Σημαντικό πεδίο επέκτασης της παρουσίας της τόσο στις αστικές περιοχές της Ελλάδας όσο όμως και στα νησιά διαβλέπει η δανέζικη εταιρεία επίπλων και οικιακού εξοπλισμού Jysk. Με απώτερο σκοπό την λειτουργία συνολικά 70 καταστημάτων στην χώρα μας, η αλυσίδα σχεδιάζει να εγκαινιάσει 8 με 9 καταστήματα μέσα στο τρέχον έτος, με το πρώτο να προγραμματίζεται να ανοίξει μέσα στον Φεβρουάριο.
Όπως σημειώνει στο BD ο διευθυντής Πωλήσεων & Μάρκετινγκ της Jysk Greece, κ. Κώστας Δημόπουλος, η αλυσίδα πέτυχε πολύ σημαντική δυναμική κατά το πρώτο τετράμηνο της τρέχουσας χρήσης (Σεπτέμβριος-Δεκέμβριος 2021), συγκριτικά με πέρσι αλλά και με το 2019, η οποία μεταφράζεται τόσο σε αυξημένη επισκεψιμότητα στα φυσικά καταστήματα όσο και σε πωλήσεις.
Σήμερα βρίσκεται σε εξέλιξη το πλάνο ανακαίνισης κάποιων από τα 47 συνολικά καταστήματα της αλυσίδας στην χώρα μας -κυριότερα αυτών που άνοιξαν πριν το 2018- με βάση το νέο concept της εταιρείας που ονομάζεται 3.0. Ήδη ολοκληρώθηκε η ανακαίνιση των καταστημάτων σε Πατήσια, Βάρη, Ελληνικό και Ρέντη, κι έπεται συνέχεια.
«Το πρώτο τετράμηνο της νέας χρήσης η Jysk παρουσίασε αύξηση πωλήσεων σε διψήφιο ποσοστό συγκριτικά με πέρσι, καθώς ο κόσμος έσπευσε να επισκεφθεί εκ νέου τα φυσικά καταστήματα», σημειώνει ο κ. Δημόπουλους, υπογραμμίζοντας ότι και οι ηλεκτρονικές πωλήσεις της αλυσίδας εμφανίζονται αυξημένες κατά 7% περίπου το ίδιο διάστημα συγκριτικά με πέρσι. «Πολύς κόσμος γνώρισε την Jysk μέσα στην πανδημία, οπότε το ψηφιακό κανάλι εξακολουθεί να διατηρεί την δυναμική του και μετά το άνοιγμα των φυσικών καταστημάτων συνεισφέροντας ποσοστό περίπου 10% επί του συνολικού τζίρου της εταιρείας», επισημαίνει ο κ. Δημόπουλος.
Σε ό,τι αφορά την εφοδιαστική αλυσίδα, ο ίδιος τονίζει ότι μικροκαθυστερήσεις στην άφιξη συγκεκριμένων προϊόντων στα ράφια των καταστημάτων της Jysk εξακολουθούν να διαπιστώνονται, ωστόσο διευθετούνται σχετικά γρήγορα, ενώ σε σχέση με το πληθωριστικό κύμα που παρατηρείται διεθνώς, ο διευθυντής Πωλήσεων της δανέζικης εταιρείας υποστηρίζει ότι αναπόφευκτα θα υπάρξουν κάποιες αναπροσαρμογές στις τιμές ορισμένων ειδών, οι οποίες εντούτοις εξισορροπούνται από την διάθεση ειδών σε έκπτωση όλο τον χρόνο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η αλυσίδα έκλεισε την περσινή δωδεκάμηνη χρήση (Σεπτέμβριος 2020-Αύγουστος 2021) πραγματοποιώντας πωλήσεις ύψους 49,4 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 26,4% σε ετήσια βάση, και καταγράφοντας κέρδη προ φόρων 4,5 εκατ. ευρώ, στην βάση της αυξημένης ζήτησης ειδικά για κατηγορίες ειδών όπως τα έπιπλα σπιτιού και κήπου, αλλά και τα στρώματα.
Για φέτος αναμένει περαιτέρω αύξηση των μεγεθών της καθώς βρίσκεται σε εξέλιξη των πλάνο ανοίγματος νέων σημείων. Ο κ. Δημόπουλος επισημαίνει μάλιστα ότι η εταιρεία δεν διέκοψε σε καμία φάση τον επενδυτικό της σχεδιασμό, παρά τους περιορισμούς της πανδημίας, προχωρώντας ακόμη και σε silent openings νέων καταστημάτων, δηλαδή ολοκλήρωσης τους σε φάσεις που το φυσικό εμπόριο δεν λειτουργούσε.