ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Φωτο: Shuttestock

Νέες φίρμες στα πολυκαταστήματα Attica, διψήφια αύξηση πωλήσεων το 2023

Διεύρυνση εμπορικών συνεργασιών με νέα διεθνή brands, τόσο στην ένδυση όσο και στα καλλυντικά. Μέχρι τον Σεπτέμβριο η ριζική ανακαίνιση του Attica στο Golden Hall. Αύξηση πωλήσεων 12% και καθαρών κερδών 25% το 2023.

Με νέες εμπορικές συνεργασίες υποδέχτηκαν το 2024 τα Αττικά Πολυκαταστήματα, στοχεύοντας στη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου των διαθέσιμων brands τόσο σε γυναικεία όσο και σε ανδρικά είδη ένδυσης και υπόδυσης. Βασικό στόχο της διοίκησης της εταιρείας -που πλέον εντάσσεται στον όμιλο Ideal Holdings- αποτελεί για φέτος ο εμπλουτισμός των ειδών που φέρουν το χαρακτηριστικό entry level luxury, δηλαδή της προσιτής πολυτέλειας, μέσα από συνεργασίες με νέες εταιρείες που αυτήν τη στιγμή ενδιαφέρουν τους καταναλωτές, αλλά και η περαιτέρω αναβάθμιση των εμπορικών χώρων των πολυκαταστημάτων τόσο στην Αθήνα όσο και στην Θεσσαλονίκη.

Έτσι, ήδη από τις αρχές του έτους, νέες προσθήκες στα ανδρικά είδη αποτελούν οι γνωστές φίρμες Givenchy και Amiri, ενώ στα γυναικεία, οι επισκέπτες θα βρουν τις συλλογές των Rabanne, Jacquemus, Simkai, Dries Van Noten και Woera. Επιπλέον, μέσα στο επόμενο τρίμηνο αναμένεται να υπάρξουν νέες προσθήκες και στα καλλυντικά, με αποκλειστικές συνεργασίες με γνωστούς οίκους, περαιτέρω διευρύνοντας την προϊοντική γκάμα και σε αυτήν την κατηγορία. Παράλληλα, σε εξέλιξη βρίσκονται εργασίες ανακαίνισης στον πέμπτο όροφο του πολυκαταστήματος στο κέντρο της Αθήνας, στο Citylink, με επίκεντρο τόσο τη χωροταξική διάταξη ειδών έσω ένδυσης και μαγιώ όσο και τη βελτίωση του φωτισμού.

Σημαντικές βελτιώσεις πραγματοποιούνται και στους χώρους του Attica στο εμπορικό κέντρο Golden Hall. Με χρονικό ορίζοντα τον προσεχή Σεπτέμβριο, προγραμματίζεται η ριζική αλλαγή των χώρων του πολυκαταστήματος, με τη μετατόπιση της εισόδου του σε άλλο σημείο, την αναδιάταξη των χώρων του ισογείου, τον ανασχεδιασμό των δοκιμαστηρίων, την αναβάθμιση του φωτισμού καθώς και την δημιουργία χώρων premium multibrand για ανδρικά και γυναικεία είδη στον δεύτερο και τον τρίτο όροφο. Η αναβάθμιση του φωτισμού βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος και για το Attica που λειτουργεί στην Θεσσαλονίκη, εντός του εμπορικού κέντρου Mediterranean Cosmos, καθώς η βελτίωση της παρουσίασης των συλλογών αποτελεί βασική επιδίωξη της διοίκησης της εταιρείας, με απώτερο σκοπό και την εξοικονόμηση ενέργειας.

Σημειώνεται ότι τα Αττικά Πολυκαταστήματα έκλεισαν την χρήση του 2023 με αυξημένες πωλήσεις σε ποσοστό 12%, συνολικού ύψους 213,1 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη ενισχύθηκαν κατά 25% συγκριτικά με το 2022, αγγίζοντας τα 12,1 εκατ. ευρώ. Αυξημένα κατά 34% ήταν και τα κέρδη προ φόρων, στα 16,7 εκατ. ευρώ, ενώ κατά 18% διευρύνθηκαν τα κέρδη EBITDA, ανερχόμενα σε 39,1 εκατ ευρώ.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τζίρο 100 εκατ. θα φέρει η Foot Locker στον όμιλο Φουρλή το 2027

Μέσω της Sportswear AE ο όμιλος Φουρλή τοποθετείται ανταγωνιστικά στην αγορά των αθλητικών ενδυμάτων και υποδημάτων, αναπτύσσοντας τις αλυσίδες Intersport και Foot Locker στη Ν.Α. Ευρώπη. Επενδύσεις άνω των 80 εκατ. μέχρι το 2028.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Έτος σταθεροποίησης κι ανόδου του 2024 για την αλυσίδα Toi & Moi

Η αλυσίδα γυναικείων ενδυμάτων διαβλέπει προοπτικές επαναφοράς σε κερδοφορία φέτος, μετά από ένα έτος μείωσης πωλήσεων και ζημίων. Διατηρεί 20 σημεία πώλησης σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πέντε καταστήματα στο δίκτυο της JD Sports και σχέδια για νέα επέκταση

Ο βρετανικός όμιλος τροφοδοτεί την ανάπτυξη του μέσω του ανοίγματος νέων σημείων διεθνώς. Άνοιξε 83 νέα καταστήματα το πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης, αυξάνοντας τα έσοδα του κατά 5% συγκριτικά με πέρσι.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ενισχυμένες οι πωλήσες της Shop & Trade, οι τόκοι πίεσαν την κερδοφορία

Η εταιρεία προσδοκά καλύτερες επιδόσεις φέτος. Ποντάρει στην αποδοτικότητα της εφοδιαστικής της αλυσίδας και σε συνεργασίες με ξένα σήματα, όπως τα υποδήματα Birkenstock που είχαν αύξηση πωλήσεων 150% το 2023.
Pepco
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πιέζονται διεθνώς οι πωλήσεις της Pepco, δύο νέα καταστήματα στην Ελλάδα

Η επέκταση του δικτύου καταστημάτων θα τροφοδοτήσει την ανάπτυξη στην Ελλάδα και το 2025, παρά τα αυξανόμενα κόστη αγορών και μεταφοράς εμπορευμάτων. Μειώθηκαν οι πωλήσεις του ομίλου το δ' τρίμηνο.