ΓΔ: 1390.65 0.01% Τζίρος: 68.38 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
Φώτο: Άσπα Παπαδημητρίου, CMO και συνιδρύτρια της Keyvoto, και Γιώργος Παπαδημητρίου CEO και συνιδρυτής της Keyvoto

Keyvoto: Ανοίγει φτερά εκτός Ελλάδας, φέρνει νέες λύσεις για τις επιχειρήσεις

Σε πορεία δυναμικής ανάπτυξης βρίσκεται η ελληνική startup από την Πτολεμαΐδα ετοιμάζεται να λανσάρει νέα προϊόντα για τις επιχειρήσεις, ενώ κοιτάει μεγάλες αγορές του εξωτερικού.

Υψηλές φιλοδοξίες για το 2024 έχει η startup Keyvoto στοχεύοντας να πραγματοποιήσει το πρώτο της βήμα εκτός συνόρων και παράλληλα να διεισδύσει σε νέους κλάδους, πέραν των σούπερ μάρκετ που ήδη καταγράφει σημαντική παρουσία.

Διαθέτοντας στο χαρτοφυλάκιό της, τα μεγαλύτερα ονόματα που δραστηριοποιούνται στο ελληνικό λιανεμπόριο, και έχοντας ως πλεονέκτημα την έλλειψη ανταγωνισμού σε μια εξαιρετικά προσοδοφόρα αγορά, η Keyvoto ετοιμάζεται να επεκταθεί στο εξωτερικό, όπου η αγορά του PXM (Product Experience Market) αναπτύσσεται με εξαιρετικά ταχείς ρυθμούς. Εκτιμάται ότι μέχρι το 2030 ο τζίρος του Product Experience Market αναμένεται να διαμορφωθεί στα 68 δισ. δολάρια.

Οι αγορές της Ευρώπης πρόκειται να βρεθούν στο επίκεντρο της στρατηγικής που έχει καταστρώσει η startup που ξεκίνησε από την Πτολεμαΐδα. Όπως ανέφερε στο BD ο συνιδρυτής και CEO της Keyvoto, Γιώργος Παπαδημητρίου, η Keyvoto καταγράφει υψηλά ποσοστά ικανοποίησης πελατών και είναι σε περίοδο ανάπτυξης κοιτώντας «ΝΑ Ευρώπη, Τσεχία, Ρουμανία, Πολωνία, Βουλγαρία και ταυτόχρονα κοιτάμε Ολλανδία και Αγγλία. Αγγλία για την ευκολία της γλώσσας, Ολλανδία γιατί εκεί βρίσκεται η βάση πολλών που συνεργαζόμαστε», ενώ σημειώνει πως έχει ξεκινήσει και συνεργασία με τη Microsoft, με την πλατφόρμα να μπαίνει και σαν λύση στο Azure όπου και θα πωλείται μέσω του τεχνολογικού κολοσσού.

Η Keyvoto, πρόσφατα πρόσθεσε στην ομάδα της, τον director of content της Skroutz Σαράντη Κατσίκη. «Ήρθε η ώρα μας. Μέσα σε ένα χρόνο έχουμε κλείσει όλες τις μεγάλες εταιρείες που υπάρχουν στην Ελλάδα, Unilever, Coca Cola, P&G, Nestle και τώρα κοιτάμε να βγούμε εκτός συνόρων» σημείωσε ο κ. Παπαδημητρίου.

Πλέον η Keyvoto έχει λανσάρει την ανανεωμένη έκδοση της πλατφόρμας, προσφέροντας δυο νέες λύσεις στους πελάτες της. Μια από τις νέες λύσεις, το Promo, όπως δηλώνει η συνιδρύτρια και CMO Άσπα Παπαδημητρίου «ουσιαστικά κάνει αποδελτίωση όλων των καμπανιών που υπάρχουν online. Αυτό ξεκινάει από τον Ιανουάριο και είναι ήδη on air συλλέγοντας δεδομένα».

Παράλληλα η εξωστρεφής ελληνική πλατφόρμα σχεδιάζει να λανσάρει και νέες λύσεις το 2024 βασιζόμενες στις δυνατότητες της Τεχνητής Νοημοσύνης. «Συνεχώς διαπιστώνουμε πως υπάρχουν ανάγκες που πρέπει να ικανοποιηθούν. Είμαστε η δίοδος για να αξιοποιηθεί αυτός ο ωκεανός πληροφοριών που βρίσκονται στις αγορές» τονίζει ο κ. Παπαδημητρίου.

Ποια είναι η Keyvoto

Η Keyvoto θέλει να αποτελέσει σύμμαχο των εταιρειών, προσφέροντας σε προμηθευτές και εμπόρους μια πλατφόρμα πληροφόρησης για όλα τα δεδομένα του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Η startup από την Πτολεμαΐδα, με το προϊόν ACI (Automated Commerce Insights) παρέχει τις πληροφορίες στις εταιρείες σε πραγματικό χρόνο για μπορέσουν να δουν ποια είναι η θέση του προϊόντος τους στο ηλεκτρονικό ράφι των σούπερ μάρκετ και εμπόρων που συνεργάζονται, και να δει επίσης ποια είναι η τιμή και πόσο έχει ανέβει στον κάθε έμπορο.

Η πλατφόρμα δίνει τη δυνατότητα σε προμηθευτές και retailers να έχουν άμεση και συνεχή πρόσβαση στα μερίδια αγοράς του ηλεκτρονικού εμπορίου, σε δεδομένα marketing, καθώς επίσης και να ενημερώνονται για την απόδοση των προϊόντων τους συγκριτικά με ανταγωνίστριες εταιρείες, όπως επίσης και για την απόδοση του κλάδου τους, καλύπτοντας έτσι τις στρατηγικές marketing για την αναβάθμιση της θέσης στο ψηφιακό ράφι, την αύξηση των πωλήσεων και κερδών. Αποτελεί ένα εργαλείο, το οποίο βοηθά τους προμηθευτές να γνωρίζουν άμεσα τις αλλαγές που έχουν γίνει αναφορικά με τα προϊόντα τους στις ηλεκτρονικές σελίδες των εμπόρων.

