ΓΔ: 1397.63 0.94% Τζίρος: 86.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
JYSK

Δυναμική επέκταση δικτύου από την Jysk, πού ανοίγουν νέα καταστήματα

Η αλυσίδα επεκτείνει το δίκτυο της με έξι νέα καταστήματα κατά την τρέχουσα χρήση, στοχεύοντας σε 75 σημεία μέσα στην επόμενη διετία. Ανακαίνισης παλαιότερων καταστημάτων με το νέο concept 3.0.

Εντατικοποιεί το πρόγραμμα περαιτέρω διεύρυνσης της παρουσίας της την Ελλάδα η δανέζικη αλυσίδα επίπλων και οικιακού εξοπλισμού, Jysk, διανύοντας ένα ακόμη έτος σημαντικής ανάπτυξης. Μέσα στην  εβδομάδα, η αλυσίδα θα λειτουργήσει ένα νέο κατάστημα στα Γιαννιτσά, ενώ θα ακολουθήσουν 5 νέες προσθήκες στο δίκτυο της στην Κρήτη, σε Ηράκλειο, Ρέθυμνο και Ιεράπετρα, καθώς και την Θεσσαλονίκη, μέχρι τον προσεχή Αύγουστο.

Όπως σημειώνει στο BD ο κ. Κώστας Δημόπουλος, Διευθυντής Μάρκετινγκ της Jysk Ελλάδας, το πλάνο ανάπτυξης ακολουθεί τις διεθνείς παραμέτρους του ομίλου, σύμφωνα με τις οποίες 6 έως 7 νέα καταστήματα προστίθενται στο δίκτυο της αλυσίδας ετησίως.

Σήμερα, το δίκτυο της Jysk μετράει 57 σημεία πανελλαδικά, ενώ πρόθεση της εταιρείας είναι να ξεπεράσει τα 75 σημεία σε ορίζοντα διετίας. Ως προς τις οικονομικές της επιδόσεις, ο κ. Δημόπουλος αναφέρει ότι η εταιρεία  εξακολουθεί να «τρέχει» με διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης και κατά την τρέχουσα οικονομική χρήση -η οποία ολοκληρώνεται στις 31 Αυγούστου 2024- στηριζόμενη σε οργανική ανάπτυξη και με την προσθήκη μόλις ενός νέου καταστήματος στην διάρκεια της χρήσης -στις Τζιτζιφιές, τον περασμένο Οκτώβριο.

Σημειώνεται ότι η χρήση του 2022/23 ολοκληρώθηκε με τους καλύτερους οιωνούς για την Jysk στην χώρα μας, καθώς η αλυσίδα κατέγραψε πωλήσεις ύψους 97,5 εκατ ευρώ, αυξημένες κατά 18,6% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση, ενώ τα κέρδη προ φόρων ενισχυθήκαν κατά 49,1%, αγγίζοντας τα 13,5 εκατ ευρώ. Η αλυσίδα ολοκληρώνει κατά την τρέχουσα χρήση το πλάνο ανακαίνισης των καταστημάτων της, στο νέο concept 3.0, με το κατάστημα της Καλαμάτας να βρίσκεται σε διαδικασία αναβάθμισης αυτήν την περίοδο.

Σύμφωνα με τον κ. Δημόπουλο, η Jysk θα διευρύνει την παρουσία της σε νέες περιοχές της ηπειρωτικής Ελλάδας, την Αθήνα καθώς και νησιά, υπό την προϋπόθεση ότι εντοπίζει τα κατάλληλα ακίνητα, βάσει τοποθεσίας και εμβαδού. Αν και διεθνώς η δανέζικη αλυσίδα αναπτύσσει και καταστήματα μικρότερου τύπου, τα city stores, προς το παράον το συγκεκριμένο concept δεν προκρίνεται για τη χώρα μας, καθώς η εταιρεία διαβλέπει σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης για μεγαλύτερα καταστήματα που της επιτρέπουν να παρουσιάζει την πλήρη συλλογή επίπλων και ειδών διακόσμησης.

Τέλος, ως προς την εφοδιαστική αλυσίδα της Jysk, ο κ. Δημόπουλος υπογραμμίζει την σημαντική συνεισφορά των αποθηκευτικών χώρων της εταιρείας στην γειτονική μας Βουλγαρία, για τον εξοπλισμό των εγχώριων καταστημάτων, τονίζοντας ότι κατά διαστήματα καταγράφονται περιορισμένες ελλείψεις κυρίως σε εποχικά είδη, εξαιτίας της αναταραχής των διεθνών μεταφορών λόγω των πολεμικών επιχειρήσεων στην Μέση Ανατολή.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Άνοιξε νέο κατάστημα η Jysk Ελλάς, άλλα τρία ως το τέλος του 2023

Η Άρτα υποδέχεται τις ημέρες αυτές ένα κατάστημα Jysk, ενώ ανακαινίσεις πραγματοποιούνται σε καταστήματα που λειτουργούν περισσότερα από 5 έτη. Προβλέπεται διψήφιο ποσοστό αύξησης τζίρου φέτος.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Καλοκαίρι επέκτασης για την αλυσίδα Jysk, ανοίγει τέσσερα καταστήματα

Μετά τη Ζάκυνθο και τη Χαλκιδική, σειρά θα έχουν η Βέροια και η Σαλάμινα, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό καταστημάτων Jysk στην χώρα μας σε 54. Τελικός στόχος είναι τα 75 σημεία πώλησης, σε ορίζοντα τριετίας.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επεκτείνει γρήγορα το δίκτυο στην Ελλάδα η δανέζικη αλυσίδα Jysk

Στόχος η λειτουργία συνολικά 70 καταστημάτων στη χώρα, σχέδιο για άνοιγμα 8 - 9 σημείων πώλησης μέσα στο τρέχον έτος. Διψήφιος ρυθμός αύξησης των πωλήσεων, σημαντική η συνεισφορά του ηλεκτρονικού καναλιού.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πρεμιέρα για το πρώτο ελληνικό αθλητικό παπούτσι υψηλών απαιτήσεων

Το νέο εγχείρημα αποτελεί επενδυτική πρωτοβουλία των Αλ. Λάτση και P. Ruppe, κορυφαίου πρώην στελέχους της Nike. Ο Εμ. Μπιάνκι ανέλαβε τον σχεδιασμό και Θ. Θωμαΐδης την επιχειρησιακή ηγεσία.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Οι τουρίστες στήριξαν την αγορά, προσδοκίες για την Black Friday

Το δίμηνο Σεπτεμβρίου - Οκτωβρίου αυξήθηκαν οι τουρίστες υψηλών εισοδημάτων, οι οποίοι συνεισέφεραν και στους εμπορικούς τζίρους. Ήδη «τρέχουν» οι προωθητικές ενέργειες για Black Friday και Cyber Monday.