Σε μια νέα εποχή μπαίνει η Worldline που επενδύει στην καινοτομία με στόχο να αποτελέσει ένα one stop shop που θα προσφέρει όλες τις υπηρεσίες αποδοχής και εκκαθάρισης συναλλαγών, φέρνοντας νέα προϊόντα και λύσεις για επαγγελματίες, καθώς τρέχει η ψηφιοποίηση της οικονομίας και ολοκληρώνεται με…καθυστέρηση η διασύνδεση των POS με τις ταμειακές μηχανές και τα ERP συστήματα.
«Ό,τι έχει να κάνει με την καινοτομία είναι πολύ ψηλά για εμάς» τόνισε ο Country Head & Managing Director της Worldline Ελλάδας, Ιωάννης Κιτιξής στο πλαίσιο της παρουσίασης των νέων γραφείων της εταιρείας, επισημαίνοντας ότι «δουλεύουμε για το πώς να επιταχύνουμε κάποια πράγματα για τους πελάτες μας. Δουλεύουμε πάνω σε προϊόντα που χρειάζεται η αγορά». Προανήγγειλε ότι μέχρι το τέλος του έτους θα υπάρξουν παρουσιάσεις νέων λύσεων.
Είναι χαρακτηριστικό πως η Worldline έχει δημιουργήσει και το Retail Innovation Hub που την τελευταία διετία έχει φέρει κοντά τεχνικές εταιρείες και startups με στόχο να ψηφιοποιήσουν το χώρο του εμπορίου βγάζοντας καινούριες εφαρμογές και λανσάροντας νέα εργαλεία για την ελληνική αγορά. Στον τελευταίο κύκλο έχουν προστεθεί και οι iSpace και Keyvoto που δουλεύουν στενά με την Worldline και σύμφωνα με τον κ. Κιτιξή στο επόμενο διάστημα θα λανσαριστούν και νέες εφαρμογές, ενώ η εταιρεία σχεδιάζει να παρουσιάσει και λύσεις account to account για επαγγελματίες.
Παράλληλα η Worldline βρίσκεται σε συνεργασία με αρκετές μεγάλες επιχειρήσεις για τη δημιουργία εφαρμογών που αφορούν την επιχείρηση φτάνοντας μέχρι και την πληρωμή, με την διοίκηση της εταιρείας να σημειώνει πως «προσπαθούμε να υλοποιήσουμε end to end solutions προς τους πελάτες». Εξετάζει επίσης και πως μπορεί να ενσωματώσει νέες τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης στις διαδικασίες της, με τον κ. Κιτιξή να αναφέρει πως από το 2025 θα αρχίζουν να εφαρμόζονται στα call center και στον χώρο των Operations.
Καινοτόμες λύσεις για τους επαγγελματίες
Ο Country Head & Managing Director της Worldline Ελλάδας σημείωσε πως η εταιρεία συνεργάζεται στενά με το κράτος, αναφέροντας ως χαρακτηριστικό παράδειγμα το ζήτημα των μικροσυναλλαγών για τους εμπόρους. Απάντηση στο πρόβλημα έφερε η Worldline λανσάροντας τα πακέτα Easy. Συνδρομητικά πακέτα για μικροσυναλλαγές που περιλαμβάνουν και το τερματικό με συνδρομή που ξεκινάει από τα 19 ευρώ το μήνα, με τον κ. Κιτιξή να επισημαίνει ότι «είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο με μεγάλη ανταπόκριση στην ελληνική αγορά και πιστεύω ότι θα αυξηθεί η ζήτησή του τα επόμενα χρόνια».
Η πλατφόρμα συναλλαγών Worldline All-in-One Platform είναι σχεδιασμένη να απλοποιεί και να καλύπτει τις ανάγκες της επιχείρησης για πληρωμές, ενοποιώντας όλα τα εργαλεία που απαιτούνται για τη λειτουργία ενός φυσικού ή/και online καταστήματος. Η νέα πλατφόρμα σχεδιάζεται να εμπλουτιστεί με νέα εργαλεία όπως το Google και Apple Pay και να υπάρχει η δυνατότητα πληρωμής τιμολογίων με μεταφορά χρημάτων από λογαριασμό σε λογαριασμό και όχι μόνο με κάρτα.