Με τους brand και marketing managers να σπαταλούν 14 ώρες κάθε εβδομάδα κατά μέσο όρο, για να βρουν τις ενέργειες που γίνονται online και offline για κάθε προϊόν, η Keyvoto έχει λανσάρει και το Promo ACI όπου συγκεντρώνει ανά έμπορο και μέσο όλες τις ενέργειες που τρέχουν για ένα προϊόν στην αγορά, τόσο στα διαδικτυακά κανάλια όσο και τα φυσικά καταστήματα δίνοντας μια πλήρως ολοκληρωμένη εικόνα στους πελάτες της, ενώ οι εταιρείες μπορούν παράλληλα, να ελέγχουν τον ανταγωνισμό τους.

Το ACI απαντά σε βασικά ζητήματα, όσον αφορά τα online κανάλια διάθεσης για τα brands και τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, συμπεριλαμβανομένου του ελέγχου των τιμών, της διαθεσιμότητας, της επίβλεψης της θέσης στο ψηφιακό «ράφι», συχνών ενημερώσεων και παροχής αναλύσεων για βελτίωση της αποτελεσματικότητας και της αποδοτικότητας των δράσεών τους.

Το ACI αξιοποιεί λύσεις τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) και προσφέρει μία σειρά από μοναδικά χαρακτηριστικά, που βοηθούν brands και εταιρείες λιανικής να αυτοματοποιήσουν κρίσιμης σημασίας διαδικασίες και να γίνουν περισσότερο ανταγωνιστικές και παραγωγικές. «Το ACI αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο παρακολούθησης και ανάλυσης, που ενισχύει την ανταγωνιστικότητα και ακρίβεια στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου και βοηθά στη λήψη ενημερωμένων και στρατηγικών αποφάσεων από brands και retailers», αναφέρει ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Keyvoto.

Η Keyvoto διαθέτει στο πελατολόγιό της περισσότερα από 300 πολυεθνικά και ελληνικά brands όπου περιλαμβάνονται κολοσσοί όπως οι Henkel, Procter&Gamble, Nestle, αλλά και AS, Jumbo, Hondos Center, και το efood market.

Από το 2019 μέχρι σήμερα η οικογένεια Παπαδημητρίου έχει επενδύσει 1 εκατ. ευρώ για την Keyvoto και υλοποιεί ένα νέο επενδυτικό πλάνο μέσα από τον αναπτυξιακό νόμο για τη Δ. Μακεδονίας, ύψους 1 εκατ. ευρώ, με στόχο να αυξήσει το προσωπικό της. Η εταιρεία πρόσφατα μπήκε και στην Endeavor αποτελώντας την τελευταία «φουρνιά» scale up που εισήλθαν.

Επίσης, η Keyvoto, εισέρχεται και σε νέους κλάδους πέραν των σούπερ μάρκετ, όπως τεχνολογία, είδη σπιτιού, ρουχισμού και φαρμακεία, ενώ από τα πλεονεκτήματα της επίσης είναι, όπως αναφέρουν οι συνιδρυτές της, το γεγονός ότι είναι πιο εύκολη και αναλυτική στη χρήση για μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Quest Holdings
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Quest: Ψάχνει διέξοδο για την κερδοφορία σε Πληροφορική και εξωτερικό

«Φρένο» έχει τραβήξει η κερδοφορία της Quest με τον όμιλο να επηρεάζεται από τις μειώσεις τιμών της Apple. Αναζητεί τρόπους για να ενισχύσει τα μεγέθη της εν μέσω ενός δύσκολου μακροοικονομικού περιβάλλοντος.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

«Βλέπει» υπερδιπλάσια έσοδα η Profile, ποντάρει στην Τεχνητή Νοημοσύνη

Η νέα λύση Τεχνητής Νοημοσύνης που φέρνει η εταιρεία θα αποτελέσει τη ναυαρχίδα που θα την οδηγήσει σε τζίρο που μπορεί να ξεπεράσει τα 60 εκατ. ευρώ το 2026. Στα 130 εκατ. ευρώ το ανεκτέλεστο.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Διευρύνει την παρουσία του στην ελληνική αγορά το payzy pro της Cosmote

Η εφαρμογή άμεσων πληρωμών για επιχειρήσεις του ΟΤΕ καταγράφει σημαντική επιτυχία στους δυο πρώτες μήνες ζωής της και βγαίνει πλέον πανελλαδικά. Στους 250.000 αυξήθηκαν οι χρήστες του payzy.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Υπερδιπλάσιος τζίρος στο e-commerce, νέες προκλήσεις για τους εμπόρους

Με ρυθμό που προσέγγισε το 10% αυξήθηκαν το 2023 οι πωλήσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου, ενώ οι επιχειρήσεις καλούνται να «τρέξουν» πιο γρήγορα τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Η Τεχνητή Νοημοσύνη και το last mile.
Germanos, katastima, wrario
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Γιατί μπαίνει και στις οικιακές μικροσυσκευές η αλυσίδα Γερμανός

Η στασιμότητα που καταγράφει ο κύκλος εργασιών των καταστημάτων με υποχώρηση των εσόδων από υπηρεσίες οδηγεί την αλυσίδα καταστημάτων να διευρύνει την γκάμα προϊόντων που προσφέρει.