Πάνω από 3,4 εκατ. ευρώ διανεμήθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα στους νικητές του ΣΚΡΑΤΣ, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση. Συγκεκριμένα, το διάστημα από 15 έως και 21 Δεκεμβρίου 2025, το συνολικό ποσό που κέρδισαν οι παίκτες ανήλθε σε 3.452.035 ευρώ.
Μεταξύ των νικητών ξεχώρισαν τρεις παίκτες σε Καρδίτσα, Θεσσαλονίκη και Πειραιά, οι οποίοι κέρδισαν από 10.000 ευρώ ο καθένας στα ΣΚΡΑΤΣ «7 – 2.000.000€», «ΑΡΑΓΔΕΝΙΑ 7ΑΡΙΑ» και «7 ΚΑΙ ΤΥΧΕΡΑ».
Επιπλέον, δύο τυχεροί σε Θεσσαλονίκη και Τρίκαλα κέρδισαν από 3.000 ευρώ στο «ΜΑΓΙΚΑ ΚΕΡΑΣΙΑ», ενώ επτά παίκτες σε Κιλκίς, Θέρμη, Χαλκηδόνα, Θεσσαλονίκη, Λυκόβρυση και Αθήνα κέρδισαν από 2.000 ευρώ στο «ΑΡΑΓΔΕΝΙΑ 7ΑΡΙΑ».
Συνολικά, 43 νικητές από διάφορες περιοχές της χώρας κέρδισαν από 1.000 ευρώ ο καθένας.
Το ΣΚΡΑΤΣ συνεχίζει να προσφέρει ένα ευρύ φάσμα επάθλων, συμπεριλαμβανομένων σημαντικών ποσών που φτάνουν έως και 1.000.000 ευρώ.
Οι παίκτες μπορούν να προμηθευτούν τα δελτία από πρακτορεία ΟΠΑΠ, λαχειοπώλες, περίπτερα, μίνι μάρκετ, καθώς και επιλεγμένα πρατήρια καυσίμων και σούπερ μάρκετ.
Η Ελληνικά Λαχεία Α.Ε., μέλος του Ομίλου ΟΠΑΠ, διατηρεί το αποκλειστικό δικαίωμα παραγωγής και διαχείρισης όλων των Κρατικών Λαχείων, όπως το Λαϊκό, το Εθνικό, το Πρωτοχρονιάτικο και το Στιγμιαίο Κρατικό Λαχείο-ΣΚΡΑΤΣ.
Η σύμβαση παραχώρησης ισχύει έως το 2026. Η εταιρεία αποτελεί κοινοπραξία μεταξύ της ΟΠΑΠ Α.Ε. και της Scientific Games International.
Ο ΟΠΑΠ, κορυφαία εταιρεία τυχερών παιγνίων στην Ελλάδα και αναγνωρισμένη διεθνώς, ιδρύθηκε το 1958 και δραστηριοποιείται στον τομέα των αριθμοπαιχνιδιών, αθλητικού στοιχήματος, λαχείων, στιγμιαίων παιχνιδιών και παιγνιομηχανημάτων.
Παράλληλα, διακρίνεται για την ενσωμάτωση των αρχών του Υπεύθυνου Παιχνιδιού και την κοινωνική του υπευθυνότητα, στηρίζοντας δράσεις στην υγεία, τον αθλητισμό και την απασχόληση.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε: www.opap.gr
Η Scientific Games International διαθέτει πολυετή εμπειρία στην αγορά στιγμιαίων λαχείων, έχοντας δημιουργήσει την κατηγορία το 1974.
Με παρουσία σε πάνω από 50 χώρες και περισσότερους από 300 πελάτες, εφαρμόζει βέλτιστες πρακτικές μάρκετινγκ και προηγμένη τεχνολογία, προσφέροντας καινοτόμα προϊόντα υψηλής ποιότητας, προσαρμοσμένα στις ανάγκες κάθε αγοράς.