ΓΔ: 1408.05 0.13% Τζίρος: 65.91 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 DATA
businessdaily-KriKri-Tsinavos
Φωτο: Κρι Κρι. Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Παναγιώτης Τσινάβος

Αυξημένα 20% τα καθαρά κέρδη της Κρι Κρι το 9μηνο στα 36,36 εκατ.

Ώθηση από τις πωλήσεις γιαουρτιού, που αυξήθηκαν κατά 16,3% σε αξία, ενώ στις αγορές εξωτερικού παρουσιάζουν αύξηση κατά 30% και ξεπέρασαν τα 98 εκατ. ευρώ.

Αυξημένος κατά 17,4% ήταν ο κύκλος εργασιών της βιομηχανίας γάλακτος Κρι Κρι το εννεάμηνο 2024, που διαμορφώθηκε σε 207,48 εκατ. έναντι 176,67 εκατ. το 2023.

Αντίστοιχα, τα βασικά μεγέθη της κερδοφορίας, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, διαμορφώθηκαν ως εξής:

  • Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε 69,45 εκατ. έναντι 62,74 εκατ. το εννεάμηνο 2023.
  • Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 43,72 εκατ. έναντι 41,54 εκατ. το εννεάμηνο 2023.
  • Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 40,06 εκατ., έναντι 37,84 εκατ. το εννεάμηνο 2023.
  • Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε 36,36 εκατ., έναντι 30,19 εκατ. το εννεάμηνο 2023 αυξημένα κατά 20%.

Στον κλάδο γιαουρτιού συνολικά οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά +16,3% σε αξία και +19,7% σε όγκο. Στις αγορές εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού παρουσιάζουν ισχυρή διψήφια ανάπτυξη +29,9%, ξεπερνώντας τα 98 εκατ. Πλέον αποτελούν το 62,2% της δραστηριότητας των γαλακτοκομικών. Σημαντική ώθηση υπάρχει από τις βασικές αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ιταλίας, καθώς και από την είσοδο σε νέες αγορές όπως η Γαλλία.

Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού οι πωλήσεις ξεπέρασαν τα 59,6 εκατ.  παρουσιάζοντας μείωση -0,8% σε αξία, αλλά αύξηση +5,4% σε όγκο. Αυτό οφείλεται στη μείωση των τιμών με στόχο την στήριξη του Έλληνα καταναλωτή. Σε σχέση με την κατάσταση στην αγορά, συνεχίζεται η στροφή των καταναλωτών στα γιαούρτια ιδιωτικής ετικέτας, ως αποτέλεσμα των επιλογών τους για οικονομικότερα προϊόντα. Οι ανακατατάξεις που συμβαίνουν δείχνουν το μερίδιο αγοράς σε όγκο των γιαουρτιών ιδιωτικής ετικέτας ενισχυμένο κατά +0,9 ποσοστιαίες μονάδες φτάνοντας στο 35,9%, με αποτέλεσμα να ασκείται πίεση στα branded γιαούρτια. Η συνεχιζόμενη πίεση από την ανάπτυξη των γιαουρτιών ιδιωτικής ετικέτας, οδηγεί τα branded γιαούρτια της ΚΡΙ-ΚΡΙ σε μικρή μεριδιακή απώλεια (-1,2 ποσοστιαία μονάδα σε αξία), με το μερίδιο να διαμορφώνεται στο 15,1%, διατηρώντας τη 2η θέση της αγοράς [στοιχεία Circana (προηγ. IRI) σε αξία, Ιαν.-Σεπ. 2024]. Γενικότερα, από τις εξελίξεις στην αγορά φαίνεται να προκύπτει όφελος για την ΚΡΙ-ΚΡΙ, μιας και αποτελεί τον μεγαλύτερο παραγωγό για την εγχώρια αγορά γιαουρτιών ιδιωτικής ετικέτας.

Στον κλάδο του παγωτού, στην εγχώρια αγορά, οι πωλήσεις εμφανίζουν μεταβολή +16,7%. Σε αυτήν συντελούν, αφενός οι ευνοϊκές καιρικές συνθήκες και αφετέρου, η επέκταση του δικτύου πωλήσεων και η ενίσχυση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου. Σημαντικός είναι και ο ρόλος των τουριστικών ροών από το εξωτερικό. Το μερίδιο αγοράς των παγωτών ΚΡΙ-ΚΡΙ αυξήθηκε κατά +0,1 ποσοστιαίες μονάδες σε αξία (14,0%) και μειώθηκε κατά -1,2 ποσοστιαίες μονάδες σε όγκο (11,7%) [στοιχεία NIELSEN, Ιάν.-Σεπ. 2024].

Όπως τονίζεται στην σχετική ανακοίνωση, η ΚΡΙ-ΚΡΙ συνεχίζει να ενισχύει το κοινωνικό και οικονομικό της αποτύπωμα. Το τελευταίο διάστημα, ο αριθμός των απασχολούμενων εργαζομένων αυξήθηκε, με 100 νέες προσλήψεις. Έτσι, πλέον το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού αγγίζει τα 700 άτομα. Παράλληλα, επεκτάθηκε η ζώνη γάλακτος, με νέες συνεργασίες με τοπικούς κτηνοτρόφους. Τέλος, οι σχεδιαζόμενες επενδύσεις, συνολικού ύψους 50 εκατ., για την επόμενη 3ετία, αναμένεται να συμβάλλουν καθοριστικά στην περαιτέρω ανάπτυξη της οικονομικής δραστηριότητας της ΚΡΙ-ΚΡΙ, η οποία διαχέεται και στην τοπική κοινωνία.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κρι Κρι: «Βουτιά» των καθαρών κερδών που διαμορφώθηκαν στα 3,18 εκατ.

Παρά την αύξηση του κύκλου εργασιών στα 171,88 εκατ. ευρώ, η απόφαση της εταιρείας να απορροφήσει το μεγαλύτερο μέρος της αύξησης του λειτουργικού κόστους, επηρέασε σημαντικά την κερδοφορία της.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κρι Κρι: Στοχεύει σε μείωση του ενεργειακού κόστους και αύξηση εξαγωγών

Η γαλακτοβιομηχανία δημιούργησε μονάδα βιοαερίου για παραγωγή Ανανεώσιμης Πηγής Ενέργειας αποκλειστικά από τα υγρά απόβλητα & παραπροϊόντα της βιομηχανίας, ενώ θα θέσει σε λειτουργία και ένα ολοκληρωμένο σύστημα φωτοβολταϊκών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Έπληξε την κερδοφορία της Κρι Κρι η αύξηση του ενεργειακού κόστους

Στα 134,60 εκατ. ευρώ ανήλθε ο κύκλος εργασιών της Κρι Κρι το 2021 σημειώνοντας αύξηση 6,8% από το 2020. Ξεπέρασαν τα 54 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις γιαουρτιού στο εξωτερικό, που αποτέλεσαν το 52% της δραστηριότητας των γαλακτοκομικών.