Η νέα πλατφόρμα της Worldline προσφέρει μια σειρά από πλεονεκτήματα όπως σημείωσε ο κ. Κιτιξής, αναφέροντας ότι «δεν έχουμε σταματήσει μόνο στην αποδοχή των συναλλαγών καρτών και μετρητών αλλά έχουμε ενσωματώσει τεχνολογίες για 4 κλάδους» και τόνισε πως «είναι ένα εργαλείο που έχει λανσαριστεί πρόσφατα και είναι πολύ εξελιγμένο πακέτο. Υπάρχει ζήτηση και πιστεύω μόλις ηρεμήσει η αγορά και διασυνδεθούν όλα τα POS που τρέχουν όλοι να προλάβουν θα υπάρξει αύξηση της ζήτησης αυτού».
Παράλληλα αναφέρθηκε και στα Smart POS τα οποία έχουν αρχίσει και κερδίζουν μεγαλύτερο μέρος στην αγορά σημειώνοντας πως «είναι μια τεχνολογία που έχει έρθει για να μείνει και για τα επόμενα χρόνια θα μας απασχολήσει». Ανέφερε ότι μέχρι σήμερα είχε μεγάλη ζήτηση στην εστίαση, ωστόσο με την υποχρεωτικότητα έχουν μπει κι άλλοι κλάδοι όπως τα ταξί και σήμερα 40.000 πελάτες χρησιμοποιούν το νέο εργαλείο που προσφέρεται.
Αυξημένα έσοδα λόγω τουρισμού και διεργασίες στον κλάδο
Σε ανοδική πορεία βρίσκεται η Worldline σύμφωνα με τον Country Head & Managing Director της Worldline Ελλάδας, καθώς ο χώρος του τουρισμού πήγε πολύ καλά και τη φετινή χρονιά, ωστόσο σημείωσε πως «είναι πολύ νωρίς να μιλήσουμε για το πώς θα κλείσουμε το έτος γιατί έχουμε μπροστά μας ένα δύσκολο τρίμηνο μπροστά μας το οποίο παραδοσιακά είναι περισσότερο εγχώρια αγορά, καθώς ο τουρισμός φθίνει σταδιακά και μένει η ελληνική αγορά». Η εταιρεία απασχολεί σήμερα 210 άτομα με τα μισά εξ αυτών να βρίσκονται στα call center, και τον αριθμό να αυξομειώνεται ανάλογα με τις ανάγκες, ενώ 40 άτομα αποτελούν την ομάδα που έχει αναλάβει το έργο της διασύνδεσης
Ενισχυμένο είναι και φέτος το κομμάτι των ψηφιακών αγορών για τη Worldline καθώς στο οκτάμηνο αποτελεί το 18% του συνολικού της τζίρου, με τον κ. Κιτιξή να επισημαίνει ότι η εταιρεία είχε να αντιμετωπίσει μια σειρά από νέες προκλήσεις τη φετινή χρονιά καταφέρνοντας παράλληλα να φέρει εις πέρας «ένα από τα μεγαλύτερα πρότζεκτ στην ελληνική αγορά».
Μέχρι σήμερα η εταιρεία έχει διασυνδέσει 150.000 τερματικά με ECR διασύνδεση, και τον κ. Κιτιξή να σημειώνει ότι η αγορά είναι στο 94% και αυξάνεται καθημερινά, ενώ και ο δεύτερος κύκλος ERP συστημάτων με POS διασύνδεση ανέφερε ότι είναι σε ετοιμότητα 85.000, από τα 91.000 POS και τα υπόλοιπα που ανήκουν σε «ειδικές κατηγορίες» θα είναι έτοιμα προς το τέλος Οκτωβρίου. «Έχει μείνει λίγο πίσω αλλά ανεβαίνει καθημερινά και πιστεύω ότι ο στόχος που έχει τεθεί από το κράτος θα πιαστεί» δήλωσε χαρακτηριστικά.