ΓΔ: 1390.65 0.01% Τζίρος: 68.38 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
OPTIMA-Tyrokomika
Φωτο: OPTIMA

ΟΠΤΙΜΑ: Στα 200 εκατ. ευρώ ανήλθε το 2023 ο τζίρος με άνοδο 13,5%

Τα μικτά κέρδη της εταιρείας ανήλθαν σε 21,6 εκατ. ευρώ σημειώνοντας μικρή αύξηση από τα 19,4 εκατ. ευρώ του 2022 ενώ οριακή άνοδος υπήρξε και στα EBITDA.

Με θετικό πρόσημο και αυξημένα αποτελέσματα έκλεισε το 2023 για την γαλακτοβιομηχανία ΟΠΤΙΜΑ ΑΕ, με την εταιρεία να βλέπει τις πωλήσεις της να ενισχύονται καθώς ενσωματώθηκε στα αποτελέσματά της και η δραστηριότητα της «Optima Food Gallery Μονοπρόσωπη ΑΕ».

Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας το 2023 διαμορφώθηκε στα 200,17 εκατ. ευρώ, έναντι 176,36 εκατ. ευρώ το 2022, καταγράφοντας μια αύξηση της τάξης του 13,5%. Τα μικτά κέρδη της εταιρείας ανήλθαν σε 21,6 εκατ. ευρώ το 2023, συγκριτικά με 19,4 εκατ. ευρώ το 2022, ενώ τα κέρδη προ τόκων και φόρων αυξήθηκαν από 9,9 εκατ. ευρώ το 2022 σε 10,2 εκατ. ευρώ το 2023.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, σε αντίθεση με το 2022, στα αποτελέσματα του 2023 συμπεριλαμβάνονται τόσο η ενσωμάτωση της δραστηριότητας της «Optima Food Gallery Μονοπρόσωπη ΑΕ», η οποία απορροφήθηκε από την ΟΠΤΙΜΑ ΑΕ στα τέλη του 2023, όσο και οι απευθείας πωλήσεις του Ομίλου προς ευρωπαϊκές κι ασιατικές αγορές, οι οποίες μέχρι και το 2022 γίνονταν από την ΗΠΕΙΡΟΣ ΑΕΒΕ, ενώ από τις αρχές του 2023 πραγματοποιούνται από την ΟΠΤΙΜΑ ΑΕ.

«Τα αποτελέσματα του 2023 δικαιώνουν τις στρατηγικές επιλογές των τελευταίων ετών και την προσήλωσή μας για περαιτέρω ανάπτυξη, μέσω της ενδυνάμωσης της αξίας των μαρκών μας και την εμβάθυνση της καθημερινής μας σχέσης με καταναλωτές και πελάτες σε Ελλάδα και εξωτερικό. Σημαντικό μέρος της αύξησης πωλήσεων το 2023 προήλθε από οργανική ανάπτυξη, χάρη και στην αύξηση μεριδίου της ΟΠΤΙΜΑ στην κατηγορία Τυριού, στην Ελλάδα κατά 60 μονάδες βάσης. Η εταιρεία μας θα συνεχίσει να επενδύει σε προϊοντική καινοτομία και επέκταση διανομών σε Ελλάδα και εξωτερικό και τα επόμενα χρόνια, με στόχο την ενίσχυση της υπάρχουσας δυναμικής» ανέφερε η διοίκηση της ΟΠΤΙΜΑ ΑΕ.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επιστρέφει στην αγορά μετά από 10 χρόνια απουσίας το brand της ΑΓΝΟ

Η Ελληνικά Γαλακτοκομεία στοχεύει στο πρώτο εξάμηνο του έτους οι νέοι κωδικοί της ΑΓΝΟ να βρεθούν σε αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Τα σχέδια για την αξιοποίηση του εργοστασίου της εταιρείας στο Λαγκαδά.