Η Hyundai σχεδιάζει να γίνει μία από τις τρεις κορυφαίες κατασκευάστριες εταιρείες ηλεκτρικών αυτοκινήτων έως το 2030, επενδύοντας περίπου 18 δισ. δολάρια για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης, ανεβάζοντας τον πήχη του ανταγωνισμού στο νέο κλάδο που επικεντρώνεται η αυτοκινητοβιομηχανία.
Πλέον η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία προσελκύει κοινό από την «premium» κατηγορία στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, με κύριο όπλο της το Ioniq 5, το οποίο έχει μεγάλη αυτονομία, είναι φουτουριστικό, ακολουθεί όλη την εξελισσόμενη τεχνολογία και έχει δυνατότητες υπερταχείας φόρτισης 800 V. Σημαντικό ρόλο στις πωλήσεις αναμένεται να παίξει και το Ioniq 6 που τοποθετείται μεταξύ των καλύτερων ηλεκτρικών οχημάτων παγκοσμίως. Βλέποντας την ανταπόκριση των καταναλωτών για τα ηλεκτρικά, η εταιρεία θέλει να επενδύσει πάνω σε αυτή την κατηγορία, ώστε μέχρι το 2030 να γίνει πρωταγωνίστρια των πωλήσεων.
Εκτός της τεράστιας επένδυσης η Hyundai Motor Group αυξάνει σημαντικά την παραγωγή EV στην Κορέα σε 1,51 εκατομμύρια μονάδες και τον παγκόσμιο όγκο εξαγωγών σε 3,64 εκατομμύρια μονάδες έως το 2030. Από την άλλη, η Kia κατασκευάζει ένα νέο εργοστάσιο για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ αυξάνει την ικανότητα στις υπάρχουσες γραμμές παραγωγής.
Ο όμιλος εξετάζει την προοπτική να βγάλει στην παραγωγή μια νέα πλατφόρμα για τα ηλεκτρικά της επόμενης γενιάς, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για αύξηση της χωρητικότητας που θα έχει θετικό αντίκτυπο τόσο στην άνεση των επιβατών όσο και στη δυνατότητα αύξησης της χωρητικότητας της μπαταρίας.
Μέσω των νέων επενδύσεων, η Hyundai αναφέρει ότι θα προωθήσει τα επόμενα χρόνια την ανάπτυξη μπαταριών EV και ηλεκτροκινητήρων, καθώς και της ανάλογης τεχνολογίας. Μέχρι το 2030, στο πλάνο της εταιρείας είναι να βγουν στην παραγωγή 31 συνολικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, που θα συμβάλλουν στην ολοκλήρωση του πλάνου της.