ΓΔ: 1471.26 0.63% Τζίρος: 142.71 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 DATA
pepsi
Φώτο: Shutterstock

Αύξηση 18% για τον τζίρο της PepsiCo το 2023, οι νέοι στόχοι για φέτος

Οι προβλέψεις για τα αποτελέσματα της εταιρείας το 2024 είναι ότι θα κινηθούν με παρόμοιο ρυθμό, με σημαντική ανάπτυξη στις καθαρές πωλήσεις που πολύ πιθανά να φτάσουν και διψήφιο ποσοστό.

Αποφασισμένη να εστιάσει στην καινοτομία και να επενδύσει σε νέες τεχνολογίες είναι η PepsiCo Hellas όπως τόνισαν τα στελέχη της σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε σήμερα. Σύμμαχος στα νέα σχέδια είναι η ανάπτυξη που κατέγραψε η εταιρεία το 2023 παρά το μη ευνοϊκό περιβάλλον που επικρατεί σε όλη την Ευρώπη. Ο κύκλος εργασιών για το 2023 αυξήθηκε κατά 18%, σε σχέση με το 2022, στα 238 εκατ. ευρώ

Στα τρόφιμα βασικό ρόλο έπαιξαν, όπως ήταν αναμενόμενο, τα προϊόντα πατάτας με ανάπτυξη των καθαρών πωλήσεων κατά 23% και τα Doritos με ανάπτυξη 20%. Στα αναψυκτικά βασικό προϊόν η Pepsi με ανάπτυξη 23% και το Lipton Ice Tea με ανάπτυξη 20%

Όπως τόνισε ο οικονομικός διευθυντής της PepsiCo Hellas κ. Θανάσης Καρακάσης, το μεικτό περιθώριο κέρδους ανήλθε στο 42%, βελτιωμένο κατά 0,9% σε σύγκριση με το 2022. Η κερδοφορία προ φόρων αυξήθηκε κατά 2,9 εκατ. ευρώ

«Συνεχίζουμε να στοχεύουμε στην ανάπτυξη των προϊόντων αλλά και του προσωπικού μας καθώς και σε νέες τεχνολογίες και παραγωγικότητα. Η εξοικονόμηση που πετυχαίνουμε μας δίνει την δυνατότητα να επανεπενδύουμε στην αγορά», όπως υπογράμμισε και δεν παρέλειψε να αναφερθεί στο κόστος παραγωγής που αυξήθηκε κατά 22% λόγω του κόστους ενέργειας αλλά και των γενικότερων συνθηκών. Χαρακτηριστικό είναι ότι η μέση ετήσια αύξηση κόστους τα τελευταία τρία χρόνια στην πατάτα ήταν 13%, στο ελαιόλαδο 20%, στο πλαστικό PET 18%, στη ζάχαρη 28%, στα αλουμινένια κουτιά 10% και στο γυαλί 15%.

Οι προβλέψεις για τα αποτελέσματα της εταιρείας το 2024 είναι θα κινηθούν στο ίδιο μοντέλο με σημαντική ανάπτυξη στις καθαρές πωλήσεις που πολύ πιθανά να φτάσουν και διψήφιο ποσοστό.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

businessdaily-Pepsico
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επιστρέφει στην Ελλάδα η PepsiCo: Μεταφέρει παραγωγή από τη Ρουμανία

Μέχρι το 2025, η PepsiCo θα έχει επαναφέρει στην Ελλάδα το 60% της παραγωγής αναψυκτικών. Το 2016 είχε προχωρήσει στο κλείσιμο του εργοστασίου στα Οινόφυτα. Θετικά τα οικονομικά αποτελέσματα του 2023.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Μπαίνει και στο ice tea η Βίκος, ισχυρή θέση σε νερό - αναψυκτικά

Προχωρούν με γοργούς ρυθμούς οι επενδύσεις με δάνειο από το Ταμείο Ανάκαμψης που έχει εκταμιευτεί κατά 70%. Η εταιρεία έχει την πρωτιά στην αγορά του νερού και τη δεύτερη θέση στα αναψυκτικά.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η ΚΡΙ ΚΡΙ μαθαίνει στους Αμερικανούς το frozen yogurt... αλά ελληνικά

Αυξάνεται η ζήτηση στην άλλη όχθη του Ατλαντικού για το Greek frozen yogurt. Αίτηση στο Enterprise Greece για μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα. Ως το τέλος του έτους το placement μετοχών από την οικογένεια Τσινάβου.
businessdaily-Lavdas-Karameles
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΙΟΝ και Λάβδας ενώνουν δυνάμεις: Ποιο είναι το σχέδιο Θεοδωρόπουλου

Στόχος είναι να αναδειχτούν οι συνέργειες μεταξύ των δύο εταιρειών, δηλώνει στο BD ο Σπ. Θεοδωρόπουλος. Θα αναβιώσουν γνωστά σήματα καραμέλας της ΙΟΝ. Η διαδρομή της Λάβδας από το 1953.