τελευταία δύο χρόνια έχουν διατεθεί πάνω από 150.000 ευρώ σε χρηματικές δωρεές και εξοπλισμό, ενισχύοντας το έργο της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