ΓΔ: 1416.78 0.37% Τζίρος: 112.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
businessdaily-Pothoulakis-Mparmpa-Stathis
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Μπάρμπα Στάθης κ. Νικήτας Ποθουλάκης

Μείωσε τις τιμές η Μπάρμπα Στάθης και ξόδεψε 17 εκατ. για προσφορές

Στις άμεσες προθέσεις της εταιρείας είναι η δημιουργία μιας νέας παραγωγικής μονάδας σε περιοχή όπου θα υπάρχει και η δυνατότητα καλλιέργειας προϊόντων. Νέο επενδυτικό πλάνο 30 εκατ. έως το 2030.

Επιθετική πολιτική και στις τιμές ακολουθεί για το 2024 η Μπάρμπα Στάθης, παρότι είναι ο leader του κλάδου των κατεψυγμένων λαχανικών, καθώς συμπιέζει τα περιθώρια κέρδους και ρίχνει τις τιμές κατά 3% όταν ο κλάδος είναι στο +1%

Όπως τόνισε χθες ο διευθύνων σύμβουλος της Μπάρμπα Στάθης κ. Νικήτας Ποθουλάκης, η εταιρεία χρηματοδότησε με περίπου 15 εκατ. ευρώ τις προσφορές των σούπερ μάρκετ το 2023, ενώ φέτος το αντίστοιχο ποσό θα φτάσει στα 17 εκατ. ευρώ. 

Παράλληλα, σημείωσε ότι η Μπάρμπα Στάθης θα κλείσει το 2024 με μικρή αύξηση στον τζίρο, καθώς κατέγραψε ρυθμό ανάπτυξης 2% τόσο σε όγκο όσο και σε αξία στο 9μηνο του 2024, αλλά και μειωμένα περιθώρια κέρδους, που ήταν αποτέλεσμα της στρατηγικής της επιλογής να στηρίξει τους καταναλωτές όσον αφορά τις τιμές.

Εστιασμένοι στις επενδύσεις

«Βιομηχανία χωρίς επενδύσεις παύει να είναι ανταγωνιστική», τόνισε ο κ. Νικήτας Ποθουλάκης και επισήμανε ότι η Μπάρμπα Στάθης έχει εκπονήσει πλάνο επενδύσεων 20 εκατ. ευρώ, το οποίο ολοκληρώνεται αρχές του 2025 ενώ παράλληλα αναμένεται να ξεκινήσει το επόμενο επενδυτικό πλάνο ύψους 30 εκατ. ευρώ μέχρι και το 2030.

Το νέο επενδυτικό πλάνο θα εστιάζει στην αύξηση της δυναμικότητας, στην αυτοματοποίηση της παραγωγής, όπως επίσης και στη βελτίωση του εργασιακού περιβάλλοντος. Μάλιστα μέρος των επενδύσεων αφορούν το περιβάλλον, καθώς ήδη το 30% της ενέργειας που καταναλώνεται παράγεται από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και πιο συγκεκριμένα από φωτοβολταϊκά στη στέγη.

Μάλιστα ο κ. Ποθουλάκης αποκάλυψε ότι η Μπάρμπα Στάθης εξετάζει την επέκτασή της και σε νέες «γεωγραφίες» τόσο όσον αφορά την εμπορική διάθεση των προϊόντων όσο και την καλλιέργεια εκτάσεων αλλά και τη βιομηχανική παραγωγή. Μάλιστα όπως είπε στις άμεσες προθέσεις της εταιρείας είναι η δημιουργία μιας νέας παραγωγικής μονάδας μέσα στην Ελλάδα σε περιοχή όμως όπου θα υπάρχει και η δυνατότητα καλλιέργειας προϊόντων.

