ΓΔ: 1486.26 0.26% Τζίρος: 13.86 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 12:07:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
e-commerce, online αγορές, e-shops
Πηγή : Shutterstock

Θεαματική αύξηση εσόδων για την πλατφόρμα online αγορών About You

Σχεδόν 50% υψηλότερα τα έσοδα της πλατφόρμας, μετά το άνοιγμα σε νέες περιοχές της Ευρώπης. Η χώρα μας, μαζί με την Πορτογαλία και τη Νορβηγία, συνεισέφεραν συνολικά 1,5 εκατομμύριο ενεργούς πελάτες.

Εντυπωσιακό ρυθμό ανάπτυξης κατέγραψε η πλατφόρμα online αγορών ειδών μόδας About You κατά τη δωδεκάμηνη χρήση που έληξε στις 28 Φεβρουαρίου, τροφοδοτούμενη εν πολλοίς από την επέκταση της διαθεσιμότητας των υπηρεσιών της σε νέες περιοχές της Ευρώπης.

Ειδικότερα, τα έσοδα της πλατφόρμας ενισχύθηκαν κατά 48% σε ετήσια βάση, αγγίζοντας τα 1,73 δισ ευρώ, με τους εν ενεργεία πελάτες της να αυξάνονται κατά 34,87% στο ίδιο διάστημα, αριθμώντας 11,4 εκατομμύρια  από 8,4 εκατομμύρια πελάτες πέρσι.

Η χώρα μας, μαζί με την Πορτογαλία και τη Νορβηγία, όπου η πλατφόρμα εγκαινίασε την παρουσία της το περασμένο έτος, συνεισέφεραν συνολικά 1,5 εκατομμύριο ενεργούς πελάτες, προσθέτοντας στις πωλήσεις της About You περισσότερα από 100 εκατ ευρώ μέσα στην δωδεκάμηνη χρήση.

Στο ίδιο διάστημα, η πλατφόρμα με έδρα την Γερμανία πρόσθεσε νέα brands μόδας στο προϊόντικό της μίγμα, όπως τα Monki και Weekday του σουηδικού ομίλου Η&Μ, καθώς και την ιταλική Furla, ανεβάζοντας τον αριθμό των προσφερόμενων επιλογών σε περισσότερα από 3.500 brands και περισσότερα από 500.000 είδη.

Επιπλέον, προχώρησε στην δημιουργία νέου κέντρου logistics στην Σλοβακία, ενώ προτίθεται να εγκαινιάσει ακόμη δύο σε Γαλλία και Πολωνία μέχρι το 2023, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των αγορών στις οποίες δραστηριοποιείται. Σε ό,τι αφορά τα αποτελέσματα EBITDA, η περιοχή Γερμανίας, Αυστρίας και Ελβετίας κατέγραψε κέρδη 55,5 εκατ ευρώ την χρονιά που πέρασε, και περιθώριο κέρδους 6,6% συνολικά στο έτος, ενώ η υπόλοιπη Ευρώπη παραμένει σε αρνητικό έδαφος, με αρνητικό περιθώριο 18,9% και ζημίες 145,1 εκατ ευρώ.

Όπως σημείωσε η διοίκηση της εταιρείας, οι αυξημένες επενδύσεις για την διεύρυνση της παρουσίας της online πλατφόρμας αγορών σε περισσότερες χώρες της Ευρώπης επιβαρύνουν σημαντικά την αναλογία κόστους/εσόδων, επηρεάζοντας τα περιθώρια των αποτελεσμάτων σε επίπεδο EBITDA, το οποίο συνολικά στην χρήση διαμορφώθηκε σε ζημίες ύψους 66,9 εκατ ευρώ. Για την χρήση που μόλις ξεκίνησε πάντως, η About You αναμένει αύξηση εσόδων μεταξύ 25% και 35%, ήτοι μεταξύ 2,16 δισ και 2,33 δισ ευρώ, ενώ τα προσαρμοσμένα αποτελέσματα EBITDA αναμένεται να διαμορφωθούν σε ζημίες ύψους 50 έως 70 εκατ ευρώ.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

mango stores-emporio
ΔΙΕΘΝΗ

Έσοδα-ρεκόρ για τη Mango το πρώτο εξάμηνο με ώθηση από τα ανδρικά ρούχα

Ο ισπανικός όμιλος αύξησε τις πωλήσεις του στα 1,6 δισ. ευρώ, ερχόμενος πιο κοντά στην επίτευξη του στόχου του για ετήσια έσοδα άνω των 4 δισ. το 2026. Στην Ελλάδα λειτουργεί συνολικά 9 σημεία πώλησης.
ΔΙΕΘΝΗ

Εγκαταλείπει την κινέζικη αγορά η YOOX, τέλος και οι δωρεάν επιστροφές

Κίνηση - απάντηση στην επιβράδυνση των πολυτελών αγορών μόδας από τους Κινέζους αγοραστές. Η Yoox-Net-a-Porter εισήλθε στην ασιατική αγορά το 2013 και πιο πρόσφατα είχε συνάψει συνεργασία με την Alibaba.