ΓΔ: 1407.03 -0.97% Τζίρος: 71.88 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Σταύρος Καφούνης πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών

Σε τροχιά ανάπτυξης και επέκτασης η Kidscom, άνοιγμα και στον τουρισμό

Η εταιρεία παιδικών παιχνιδιών παραμένει κερδοφόρα, ενώ ο κλάδος καταγράφει ζημιές. Από το Πόρτο Χέλι τα πρώτα βήματα στον τομέα του τουρισμού με συγκρότημα τεσσάρων πολυτελών κατοικιών.

Μία χρονιά σημαντικής ανάπτυξης ήταν το 2023 για την εταιρεία παιδικών ειδών Kidscom, σε ένα περιβάλλον αντίρροπων δυνάμεων για το λιανεμπόριο. Η εταιρεία, η οποία ανήκει εξ ολοκλήρου στον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, κ. Σταύρο Καφούνη, ολοκλήρωσε ένα σημαντικό πλάνο ανακαίνισης των καταστημάτων της την χρονιά που πέρασε, ενώ ανανέωσε και το ηλεκτρονικό της κατάστημα. Παράλληλα, ο κ. Καφούνης εγκαινίασε την χρονιά που πέρασε τη δραστηριοποίηση του και στον κλάδο του τουρισμού, μέσω ανεξάρτητης εταιρείας που μετέχει στο σχήμα της Kidscom, διευρύνοντας το πεδίο δραστηριότητας του.

Ειδικότερα, οι πωλήσεις της Kidscom ξεπέρασαν για πρώτη φορά τα 4 εκατ. ευρώ το 2023, από 3,86 εκατ. ευρώ το 2022, διατηρώντας ταυτόχρονα σε ικανοποιητικά για την συγκυρία επίπεδα την κερδοφορία της -περί τα 61.000 ευρώ τα κέρδη EBITDA. Στόχο αποτελεί ωστόσο η επάνοδος σε υψηλότερα επίπεδα κερδοφορίας, κοντά στα 300.000 ευρώ, εφόσον οι συνθήκες των μεταφορικών βελτιωθούν.

Σημειώνεται ότι από την ίδρυση της το 2008 η εταιρεία είναι ο αποκλειστικός διανομέας κάποιων από τα ισχυρότερα παγκόσμια brands παιδικών ειδών, όπως τα Joie, Nuna, Recaro, Sparco, Kinderpraat και Lascal, ενώ μέσα στο επόμενο διάστημα πρόκειται να ενσωματώσει στο χαρτοφυλάκιο της ακόμη δύο γνωστά brands τα οποία θα διαθέσει μέσω των συνεργασιών χονδρικής. Η εταιρεία διατηρεί δίκτυο τριών ιδιόκτητων καταστημάτων στην Ελλάδα και δύο σημείων στην Κύπρο, ενώ οι συνεργασίες χονδρικής υπερβαίνουν τα 250 καταστήματα στην ελληνική αγορά. Όπως σημειώνει στο BD ο κ. Καφούνης, σε ένα δύσκολο περιβάλλον, με έντονο το πρόβλημα της υπογεννητικότητας είναι σημαντικό που η εταιρεία παραμένει κερδοφόρα, την στιγμή που ο κλάδος συνολικά καταγράφει ζημίες.

Σημειώνεται ότι στο μετοχικό σχήμα της Kidscom AE εισήλθε πέρσι η nrg, μέλος του ομίλου Motor Oil, η cool club, η οποία ειδικεύεται στην παιδική fast fashion ένδυση, διατηρώντας πολλά ιδιόκτητα και franchise καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, καθώς και η Dalousa Riviera, η οποία δραστηριοποιείται στον κλάδο του τουρισμού, διατηρώντας μίας πολυτελή τουριστική μονάδα στο Πόρτο Χέλι Αργολίδας. Η τελευταία αφορά σε συγκρότημα 4 πολυτελών κατοικιών, υψηλών προδιαγραφών, το οποίο εγκαινιάστηκε τον περσινό Ιούλιο. Το συγκρότημα διαχειρίζεται η εταιρεία Swot, η οποία έχει υπό την διαχείρισή της και το φημισμένο Nikki Beach που λειτουργεί στην περιοχή. Όπως επισημαίνει ο κ. Καφούνης, εφόσον η φετινή τουριστική περίοδος εξελιχθεί θετικά, στόχο αποτελεί η περαιτέρω επέκταση της συγκεκριμένης δραστηριότητας, ως ανεξάρτητη εταιρεία αλλά και συμπληρωματικά βεβαίως προς την εμπορική δραστηριότητα της Kidscom.

Σε ό,τι αφορά, τέλος, την εξέλιξη της αγοραστικής κίνησης τους πρώτους μήνες του 2024, ο πρόεδρος του ΕΣΑ υπογραμμίζει ότι διαπιστώνονται τάσεις εξομάλυνσης στην ζήτηση μετά το Πάσχα, ωστόσο, καθώς έχει επανέλθει το ζήτημα της αύξησης του μεταφορικού κόστους για αρκετές εμπορικές επιχειρήσεις, η εξέλιξη του έτους παραμένει ασαφής.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

paixnidia
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αμείωτες οι πωλήσεις παιχνιδιών κόντρα στην κακή συγκυρία της αγοράς

Αισιοδοξία στον κλάδο ενόψει της εορταστικής περιόδου. Σημαντική αύξηση πωλήσεων από τις αλυσίδες Jumbo και Μουστάκας. Οι Έλληνες κατασκευαστές μεταφέρουν την παραγωγή από την Κίνα στην Ευρώπη.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πώς κέρδισαν μερίδιο στη διεθνή αγορά τα παιχνίδια Made in Greece

H Ελλάδα κέρδισε μερίδια αγοράς ως προς τις εξαγωγές προς άλλες ευρωπαϊκές χώρες, μετά το ξέσπασμα της πανδημίας του Covid-19, χάρη στη θετική συσχέτιση ποιότητας/τιμής αλλά και στην αμεσότητα αποστολής των ειδών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην αγορά των τουριστικών καταλυμάτων εισέρχεται η AS Company

Η εταιρεία μετά από 30 χρόνια δραστηριοποίησης στο χώρο των παιχνιδιών, επενδύει στον τουριστικό κλάδο με την αγορά δυο εκτάσεων στην Ελούντα της Κρήτης έναντι 2,5 εκατ. ευρώ, θέλοντας να βελτιώσει την κερδοφορία της.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κερδίζουν μερίδιο τα ελληνικά παιχνίδια έναντι κινεζικών και τουρκικών

Η Ελλάδα κέρδισε μερίδια αγοράς ως προς τις εξαγωγές συγκεκριμένων παιχνιδιών προς άλλες ευρωπαϊκές χώρες, χάρη στη θετική συσχέτιση ποιότητας/τιμής αλλά και στην αμεσότητα αποστολής των ειδών. Ισχυρές πωλήσεις μέσα στο καλοκαίρι.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Άφησε πίσω την πανδημία η Μουστάκας, νέα αύξηση πωλήσεων το 2022

Η αλυσίδα παιχνιδιών αναμένεται να κλείσει την τρέχουσα χρήση με περαιτέρω αύξηση των εσόδων της, σε συνέχεια της ενίσχυσης των πωλήσεων της κατά 41% το 2021 συγκριτικά με το 2020 και κατά 3% συγκριτικά με το 2019.