ΓΔ: 2051.68 -1.21% Τζίρος: 99.32 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 14:24:35
Alfa
Φώτο: Alfa

Alfa: Εξαγορά της Trio Bakery και στρατηγική είσοδος στον Καναδά

Η Alfa εξαγόρασε το 70% της Trio Bakery στον Καναδά, ενισχύοντας τη διεθνή παρουσία της και ανοίγοντας τον δρόμο για περαιτέρω ανάπτυξη στη Βόρεια Αμερική και τις ΗΠΑ.

Η Alfa Αθ. Κουκουτάρης ΑΕΒΕ, μία από τις κορυφαίες ελληνικές εταιρείες ζύμης και κατεψυγμένων προϊόντων, ανακοίνωσε την εξαγορά πλειοψηφικού ποσοστού (70%) της καναδικής εταιρείας Trio Bakery Inc.. 

Η στρατηγική αυτή κίνηση σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο για την ελληνική βιομηχανία τροφίμων, καθώς η Alfa γίνεται η πρώτη ελληνική εταιρεία ζύμης με παραγωγική παρουσία στη Βόρεια Αμερική.

Η συνεργασία με την Trio Bakery επιτρέπει στην εταιρεία να σχεδιάσει καινοτόμα προϊόντα προσαρμοσμένα στις ανάγκες του καναδικού καταναλωτή, ενισχύοντας παράλληλα τη διεθνή της θέση και ανοίγοντας τον δρόμο για περαιτέρω επέκταση στη Βόρεια Αμερική.

Η σχέση της Alfa με τον Καναδά ξεκίνησε το 2007, όταν τα προϊόντα της εμφανίστηκαν για πρώτη φορά στα ράφια της χώρας.

 Τα τελευταία 1,5 χρόνια, μέσα από στοχευμένες συνεργασίες, η εταιρεία πέτυχε εντυπωσιακή διεύρυνση της παρουσίας της, καλύπτοντας πλέον πάνω από το 70% της αγοράς και προσφέροντας 26 διαφορετικά προϊόντα σε μεγάλες αλυσίδες λιανικής όπως Sobeys, Loblaws και Metro.

Παράλληλα, η Alfa ενισχύει τη στρατηγική της με επενδύσεις σε marketing και διαφήμιση, με στόχο την ενδυνάμωση του brand στη Βόρεια Αμερική και την προετοιμασία εισόδου στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών.

Ο Διονύσης Κουκουτάρης, Πρόεδρος και CEO της Alfa, τόνισε τη σημασία της εξαγοράς: «Σήμερα είναι μια ιστορική στιγμή για την Alfa και για την ελληνική επιχειρηματικότητα. Είμαστε περήφανοι που γινόμαστε η πρώτη ελληνική εταιρεία ζύμης με παραγωγή στη Βόρεια Αμερική. 

Η συνεργασία με την Trio Bakery δεν είναι απλώς μια εξαγορά, αλλά μια γέφυρα που ενώνει την αυθεντική γεύση και τεχνογνωσία της ελληνικής ζύμης με τον Καναδά και σύντομα με ολόκληρη την αμερικανική ήπειρο.»

Ο Γεώργιος Κουκουτάρης, Αντιπρόεδρος και CMO της εταιρείας, υπογράμμισε τη στρατηγική σημασία της διεθνούς επέκτασης: «Η Alfa ξεκίνησε από την Κοζάνη και σήμερα αναπτύσσεται σε ολόκληρο τον κόσμο. 

Από το 1952, η τεχνογνωσία μας στη ζύμη αποτελεί τον πυρήνα της ανάπτυξής μας. Η παρουσία μας με παραγωγική βάση στον Καναδά δεν είναι απλώς επέκταση, αλλά στρατηγικό πλεονέκτημα που δημιουργεί νέες προοπτικές και επιταχύνει την εξωστρέφειά μας.»

Με την εξαγορά της Trio Bakery, η Alfa κάνει ένα καθοριστικό βήμα διεθνούς ανάπτυξης, ενισχύοντας την παρουσία της σε μια από τις πιο δυναμικές αγορές παγκοσμίως.

Το επόμενο μεγάλο στοίχημα είναι η είσοδος στην αγορά των ΗΠΑ, με στόχο να φέρει την ελληνική ζύμη και τις παραδοσιακές της γεύσεις σε εκατομμύρια νέους καταναλωτές.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ο Κορκίδης στο βήμα
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κορκίδης: Οι Έλληνες «επένδυσαν» σε διακοπές αντί για θερινές αγορές

Μετατόπιση και ανακατανομή της τρίμηνης θερινής κατανάλωσης των περίπου 7 δισ. ευρώ από το εμπόριο στις υπηρεσίες διαπιστώνει ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Βασίλης Κορκίδης.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Νέες δράσεις κοντά στους καταναλωτές- μικρές επιχειρήσεις από τον ΕΧΜ)

Ως καταξιωμένος θεσμός αυτορρύθμισης του χρηματοοικονομικού τομέα ο ΕΧΜ, όπως επισημαίνει με αφορμή τις νέες του δράσεις, παρακολουθεί το διαρκώς εξελισσόμενο χρηματοπιστωτικό περιβάλλον.