ΓΔ: 1397.63 0.94% Τζίρος: 86.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
Φωτο: Shutterstock

Αρνητικό πληθωρισμό επιτυγχάνει για έβδομο μήνα η Lidl Ελλάς

«Η Lidl Ελλάς, χωρίς να επαναπαύεται στις θεσμικές πρωτοβουλίες, συνεχίζει να στηρίζει τους καταναλωτές με την επέκταση της πρωτοβουλίας "Μόνιμη Μείωση Τιμής"» αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Με αρνητικό πληθωρισμό συνεχίζει να «τρέχει» για έβδομο μήνα η Lidl Ελλάς, με τις τιμές της να είναι μειωμένες κατά μέσο όρο κατά 3,1% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους.

Τα παραπάνω επισημαίνονται σε σχετική ανακοίνωση της Lidl Ελλάς, όπου σημειώνεται ότι στις εσωτερικές μετρήσεις της εταιρείας παρατηρούνται σαφείς ενδείξεις αποκλιμάκωσης του εσωτερικού πληθωρισμού ο οποίος κινείται στο -3%. Μάλιστα, τονίζεται ότι η επιτυχία αυτή ήρθε ως αποτέλεσμα ενός ολοκληρωμένου πλάνου ενεργειών της Lidl Ελλάς με στόχο τη μείωση του κόστους και τη συνεχή βελτίωση και υποστήριξη των πελατών της.

Στην ίδια ανακοίνωση αναφέρεται: «Η Lidl Ελλάς, χωρίς να επαναπαύεται στις θεσμικές πρωτοβουλίες, συνεχίζει να στηρίζει τους καταναλωτές με την επέκταση της πρωτοβουλίας "Μόνιμη Μείωση Τιμής", η οποία αφορά στη μείωση τιμής κατά τουλάχιστον -5% σε τουλάχιστον 80 προϊόντα, εξασφαλίζοντας έτσι πως οι καταναλωτές της δεν χρειάζεται να κάνουν συμβιβασμούς στα εβδομαδιαία ψώνια τους.

Συνολικά, από τον Μάιο του 2023, η εταιρεία έχει προχωρήσει σε μειώσεις τιμών έως και -37%, σε περισσότερα από 330 προϊόντα, επιτυγχάνοντας μόνιμα ανταγωνιστικές τιμές. Αξιοσημείωτο παράδειγμα των προσπαθειών της εταιρείας αποτελεί μια σειρά ενεργειών, όπου η Lidl Ελλάς ήταν η πρώτη αλυσίδα σούπερ μάρκετ που προσέφερε το γάλα ιδιωτικής ετικέτας με σταθερή τιμή 0,99 ευρώ, καθώς και το ράφι με την προωθητική ενέργεια προϊόντων που πωλούνται 1 ευρώ.

Επιπλέον, μέσω του προγράμματος πιστότητας Lidl Plus, οι πελάτες της επωφελούνται καθημερινά από τις μοναδικές προσφορές και έχουν την δυνατότητα να εξοικονομήσουν μέχρι και 1.000 ευρώ τον χρόνο, απολαμβάνοντας ποικιλία και οικονομία. Με συνέπεια και σεβασμό απέναντι στον καταναλωτή, η Lidl Ελλάς, διατηρώντας ενιαία τιμολογιακή πολιτική σε ολόκληρη τη χώρα, παραμένει η μοναδική αλυσίδα που προσφέρει μεγάλες προσφορές στις ήδη ανταγωνιστικότερες τιμές της αγοράς».

Ο Martin Brandenburger, CEO και πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Lidl Ελλάς, δήλωσε: «Η επίτευξη αρνητικού πληθωρισμού για 7ο συνεχόμενο μήνα αποδεικνύει τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε στους πελάτες μας τις καλύτερες και τις πιο ανταγωνιστικές τιμές στην αγορά. Είμαστε υπερήφανοι που μπορούμε να προσφέρουμε οικονομικές λύσεις χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα. Στη Lidl Ελλάς, δεν σταματάμε ποτέ να αναζητούμε τρόπους να μειώσουμε το κόστος για τους καταναλωτές μας, εξασφαλίζοντας πάντα την καλύτερη δυνατή ποιότητα».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Moneyreview-agora
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Δεν επηρεάζονται ως τώρα οι εισπράξεις «κόκκινων» δανείων από την κρίση

Οι επικεφαλής τριών εταιρειών διαχείρισης δανείων δεν βλέπουν προς το παρόν αρνητική επίδραση στην εισπραξιμότητα από την έξαρση του πληθωρισμού και την πίεση στα εισοδήματα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Εθνική Τράπεζα: Πράσινο ομόλογο υψηλής εξασφάλισης ύψους 650 εκατ.

Η τελική απόδοση 3,5% αντιστοιχεί σε περιθώριο περίπου 130 μ.β. πάνω από το αντίστοιχο mid-swap το οποίο αποτελεί το χαμηλότερο περιθώριο που έχει επιτευχθεί ποτέ σε έκδοση ομολόγου υψηλής εξασφάλισης από Ελληνική τράπεζα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αύξηση καθαρών εσόδων 13,7% στο εννεάμηνο για την Coca Cola HBC

«Τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου αποδεικνύουν ξεκάθαρα ότι το χαρτοφυλάκιο προϊόντων 24/7 κατανάλωσης, μπορεί να οδηγήσει σε καλής ποιότητας ανάπτυξη υπό ποικίλες συνθήκες αγοράς» ανέφερε ο Zoran Bogdanovic.
intrakat
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Intrakat: Διαψεύδει δημοσιεύματα για νέα επιχειρηματική συμφωνία

H εταιρεία γνωστοποιεί κατηγορηματικά στο επενδυτικό κοινό ότι ουδεμία συμφωνία υφίσταται η οποία να αφορά είτε τη φερόμενη στο ως άνω δημοσίευμα εξαγορά ή οποιαδήποτε άλλη εξαγορά, σύμφωνα με ανακοίνωση.