Την νέα εταιρική ταυτότητα της Εθνικής Τράπεζας παρουσίασε σε ειδική εκδήλωση η διοίκηση της τράπεζας στο πλαίσιο του μετασχηματισμού και της ανανέωσης της τράπεζας που βρίσκεται σε εξέλιξη την τελευταία πενταετία/
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της τράπεζας η ανανεωμένη εταιρική εικόνα αντλεί έμπνευση από τη μακρόχρονη ιστορία της Τράπεζας, διατηρώντας το εμβληματικό κτίριο στο επίκεντρο και αξιοποιώντας περαιτέρω το σχήμα της έλλειψης ως σύμβολο συνεχούς εκσυγχρονισμού, ανανέωσης, αέναης εξέλιξης. Η ανανεωμένη ταυτότητα υποστηρίζεται από μια σύγχρονη, ανθρωποκεντρική καμπάνια, που ανοίγει το διάλογο με το κοινό. Η καμπάνια μαζί με τη νέα, σύγχρονη ταυτότητα εκφράζουν την Εθνική Τράπεζα του Σήμερα.
Το μήνυμα της εξέλιξης της Εθνικής Τράπεζας στην «Τράπεζα Σήμερα», μετέφεραν ο Πρόεδρος του Δ. Σ. της Εθνικής Τράπεζας κ. Γκίκας Χαρδούβελης και ο κ. Παύλος Μυλωνάς, Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Τράπεζας, στο πλαίσιο εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε παρουσία εκπροσώπων της Πολιτείας, της επιχειρηματικής κοινότητας καθώς και συνεργατών της Τράπεζας.
«Η απόλυτα επιτυχής έκβαση της διάθεσης του 22% των μετοχών από το ΤΧΣ, ήταν ηχηρή ψήφος εμπιστοσύνης στην Εθνική μας Τράπεζα. Η νέα εικόνα της Τράπεζας σηματοδοτεί τη νέα ταυτότητα, τη νέα εποχή και συγχρόνως αναδεικνύει τη μεγάλη αλλαγή που έχει συντελεστεί στην τράπεζα τα τελευταία χρόνια. Η Εθνική Τράπεζα γίνεται ξανά η τράπεζα που οδηγεί τις εξελίξεις στο ελληνικό χρηματοπιστωτικό σύστημα, στέκεται δίπλα σε όλους τους Έλληνες ανεξαρτήτως φύλου ή ηλικίας και αποτελεί την πρώτη επιλογή για τους πελάτες της» σημειώνει ο Πρόεδρος του Δ. Σ. της Εθνικής Τράπεζας κ. Γκίκας Χαρδούβελης.
Ο κ. Παύλος Μυλωνάς αναδεικνύοντας τις κύριες επιτυχίες της Τράπεζας τα τελευταία 5 χρόνια, τόνισε ότι «Η Εθνική Τράπεζα έχει μια μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες της. Παράλληλα όμως, μέσω του προγράμματος μετασχηματισμού της:
- έχει απαλλαγεί από τα προβλήματα του παρελθόντος, με τους δείκτες κεφαλαιακής της επάρκειας να βρίσκονται ανάμεσα στους υψηλότερους στην Ευρώπη
- βελτιώνει την εμπειρία του πελάτη, ώστε να είναι η Τράπεζα Πρώτης Επιλογής,
- προσφέροντας τις πιο σύγχρονες ψηφιακές υπηρεσίες στον κλάδο, επενδύοντας στην τεχνολογική αναβάθμισή της και συνάπτοντας στρατηγικές συνεργασίες με εταιρείες τεχνολογίας
- στηρίζοντας τις ελληνικές επιχειρήσεις με εξειδικευμένες ομάδες συμβούλων και καινοτόμες λύσεις
- δίνει προτεραιότητα στις ευθύνες της προς την κοινωνία και το περιβάλλον.
Έτσι άξια ανανεώνουμε την εταιρική μας εικόνα».