ΓΔ: 1397.63 0.94% Τζίρος: 86.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
Φώτο: Vodafone

Vodafone και Public ενώνουν δυνάμεις και αρχίζουν από το Σύνταγμα

Στόχος της συνεργασίας να αναπτυχθεί ένα νέο μοντέλο που θα προσφέρει στον πελάτη νέες υπηρεσίες, καλύτερη εμπειρία, δίνοντας έμφαση στα συμβόλαια συνδρομητικής και σταθερής τηλεφωνίας.

Εγκαινιάστηκε η νέα σχέση Vodafone με Public σε μια συνεργασία που πρόκειται να ενισχύσει το αποτύπωμα των δυο εταιρειών, προχωρώντας στην υλοποίηση του στρατηγικού σχεδιασμού τους για ένα ολοκληρωμένο ταξίδι αγορών που θα ξεκλειδώνει νέες δυνατότητες για τους καταναλωτές.

Η συνεργασία αφορά τη δημιουργία shop in shop της Vodafone μέσα στα καταστήματα Public, αρχής γενομένης από το κατάστημα στο Σύνταγμα, όπως ανακοινώθηκε από τον CEO των Public, Ρομπυ Μπουρλά και την εμπορική διευθύντρια της Vodafone, Καίτη Σταθάκη.

Με τη νέα αυτή συνεργασία, δημιουργείται για τον καταναλωτή ένα νέο οικοσύστημα με στόχο να καλύψει τις συνολικές του ανάγκες μέσα από μοναδικές προσφορές, δίνοντας του παράλληλα, ακόμα μεγαλύτερη αξία σε κάθε του αγορά. Συγκεκριμένα, οι πελάτες Vodafone και Public έχουν τη δυνατότητα να αποκτούν συνδεσιμότητα σε όποια συσκευή αγοράζουν από τα Public με νέα συνδυαστικά προϊόντα και ειδικές προσφορές – για κινητή, σταθερή και τηλεόραση. Την ίδια στιγμή, οι πελάτες της Vodafone θα μπορούν να εξαργυρώνουν τις επιδοτήσεις τους επιλέγοντας αγορές μέσα από την τεράστια γκάμα προϊόντων τεχνολογίας, home living και ψυχαγωγίας των καταστημάτων Public.

Σε ό,τι αφορά αγορές στη Vodafone προσφέρεται επιδότηση έως 300€ με την αγορά προγράμματος συμβολαίου κινητής Vodafone RED, την οποία οι πελάτες μπορούν να εξαργυρώσουν αγοράζοντας οποιοδήποτε προϊόν από τα Public. Ενώ στην καρτοκινητή  προσφέρονται ακόμα περισσότερα δεδομένα σε νέους συνδρομητές, προκειμένου να εξερευνήσουν την εμπειρία του CU. Αντίστοιχα, με απόκτηση Smart TV ή tablet από τα καταστήματα Public, οι πελάτες επωφελούνται από 6 μήνες δωρεάν πρόσβαση στο Vodafone TV Start (χωρίς δέσμευση συμβολαίου), ενώ με αγορά Smart TV και συμβόλαιο Vodafone TV προσφέρονται 3 δωρεάν πάγια. 

Πέραν των προνομίων κατά την αγορά προϊόντων, η συνεργασία επιφυλάσσει αμφίδρομα οφέλη και στα προγράμματα επιβράβευσης πελατών, όπου οι πελάτες της Vodafone θα επωφελούνται από το πρόγραμμα του Public σε κορυφαίες κατηγορίες, και αντιστοίχως οι πελάτες του Public θα επιβραβεύονται για τις αγορές τους στα καταστήματα Vodafone.

Όσον αφορά στα επόμενα κοινά βήματα ανάπτυξης των δύο εταιριών, υπολογίζεται πως μέχρι τον Μάρτιο του 2024 θα λειτουργήσουν 10 καταστήματα Vodafone shop-in-shop σε καταστήματα Public καλύπτοντας, πόλεις σε όλη την Ελλάδα, με μακροπρόθεσμο στόχο την λειτουργία 44 καταστημάτων σε 18 μήνες από σήμερα.

