Θετικές επιδόσεις κατέγραψε η ισπανική αλυσίδα ένδυσης Mango κατά το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, καθώς τα έσοδα της ενισχύθηκαν τόσο στα φυσικά καταστήματα όσο και μέσω του e-shop της.
Ειδικότερα, ο τζίρος της εταιρείας αυξήθηκε κατά 20% το εξάμηνο φέτος συγκριτικά με πέρσι, αγγίζοντας τα 1,45 δισ ευρώ, ποσό που είναι αυξημένο κατά 30% συγκριτικά με το 2019, και το οποίο πιστοποιεί την υπέρβαση των εσόδων του ομίλου ακόμη και προ πανδημίας. Κατά 10% είναι επίσης αυξημένες οι ηλεκτρονικές πωλήσεις της Mango το υπό εξέταση διάστημα, έχοντας κερδίσει περισσότερους από 150 εκατομμύρια πελάτες διεθνώς, οι οποίοι πιστοποιούν την δυναμική του συγκεκριμένου καναλιού στα έσοδα της εταιρείας.
Στο επίκεντρο της αναπτυξιακής πορείας του ισπανικού ομίλου τίθεται το δυναμικό άνοιγμα νέων καταστημάτων, καθώς και οι εξαιρετικές επιδόσεις σε αγορές-κλειδιά, όπως η Ισπανία, η Ιταλία, οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Τουρκία και η Ινδία. Περισσότερα από 15 νέα σημεία Mangο θα προστεθούν στο δίκτυο της αλυσίδας στην Ισπανία φέτος, ενώ αντίστοιχος αριθμός θα λειτουργήσει και στην Ιταλία, ανεβάζοντας το σύνολο των καταστημάτων της αλυσίδας σε 90.
Στην αμερικανική αγορά, η εταιρεία άνοιξε προ ολίγων ημερών το πρώτο της σημείο στην Πολιτεία του Τέξας, στο Χιούστον, λειτουργώντας πλέον 10 καταστήματα στις ΗΠΑ και στοχεύοντας σε τουλάχιστον 40 μέχρι το 2024, 15 εκ των οποίων θα ανοίξουν σύντομα σε Καλιφόρνια και Τζόρτζια.
Πολύ σημαντικές είναι επίσης οι αγορές της Τουρκίας και της Ινδίας για τον ισπανικό όμιλο, με την πρώτη να σημειώνει εξαιρετικές επιδόσεις το πρώτο εξάμηνο του έτους και την δεύτερη να υποδέχεται ακόμη 35 νέα καταστήματα μέσα στην χρονιά, κλείνοντας το έτος με 110 σημεία. Ο όμιλος προτίθεται να διαθέσει επενδυτικά κεφάλαια άνω των 200 εκατ ευρώ σε υποδομές logistics, τεχνολογική αναβάθμιση αλλά και άνοιγμα νέων καταστημάτων διεθνώς, για φέτος. Από τον περασμένο Δεκέμβριο έχει προσθέσει 40 νέα σημεία στο δίκτυο του, μετρώντας συνολικά σήμερα 2.615 καταστήματα σε 115 χώρες.
Ο όμιλος Mango δίνει μεγάλη σημασία και σε ζητήματα βιωσιμότητας στον χώρο της μόδας, συμμετέχοντας από την αρχή του έτους μαζί με άλλες μεγάλες εταιρείες του κλάδου στην ένωση για την ορθή διαχείριση των κλωστοϋφαντουργικών αποβλήτων Textile Waste Management Association. Παράλληλα, έχει υπογράψει την Διακήρυξη της Μεσογείου για την Βιοποικιλότητα, σε συνεργασία με τον βιολόγο Manu San Felix, συνδράμοντας στην προστασία του περιβάλλοντος της Μεσογείου, μέσα από την δημιουργία προστατευόμενων θαλάσσιων ζωνών.