ΓΔ: 2082.14 -0.24% Τζίρος: 79.26 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 12:08:39
Εργασία εξ αποστάσεως laptop
Φώτο: Shutterstock

Αύξηση 14% στον κύκλο εργασιών για την Imperial Brands Hellas το 2024

Η Imperial Brands Hellas σημείωσε αύξηση 14% στον κύκλο εργασιών και 20% στα κέρδη προ φόρων για τη χρήση 2023–2024, ενισχυμένη από στοχευμένες επενδύσεις και νέα προϊόντα.

Η Imperial Brands Hellas κατέγραψε ενισχυμένη οικονομική επίδοση για τη χρήση 1/10/2023 - 30/9/2024, σύμφωνα με ενημέρωση που πραγματοποιήθηκε χθες. 

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Νίκος Νικηφορίδης, ο καθαρός κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 14%, ενώ τα κέρδη προ φόρων σημείωσαν άνοδο 20% σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά. Η εξέλιξη αυτή αποδίδεται στη στρατηγική συνέπεια και στη στοχευμένη ανάπτυξη της εταιρείας.

Καθοριστική συμβολή είχε η κατηγορία των προϊόντων νέας γενιάς, η οποία ενίσχυσε τη συμμετοχή της στη συνολική καθαρή αξία πωλήσεων, φτάνοντας το 43% έναντι 34% την προηγούμενη χρονιά. Η επίδοση αυτή οφείλεται στην ανάπτυξη του blu, καθώς και στη σταθερή ενδυνάμωση των ηλεκτρονικών και θερμαινόμενων προϊόντων. 

Παράλληλα, η παραδοσιακή κατηγορία καπνικών προϊόντων παραμένει ισχυρή, με τα Davidoff και Rizla να διατηρούν τη θέση τους στην αγορά, ενισχύοντας το αποτύπωμα της εταιρείας.

Ο κ. Νικηφορίδης τόνισε ότι η επιτυχία αυτή είναι αποτέλεσμα ενός ευρύτερου σχεδίου με επίκεντρο τον καταναλωτή, τα προϊόντα, τους συνεργάτες και τους ανθρώπους της εταιρείας. 

Όπως σημείωσε, η Imperial Brands Hellas εξελίσσεται με σταθερότητα σε ένα σύνθετο και μεταβαλλόμενο περιβάλλον, προσαρμοζόμενη στις ανάγκες της αγοράς και ενισχύοντας τις επενδύσεις της. Για το 2025, ο στόχος είναι η συνέχιση της ανάπτυξης με επενδύσεις σε υπεύθυνες καινοτομίες και η δημιουργία μακροπρόθεσμης αξίας.

Αναφερόμενος στην επικείμενη αναθεώρηση της ευρωπαϊκής οδηγίας για τη φορολογία των καπνικών προϊόντων, ο κ. Νικηφορίδης εκτίμησε ότι οποιαδήποτε άτακτη αλλαγή θα έχει επιπτώσεις στην αγορά και στις εταιρείες του κλάδου. 

Υπογράμμισε πως το βασικότερο πρόβλημα παραμένει το λαθρεμπόριο καπνικών, επισημαίνοντας ότι οι διαδοχικές αυξήσεις στον ΕΦΚ το 2015 οδήγησαν στην αύξηση της εισροής λαθραίων προϊόντων στο 23,5% από 3%-4%. Παρά τις προσπάθειες που ακολούθησαν, το ποσοστό αυτό έχει μειωθεί στο 17,5%. Ο κ. Νικηφορίδης τόνισε την ανάγκη οποιασδήποτε αλλαγής να πραγματοποιηθεί με λογική και χρονοδιάγραμμα, ώστε να διασφαλιστεί η ανταγωνιστικότητα της οικονομίας.

Σχετικά με το επενδυτικό πρόγραμμα της εταιρείας, ο κ. Νικηφορίδης ανέφερε ότι οι επενδύσεις στην καινοτομία και η υιοθέτηση νέων τεχνολογιών αποτελούν θεμελιώδεις αρχές για την Imperial Brands Hellas. 

Το 2025 προβλέπεται να είναι μια χρονιά με έντονο επενδυτικό χαρακτήρα, με σχεδιασμό νέων καινοτόμων προϊόντων και ενίσχυση του εμπορικού αποτυπώματος της εταιρείας, μέσω επενδύσεων σε ψηφιακή τεχνολογία και εκπαίδευση συνεργατών.

Εστιάζοντας στα προϊόντα νέας γενιάς, ο κ. Νικηφορίδης υπογράμμισε ότι αποτελεί έναν από τους πιο ταχέως εξελισσόμενους τομείς στην καταναλωτική αγορά. Οι ενήλικοι καταναλωτές αναζητούν λύσεις που συνδυάζουν καινοτομία, ποιότητα, πλούσια γευστική εμπειρία και αίσθηση ασφάλειας και υπευθυνότητας.

Η Imperial Brands Hellas ανταποκρίνεται σε αυτή τη δυναμική με στρατηγικές επενδύσεις σε υπεύθυνες καινοτομίες, όπως τα ηλεκτρονικά τσιγάρα blu, το σύστημα θερμαινόμενου καπνού Pulze με τις ράβδους καπνού iD και τις ράβδους τσαγιού iSenzia.

Από τις αρχές Ιουνίου, η εταιρεία προχώρησε στο λανσάρισμα του Pulze 3.0, της πιο προηγμένης συσκευής θέρμανσης ράβδων νικοτίνης. Ο Όμιλος Imperial Brands ενισχύει τη θέση του στην κατηγορία των θερμαινόμενων προϊόντων νικοτίνης, εδραιώνοντας το ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα στην ελληνική αγορά. Η επιλογή της Ελλάδας ως πρώτης αγοράς για την επίσημη διάθεση του Pulze 3.0 αναδεικνύει τον στρατηγικό ρόλο της χώρας στην ανάπτυξη εναλλακτικών προϊόντων νικοτίνης.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