Plant based για μεγάλες πολυεθνικές

Ο CEO της Μπάρμπα Στάθης επισήμανε ότι η ελληνική εταιρεία βρίσκεται σε συζητήσεις με μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες προκειμένου να αναλάβει την παραγωγή plant based προϊόντων για αυτές, καθώς τα συγκεκριμένα προϊόντα της Μπάρμπα Στάθης «είναι το μέλλον και συνιστούν μια απάντηση στην κλιματική αλλαγή», ενώ υπερέχουν των ξένων καθώς περιέχουν πρωτεΐνη αρακά και ελαιόλαδο.

«Τα τελευταία δύο χρόνια έχουμε 20 νέα προϊόντα κάθε χρόνο που προστίθενται στο portfolio μας. Ειδικότερα, τα plant based φτιάχνονται στην έδρα μας στη Θεσσαλονίκη και συνιστούν μια απάντηση στην κλιματική αλλαγή. Το πιο σημαντικό είναι ότι παραμένουμε ιδιαίτερα ανθεκτικοί και καταφέρνουμε να καινοτομούμε σε έναν χώρο που δεν είναι εύκολος, φέρνοντας νέες διατροφικές προτάσεις με σεβασμό στο περιβάλλον. Είμαστε leaders στην κατηγορία με μεγάλες διαφορές και θέλουμε να επιταχύνουμε τις εξελίξεις», τόνισε ο κ. Ποθουλάκης.

Επισήμανε ότι η Μπάρμπα Στάθης έχει το 50% της ελληνικής αγοράς και πως το συνολικό μερίδιό της προέρχεται από σαλάτες (20%) και κατεψυγμένα λαχανικά (80%). Μάλιστα στα σιτηρά με λαχανικά, ενώ μέχρι πρότινος άλλη ξένη εταιρεία είχε το προβάδισμα, αυτήν την στιγμή η Μπαρμπα Στάθης έχει μερίδιο 96%.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

businessdaily-Lavdas-Karameles
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΙΟΝ και Λάβδας ενώνουν δυνάμεις: Ποιο είναι το σχέδιο Θεοδωρόπουλου

Στόχος είναι να αναδειχτούν οι συνέργειες μεταξύ των δύο εταιρειών, δηλώνει στο BD ο Σπ. Θεοδωρόπουλος. Θα αναβιώσουν γνωστά σήματα καραμέλας της ΙΟΝ. Η διαδρομή της Λάβδας από το 1953.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Εισέρχεται και στο ice tea η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων

Προχωρούν με γοργούς ρυθμούς οι επενδύσεις με δάνειο από το Ταμείο Ανάκαμψης που έχει εκταμιευτεί κατά 70%. Η εταιρεία έχει την πρωτιά στην αγορά του νερού και τη δεύτερη θέση στα αναψυκτικά.
businessdaily-Pepsico
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επιστρέφει στην Ελλάδα η PepsiCo: Μεταφέρει παραγωγή από τη Ρουμανία

Μέχρι το 2025, η PepsiCo θα έχει επαναφέρει στην Ελλάδα το 60% της παραγωγής αναψυκτικών. Το 2016 είχε προχωρήσει στο κλείσιμο του εργοστασίου στα Οινόφυτα. Θετικά τα οικονομικά αποτελέσματα του 2023.
pepsi
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αύξηση 18% για τον τζίρο της PepsiCo το 2023, οι νέοι στόχοι για φέτος

Οι προβλέψεις για τα αποτελέσματα της εταιρείας το 2024 είναι ότι θα κινηθούν με παρόμοιο ρυθμό, με σημαντική ανάπτυξη στις καθαρές πωλήσεις που πολύ πιθανά να φτάσουν και διψήφιο ποσοστό.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η ΚΡΙ ΚΡΙ μαθαίνει στους Αμερικανούς το frozen yogurt... αλά ελληνικά

Αυξάνεται η ζήτηση στην άλλη όχθη του Ατλαντικού για το Greek frozen yogurt. Αίτηση στο Enterprise Greece για μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα. Ως το τέλος του έτους το placement μετοχών από την οικογένεια Τσινάβου.