ΓΔ: 1397.63 0.94% Τζίρος: 86.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
Πηγή Φωτό: Μουστάκας Toys

Σε τροχιά ανόδου οι πωλήσεις της Μουστάκας κατά την εορταστική περίοδο

Η αγοραστική κίνηση είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντική το τελευταίο δίμηνο, σημειώνει ο κ. Νίκος Μουστάκας. Τα παιχνίδια κινούνται σε αντιπληθωριστική τροχιά, με τις τιμές να έχουν επιστρέψει στα επίπεδα του 2019.

Με θετικό μομέντουμ έχει ξεκινήσει η εορταστική περίοδος για την αλυσίδα παιχνιδιών Μουστάκας, με την επισκεψιμότητα στα καταστήματα να ενισχύεται, συμπαρασύροντας σε θετικό έδαφος συνολικά τα μεγέθη της εταιρείας για το 2023. Όπως σημειώνει στο BD ο κ. Νίκος Μουστάκας, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας, η αγορά κινείται ανοδικά τον Δεκέμβριο, σε συνέχεια ενός εξίσου ικανοποιητικού διαστήματος τον προηγούμενο μήνα, με αποκορύφωμα τις προωθητικές ενέργειες των Black Friday και Cyber Monday.

«Οι πωλήσεις μας είναι ήδη ενισχυμένες φέτος σε ποσοστό 15% συγκριτικά με πέρσι, κι εκτιμάμε ότι σε αυτά τα επίπεδα θα κλείσουμε το έτος», σημειώνει ο κ. Μουστάκας, επισημαίνοντας ότι η περαιτέρω επέκταση της αλυσίδας αποτελεί στόχο και για το 2024. Τελευταία προσθήκη στο δίκτυο αποτέλεσε το νέο ομώνυμο κατάστημα στην Λάρισα, το οποίο εγκαινιάστηκε μέσα στον Οκτώβριο. Είχε προηγηθεί η λειτουργία ακόμη δύο χώρων μέσα στο 2023, ενός καταστήματος “Μουστάκας” κι ενός “Lego”, εντός των χώρων του εμπορικού πάρκου Designers Outlet. Σήμερα η ομώνυμη αλυσίδα λειτουργεί συνολικά 21 σημεία, ενώ 5 καταστήματα Lego συνθέτουν το εγχώριο δίκτυο της δανέζικης αλυσίδας στην χώρα μας, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Αξίζει να σημειωθεί δε ότι ο Δεκέμβριος συνεισφέρει πλέον περί το 30%-35% του συνολικού τζίρου της εταιρείας, καθώς έχει επιτευχθεί η διάχυση της ζήτησης στην διάρκεια του έτους, χάριν στην ποικιλία των προϊόντων της αλυσίδας.

Ο κ. Μουστάκας σημειώνει ότι η περίοδος των προσφορών συνεχίζεται και σε επιλεγμένες ημέρες μέσα στον Δεκέμβριο, με οριζόντια προσφορά -50% στην τιμή του δεύτερου προϊόντος σε περισσότερους από 12.000 κωδικούς, σε όλα τα καταστήματα της αλυσίδας, διευκολύνοντας έτσι τους καταναλωτές να κάνουν τις επιλογές τους με άνεση. Ο ίδιος επισημαίνει δε ότι τα παιχνίδια κινούνται σε αντιπληθωριστική τροχιά σε σχέση με άλλα καταναλωτικά προϊόντα, με τις τιμές τους να έχουν επιστρέψει εν πολλοίς στα επίπεδα του 2019 ή ακόμη και χαμηλότερα. «Η εξέλιξη αυτή οφείλεται σε μία σειρά από παράγοντες, όπως είναι η εκλογίκευση των τιμών των μεταφορικών, η μείωση του κόστους των πρώτων υλών, αλλά και η κάμψη της ζήτησης, καθώς συγκεκριμένες διεθνείς αγορές σημειώνουν πτώση του τζίρου, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την αμερικανική αγορά όπου οι πωλήσεις παιχνιδιών υποχωρούν φέτος 8% συγκριτικά με πέρσι», υπογραμμίζει ο κ. Μουστάκας.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία έκλεισε το 2022 με αυξημένο τζίρο συνολικού ύψους 67,9 εκατ ευρώ, από 58,16 εκατ ευρώ το 2021, ενώ τα καθαρά της κέρδη διαμορφώθηκαν σε 4,62 εκατ ευρώ, από 6,51 εκατ ευρώ το προηγούμενο έτος, συνέπεια των ασφυκτικών συνθηκών που διαμορφώθηκαν στην αγορά λόγω της αύξησης του πληθωρισμού και της κρίσης που δημιουργήθηκε στην εφοδιαστική αλυσίδα. Η ισχυρή ταμειακή θέση της εταιρείας ωστόσο, με τα ταμειακά της διαθέσιμα να αγγίζουν τα 18,46 εκατ ευρώ στο τέλος του 2022, αποτελεί την σημαντικότερη εγγύηση ότι η Μουστάκας θα διαχειριστεί τυχόν δυσκολίες που προκύψουν από την αυξημένη γεωπολιτική αβεβαιότητα το επόμενο διάστημα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πώς αντιμετωπίζουν Jumbo - Μουστάκας τη διαταραχή στη διεθνή αγορά

Προετοιμασμένες οι μεγάλες αλυσίδες της αγοράς παιχνιδιών για να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα. Δεν βλέπουν σοβαρές ελλείψεις και ανατιμήσεις ενόψει των Χριστουγέννων.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πρεμιέρα για το πρώτο ελληνικό αθλητικό παπούτσι υψηλών απαιτήσεων

Το νέο εγχείρημα αποτελεί επενδυτική πρωτοβουλία των Αλ. Λάτση και P. Ruppe, κορυφαίου πρώην στελέχους της Nike. Ο Εμ. Μπιάνκι ανέλαβε τον σχεδιασμό και Θ. Θωμαΐδης την επιχειρησιακή ηγεσία.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Οι τουρίστες στήριξαν την αγορά, προσδοκίες για την Black Friday

Το δίμηνο Σεπτεμβρίου - Οκτωβρίου αυξήθηκαν οι τουρίστες υψηλών εισοδημάτων, οι οποίοι συνεισέφεραν και στους εμπορικούς τζίρους. Ήδη «τρέχουν» οι προωθητικές ενέργειες για Black Friday και Cyber Monday.