Η στρατηγική στροφή της Freenow οδήγησε σε αύξηση εσόδων κατά 13% σε ετήσια βάση (08/2024), με αποτέλεσμα η εταιρεία πολλαπλών επιλογών μετακίνησης στην Ευρώπη με επίκεντρο τις υπηρεσίες ταξί, να ανακοινώνει ότι πέτυχε break-even, με την επιτυχίααυτή να ενισχύει τη θέση της στον κλάδο της αστικής κινητικότητας, εστιάζοντας στρατηγικά στις υπηρεσίες ταξί.
Η εταιρεία δραστηριοποιείται σε 9 ευρωπαϊκές χώρες, συγκεκριμένα, σε Ελλάδα, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Γαλλία, Ισπανία, Πολωνία, Ιταλία, και Αυστρία, όπου παρέχει αξιόπιστες, ασφαλείς και προσβάσιμες υπηρεσίες μετακίνησης με επίκεντρο το ταξί. Παράλληλα, σε συνεργασία με παρόχους του κλάδου προσφέρει επιπλέον εναλλακτικές επιλογές, όπως ηλεκτρικά ποδήλατα, ηλεκτρικά σκούτερ, car-sharing και ενοικίαση αυτοκινήτου, όλα μέσω μίας εφαρμογής. Σε χώρες όπως η Ιρλανδία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ισπανία, η FREENOW κατέχει την ηγετική θέση στην αγορά και συνεχίζει να επεκτείνεται σε νέες πόλεις, επενδύοντας σε καινοτόμες υπηρεσίες τόσο για επιβάτες, όσο και για οδηγούς.
Ο Thomas Zimmermann, Διευθύνων Σύμβουλος της FREENOW, δήλωσε: «Πιστεύουμε ότι τα ταξί αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι των πόλεων, ως σημαντικό μέσο μετακίνησης. Η συνεργασία μας με τους επαγγελματίες οδηγούς ταξί, ιδιοκτήτες και διαχειριστές στόλων ταξί είναι το κλειδί για βιώσιμη ανάπτυξη και επιτυχία. Η επίτευξη του break-even είναι ένα πρώτο ουσιαστικό βήμα για εμάς και αποδεικνύει την αποτελεσματικότητα της στρατηγικής μας που εστιάζει στο ταξί. Είμαστε αφοσιωμένοι στο όραμά μας, δίνοντας προτεραιότητα στην ανάπτυξη και τη βιώσιμη κερδοφορία στην Ευρώπη».
Η ανάπτυξη της FREENOW οφείλεται στην απόφασή της να επικεντρωθεί στην αγορά ταξί, ενισχύοντας τον μακροπρόθεσμο στόχο της να διατηρήσει την ηγετική της θέση στην αγορά των ηλεκτρονικών υπηρεσιών ταξί σε πάνω από 150 ευρωπαϊκές πόλεις. Η πλατφόρμα επεκτείνει συνεχώς τις υπηρεσίες της και συνεργάζεται με πάνω από 150.000 οδηγούς ταξί σε όλη την Ευρώπη.
Στην Ελλάδα, με περισσότερους από 9.000 συνεργαζόμενους οδηγούς ταξί και σχεδόν 1,5 εκατομμύριο εγγεγραμμένους χρήστες σε όλη τη χώρα, τον τελευταίο χρόνο, πέρα από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, η εφαρμογή επεκτάθηκε και στην Κρήτη, ξεκινώντας από το Ηράκλειο και συνεχίζοντας στη Χερσόνησο για να εξυπηρετεί τόσο τους κατοίκους του νησιού, όσο και τους τουρίστες από όλο τον κόσμο. Παράλληλα, η εταιρεία στοχεύει σε νέες αγορές κι όλα αυτά, επενδύοντας στο ελληνικό ταλέντο και αποτελώντας τη μοναδική διεθνή πλατφόρμα που έχει επιλέξει να καταβάλει φόρους και ΦΠΑ στην Ελλάδα.