Σε αυτήν την πρώτη φάση της συνεργασίας, έμφαση θα δοθεί στα φυσικά καταστήματα και στις φυσικές πωλήσεις. Ωστόσο, οι δύο εταιρίες πρόκειται να αξιοποιήσουν την εκτεταμένη εμπειρία τους στο ψηφιακό περιβάλλον σχεδιάζοντας omnichannel ταξίδια αγορών, όπου ο καταναλωτής θα μπορεί να ξεκινάει σε ένα εκ των δύο websites και είτε να καταλήγει στο κατάστημα είτε να ολοκληρώνει την συνδυαστική του αγορά online.

O Ρόμπυ Μπουρλάς, CEO του Public Group, δήλωσε: «Σήμερα δύο αγαπημένοι προορισμοί συναντιούνται για να φέρουν μαζί μία νέα εποχή εμπειριών στους καταναλωτές. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι γιατί η συνεργασία που εγκαινιάζουμε επίσημα σήμερα, είναι απόλυτα εναρμονισμένη με τη φιλοσοφία του Public και τη δέσμευσή μας: να καινοτομούμε διαρκώς με νέες συνεργασίες και πρωτοβουλίες που φέρνουν περισσότερα στους πελάτες μας. Με τη Vodafone ξεκινάμε ένα κοινό ταξίδι για να προσφέρουμε μαζί ξεχωριστές προτάσεις που συνδυάζουν τις ανάγκες των πελατών μας σε κινητή, σταθερή και τηλεόραση με τα ανάλογα προϊόντα: κινητά, laptop, τηλεοράσεις και διαμορφώνουν μία ενιαία εμπειρία.» 

Η Κάτια Σταθάκη, Εμπορική Διευθύντρια καταναλωτικών προϊόντων της Vodafone Ελλάδας, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που η ανακοίνωση που πραγματοποιήσαμε περίπου 3 μήνες πριν, αποκαλύπτεται σήμερα, ως μια νέα πραγματικότητα, για όλους τους καταναλωτές στο εμβληματικό κατάστημα του Public Συντάγματος. Ενισχύουμε το αποτύπωμα της αλυσίδας Vodafone μέσα από τη συνεργασία μας με τα Public, με τα οποία μοιραζόμαστε κοινά χαρακτηριστικά, αλλά και στρατηγική σε ό,τι αφορά την πελατοκεντρική μας φιλοσοφία, αλλά και τα συμβατά, αλληλοτροφοδοτούμενα προϊόντα μας. Με αυτόν τον τρόπο, προσφέρουμε μία νέα, ολοκληρωμένη εμπειρία τεχνολογίας, στους πελάτες μας, ώστε να μπορούν να βρουν πλέον σε ένα σημείο όλα όσα χρειάζονται, και να επωφελούνται από μοναδικές προσφορές στην ευρεία γκάμα των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρουν τα δύο brands».
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Δεν μπαίνει σε πόλεμο τιμών ο ΟΤΕ: Πώς θα αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό

Στην τελευταία του εμφάνιση ως CEO, ο Μ. Τσαμάζ ξεκαθάρισε ότι για τον ΟΤΕ η μείωση τιμών δεν είναι λύση για τη διεύρυνση μεριδίων αγοράς, ενώ ισχυρό πλεονέκτημα αποτελεί η ποιότητα δικτύων και υπηρεσιών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Vodafone: Έσπασε το φράγμα του 1 δισ. σε έσοδα, ιστορικό ρεκόρ στα data

Λαμβάνοντας ώθηση από τα έργα πληροφορικής που κατέχει σημαντικό μερίδιο αγοράς ο πάροχος κατέγραψε αύξηση 5% των εσόδων του, ενώ η χρήση των data εκτοξεύτηκε κατά 60% σημειώνοντας νέα ιστορική επίδοση.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Οι πρώτες αυξήσεις τιμών στην κινητή και οι μειώσεις στο γρήγορο ίντερνετ

Η Vodafone περνάει ανατιμήσεις στην κινητή από την 1η Απριλίου, δεν ακολουθούν προς το παρόν ο ΟΤΕ και η Nova. Νέα πακέτα με χαμηλότερες χρεώσεις για συνδέσεις οπτικής ίνας ανακοίνωσε ο ΟΤΕ.