Με στόχο την άμεση και υπεύθυνη αντιμετώπιση της εξάπλωσης του κορονοϊού, η Eurobank έχει λάβει μια σειρά μέτρων που θα συμβάλλουν στη διευκόλυνση της καθημερινότητας και της καλύτερης εξυπηρέτησης των πελατών.
Στο πλαίσιο υποστήριξης της προσπάθειας περιορισμού των επισκέψεων σε χώρους συγχρωτισμού, η Eurobank προτρέπει τους πελάτες της να κάνουν χρήση των εναλλακτικών και ψηφιακών δικτύων ώστε να μην είναι αναγκαία η επίσκεψη σε κατάστημα.
Η Eurobank ενημερώνει τους πελάτες της ότι έχει ήδη προχωρήσει σε ένα πλάνο ενεργειών που θα εξασφαλίσει την ομαλή λειτουργία της Τράπεζας, έχοντας αναγνωρίσει και σχεδιάσει τις δράσεις που ενισχύουν την ετοιμότητά της και ελαχιστοποιούν ενδεχόμενες δυσμενείς επιπτώσεις που μπορεί να προκληθούν από την εξάπλωση του ιού. Επιπλέον διαβεβαιώνει ότι θα συνεχίσει να παρακολουθεί τις εξελίξεις του θέματος, ώστε να είναι σε ετοιμότητα για την υιοθέτηση πρόσθετων μέτρων, εφόσον χρειαστεί.
Οι πελάτες της Eurobank μπορούν να πραγματοποιούν τις καθημερινές συναλλαγές τους μέσω:
- των ψηφιακών καναλιών e-Βanking και EurobankMobileapp
- του δικτύου των ΑΤΜ της Τράπεζας που καλύπτει ακόμα και τα πιο απομακρυσμένα σημεία της χώρας.
Παράλληλα η Eurobank υπενθυμίζει ότι οι πελάτες μπορούν να αποκτήσουν κωδικούς e-Banking, εύκολα και γρήγορα μέσω του eurobank.gr.
Η Eurobank ενθαρρύνει επίσης τους πελάτες της να χρησιμοποιούν ανέπαφα την πιστωτική και χρεωστική τους κάρτα προκειμένου να περιοριστεί η χρήση των μετρητών. Επιπλέον, ενημερώνει ότι μέχρι τις 30 Απριλίου 2020, η επανέκδοση της χρεωστικής κάρτας λόγω απώλειας, φθοράς ή κλοπής θα πραγματοποιείται χωρίς χρέωση.
Η Eurobank ενημερώνει επίσης πως θα υπάρχει η δυνατότητα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης των υπηρεσιών PersonalBanking και BusinessBanking και τα κέντρα εξυπηρέτησης PrivateBanking.
Ειδικά για τις επιχειρήσεις που έχουν πρόσβαση στην υπηρεσία v-Banking, τα στελέχη της υπηρεσίας είναι στη διάθεσή τους για να τους εξυπηρετήσουν, μέσω video κλήσης. Στη διάθεση των πελατών είναι και τα στελέχη στο Δίκτυο Καταστημάτων.
Δίνοντας προτεραιότητα στην υγεία και ασφάλεια τόσο των πελατών όσο και των στελεχών των καταστημάτων, η Eurobank έχει προχωρήσει στις ακόλουθες ενέργειες:
- Αναλυτική ενημέρωση και εφαρμογή των οδηγιών του ΕΟΔΥ (www.eody.gov.gr) σχετικά με την προφύλαξη και την προσωπική υγιεινή και συνεργασία με λοιμωξιολόγους για έγκυρες και επιστημονικές απαντήσεις, σε θέματα πρόληψης και αντιμετώπισης του ιού.
- Συγκεκριμένες οδηγίες για τους εργαζόμενους που εμφανίζουν συμπτώματα του ιού, που έχουν υποψία μόλυνσης, που έχουν επιστρέψει πρόσφατα από περιοχές με τεκμηριωμένη συνεχιζόμενη μετάδοσή του COVID-19 ή που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.
- Έμφαση στην καθημερινή καθαριότητα στους χώρους εργασίας με ισχυρά απολυμαντικά και διανομή αντισηπτικού υγρού σε όλες τις μονάδες και τα καταστήματα της Τράπεζας.
- Απαγόρευση επαγγελματικών ταξιδιών στο εξωτερικό και αντικατάστασή τους μέσω telconferences, videoconferences και αυστηρή σύσταση για αποφυγή προσωπικών ταξιδιών στο εξωτερικό.
- Απαγόρευση πολυπληθών συναντήσεων και αντικατάστασή τους, όπου αυτό είναι εφικτό, με teleconferences ή videoconferences.
- Δυνατότητα εργασίας από το σπίτι (τηλεργασία).
Για τυχόν επιπλέον θέματα που προκύπτουν οι πελάτες μπορούν να ενημερωθούν μέσω του eurobank.gr.