Την αξιοποίηση όλων των τάσεων της αγοράς, ως στρατηγική επιλογή ανάπτυξης της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, ανέφερε μεταξύ των άλλων ο νέος διευθύνων σύμβουλος της θυγατρικής του δανέζικου ομίλου Carslberg, Henrik Fredvig, σημειώνοντας επίσης ότι στη διάρκεια του 2023 η εταιρεία βελτίωσε το συνολικό της μερίδιο στην αγορά κατά 1 μονάδα –ανέρχεται πλέον στο 25%- και οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 20% -δεν αναφέρθηκε το ποσό.
Ειδικότερα ο κ. Fredvig αναπτύσσοντας την στρατηγική επιλογή της εταιρείας εξήγησε ότι αυτή συνίσταται στην αξιοποίηση του τουριστικού κύματος και της κρύας αγοράς, στην προώθηση προϊόντων premium, που αποτελεί μία από τις νέες τάσεις στην αγορά της μπύρας, στην επένδυση στο brand name της Carlsberg και της μπύρας χωρίς αλκοόλ – όπως είπε η εταιρεία κατέχει ηγετικό μερίδιο αγοράς στην συγκεκριμένη κατηγορία με την fix. Επίσης, ανέφερε χαρακτηριστικά ότι «σκοπεύουμε να επενδύσουμε στη συνεργασία με τη Νήσος».
Αξίζει να σημειωθεί ότι από την 1η Ιανουαρίου 2024 η Ολυμπιακή Ζυθοποιία κατέχει μειοψηφικό ποσοστό στη Νήσος και με βάση τη σχετική συμφωνία έχει αναλάβει την διακίνηση της. Ωστόσο, όπως αναφέρθηκε, το ζυθοποιείο της Τήνου έχει ήδη εξαντλήσει την παραγωγική του δυναμικότητα και οι επιπλέον ποσότητες που απαιτούνται για την κάλυψη της αγοράς, παράγονται στο εργοστάσιο του ομίλου στη Ριτσώνα.
Αναφορικά με τις επιδόσεις της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στη διάρκεια του 2023 ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας είπε πως μεταξύ των άλλων οι συνολικές πωλήσεις της μπύρας αύξησαν τον όγκο τους κατά 3% - η Kaizer κατά 16%, η Carlsberg κατά 36%, η Fix χωρίς αλκοόλ κατά 44%, ο Μύθος κατά 3% και ο μηλίτης έχασε 5%.
Συνολικά πάντως στο διάστημα της τελευταίας τριετίας η Ολυμπιακή Ζυθοποιία διατηρεί θετικό πρόσημο στην εξέλιξη της και όπως επισημάνθηκε σαφή παραδείγματα «αποτελούν η εκκίνηση της παραγωγής της μπύρας Carlsberg στη μονάδα της εταιρείας στη Σίνδο σε συνδυασμό με την περαιτέρω ενεργοποίηση της μάρκας στην ελληνική αγορά, η νέα εμπορική συνεργασία για την αποκλειστική διανομή όλων των brands της μπύρας Νήσος, το νέο λανσάρισμα της fix χωρίς αλκοόλ, με λεμόνι, μαζί με την fix χωρίς αλκοόλ που ηγείται της κατηγορίας, καθώς και η νέα πρόταση Mango-passion fruit σε mixer της Tuborg».
Σχετικά με το επενδυτικό της πρόγραμμα, ο κ. Fredvig ανέφερε πως στην τριετία 2021 - 2023 οι επενδύσεις ανήλθαν στα 23,1 εκατ. ευρώ, ενώ για το 2024 το επενδυτικό πλάνο υπερβαίνει τα 10 εκατ. ευρώ και για την τριετία 2024-2026 οι επενδύσεις πρόκειται να υπερβούν τα 30 εκατ. ευρώ.