ΓΔ: 1401.26 0.26% Τζίρος: 8.56 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:59:30 DATA
Φωτο: Shutterstock

Η Mentionlytics επεκτείνεται στην αγορά της Νοτιοανατολικής Ασίας

Η εταιρεία με ελληνικές ρίζες έχει σχεδιαστεί για να ανταποκρίνεται στις ιδιαίτερες ανάγκες των μικρομεσαίων επιχειρήσεων που συχνά δυσκολεύονται να ανταπεξέλθουν οικονομικά σε ακριβά εργαλεία για social media monitoring.

Στη δυναμική αγορά της Νοτιοανατολικής Ασίας μπαίνει η με ελληνικές ρίζες Mentionlytics στοχεύοντας να εξυπηρετήσει ένα ευρύ φάσμα επιχειρήσεων στην περιοχή, συμπεριλαμβανομένων startup επιχειρήσεων, μικρομεσαίων επιχειρήσεων και μεγαλύτερων οργανισμών, παρέχοντάς τους μια ισχυρή αλλά και οικονομική πλατφόρμα για online media monitoring.

Η Mentionlytics, με ιδρυτές τους Μάνο Περακάκη, Γιάννη Κοπανάκη και Γιώργο Μαστοράκη, έχει βοηθήσει εκατοντάδες brands από όλο τον κόσμο να βελτιώσουν την εικόνα τους και να αποτρέψουν πιθανές κρίσεις. Η απόφαση να επεκταθεί στη Νοτιοανατολική Ασία προκύπτει από το συνεχώς αναπτυσσόμενο ψηφιακό τοπίο της περιοχής και την αυξανόμενη ζήτηση για αποτελεσματικές λύσεις online media monitoring.

Ο Μάνος Περακάκης δήλωσε σχετικά: «Η εμπειρία μας με τα ασιατικά brands μάς έχει δείξει τις τεράστιες δυνατότητες αυτής της αγοράς. Η Νοτιοανατολική Ασία σημειώνει ιλιγγιώδη ανάπτυξη στις διαδικτυακές συζητήσεις εντός και εκτός των social media, καθιστώντας επιτακτική ανάγκη για τις εταιρείες να έχουν στη διάθεσή τους ένα ολοκληρωμένο εργαλείο για online media monitoring».

Ο Γιάννης Κοπανάκης πρόσθεσε: «Πιστεύουμε ότι η Mentionlytics μπορεί να έχει σημαντικά αποτελέσματα σε αυτήν την περιοχή. Η πλατφόρμα μας έχει σχεδιαστεί για να ανταποκρίνεται στις ιδιαίτερες ανάγκες των μικρομεσαίων επιχειρήσεων που συχνά δυσκολεύονται να ανταπεξέλθουν οικονομικά σε ακριβά εργαλεία για social media monitoring».

Οι έξυπνοι αλγόριθμοι του Mentionlytics μπορούν να παρακολουθήσουν και να αναλύσουν διαδικτυακές συζητήσεις σε διάφορες γλώσσες, καθιστώντας το ιδανική επιλογή για επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην πολυπολιτισμική και ετερόκλητη αγορά της Νοτιοανατολικής Ασίας.

Πρόσφατα στατιστικά στοιχεία αναδεικνύουν τη σημαντική θέση της Νοτιοανατολικής Ασίας στον ψηφιακό κόσμο, με 527 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες στα social media έως τον Ιανουάριο του 2023, σύμφωνα με στοιχεία του Statista. Αυτός ο τεράστιος αριθμός χρηστών υπογραμμίζει την ανάγκη που έχουν τα brands να ενημερώνονται και να συμμετέχουν σε online συζητήσεις, ενισχύοντας τη σημασία της Mentionlytics στην περιοχή.

Η Mentionlytics δηλώνει ενθουσιασμένη με τις προοπτικές στην αγορά της Νοτιοανατολικής Ασίας και παραμένει προσηλωμένη στο να βοηθά τις επιχειρήσεις να προστατεύουν την εικόνα του brand τους και να αναπτύσσονται μέσω του online media monitoring.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Envolve: Αναζητά 20 καινοτόμες επιχειρήσεις για το πρόγραμμα επιτάχυνσης

Το ΕnvolveXL είναι ένα εντατικό πρόγραμμα διάρκειας τεσσάρων μηνών, το οποίο περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, υποστήριξη από το στάδιο του σχεδιασμού της ιδέας μέχρι και το στάδιο της επένδυσης.
ETBA-Viotexniki-Stegi
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η ΕΤΒΑ ΒΙ.ΠΕ. στηρίζει νομικά το Επιχειρηματικό της Πάρκο στη Πάτρα

Η Επιχείρηση διεκδίκησε το να μη χρεώνεται έναντι του δήμου και μάλιστα υπό τη «δαμόκλειο σπάθη» της διακοπής της ηλεκτροδότησης, για ανταποδοτικές υπηρεσίες που δεν τις παρέχει ο δήμος.
Accor
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αύξηση εσόδων 12% στα 1,434 εκατ. για την Accor το γ' τρίμηνο του 2024

Οι επιδράσεις από την επιχειρησιακή δραστηριότητα (scope effects) που συνδέονται κυρίως με την εξαγορά της Potel & Chabot (τον Οκτώβριο του 2023) στην κατηγορία Luxury & Lifestyle (Hotel Assets & Other segment), συνέβαλαν με 56 εκατ. ευρώ.