Αποφασισμένη να εστιάσει στην καινοτομία και να επενδύσει σε νέες τεχνολογίες είναι η PepsiCo Hellas όπως τόνισαν τα στελέχη της σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε σήμερα. Σύμμαχος στα νέα σχέδια είναι η ανάπτυξη που κατέγραψε η εταιρεία το 2023 παρά το μη ευνοϊκό περιβάλλον που επικρατεί σε όλη την Ευρώπη. Ο κύκλος εργασιών για το 2023 αυξήθηκε κατά 18%, σε σχέση με το 2022, στα 238 εκατ. ευρώ.
Στα τρόφιμα βασικό ρόλο έπαιξαν, όπως ήταν αναμενόμενο, τα προϊόντα πατάτας με ανάπτυξη των καθαρών πωλήσεων κατά 23% και τα Doritos με ανάπτυξη 20%. Στα αναψυκτικά βασικό προϊόν η Pepsi με ανάπτυξη 23% και το Lipton Ice Tea με ανάπτυξη 20%.
Όπως τόνισε ο οικονομικός διευθυντής της PepsiCo Hellas κ. Θανάσης Καρακάσης, το μεικτό περιθώριο κέρδους ανήλθε στο 42%, βελτιωμένο κατά 0,9% σε σύγκριση με το 2022. Η κερδοφορία προ φόρων αυξήθηκε κατά 2,9 εκατ. ευρώ.
«Συνεχίζουμε να στοχεύουμε στην ανάπτυξη των προϊόντων αλλά και του προσωπικού μας καθώς και σε νέες τεχνολογίες και παραγωγικότητα. Η εξοικονόμηση που πετυχαίνουμε μας δίνει την δυνατότητα να επανεπενδύουμε στην αγορά», όπως υπογράμμισε και δεν παρέλειψε να αναφερθεί στο κόστος παραγωγής που αυξήθηκε κατά 22% λόγω του κόστους ενέργειας αλλά και των γενικότερων συνθηκών. Χαρακτηριστικό είναι ότι η μέση ετήσια αύξηση κόστους τα τελευταία τρία χρόνια στην πατάτα ήταν 13%, στο ελαιόλαδο 20%, στο πλαστικό PET 18%, στη ζάχαρη 28%, στα αλουμινένια κουτιά 10% και στο γυαλί 15%.
Οι προβλέψεις για τα αποτελέσματα της εταιρείας το 2024 είναι θα κινηθούν στο ίδιο μοντέλο με σημαντική ανάπτυξη στις καθαρές πωλήσεις που πολύ πιθανά να φτάσουν και διψήφιο ποσοστό.