Με ένα πιλοτικό πρόγραμμα στην Ολλανδία, η Tesla ανοίγει το δίκτυο φόρτισης της σε άλλα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για πρώτη φορά με στόχο να ενισχύσει την προσπάθεια ανάπτυξης των πωλήσεων αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο θέλει να φέρει τα ηλεκτρικά οχήματα πιο κοντά στον καταναλωτή.
Ειδικότερα, όπως αναφέρει το Reuters, η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία που κατασκευάζει μόνο αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα υλοποιεί μια πρόσφατη εξαγγελία της για χρήση των σταθμών φόρτισης που διαθέτει από μεγάλο αριθμό αυτοκινήτων μηδενικών ρύπων που ανήκουν σε ανταγωνιστικές αυτοκινητοβιομηχανίες.
Το πρόγραμμα θα δοκιμαστεί σε 10 τοποθεσίες στην Ολλανδία, δήλωσε η εταιρεία, προσθέτοντας ότι οι Ολλανδοί οδηγοί EV που δεν έχουν μοντέλο της Tesla, θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στους σταθμούς Tesla ή Superchargers, μέσω της εφαρμογής Tesla. Οι οδηγοί της Tesla μπορούν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν αυτούς τους σταθμούς και η εταιρεία θα παρακολουθεί στενά κάθε τοποθεσία για συμφόρηση.
Η Tesla διαθέτει περισσότερους από 25.000 υπερσυμπιεστές παγκοσμίως, ενώ άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν δημιουργήσει συμμαχίες ή έχουν επενδύσει σε startups για δίκτυα, καθώς σπεύδουν να κυκλοφορήσουν νέα ηλεκτρικά οχήματα στην αγορά. Οι υπερσυμπιεστές είναι ανοιχτοί σε αυτοκίνητα με Σύστημα Συνδυασμένης Φόρτισης (CCS) και μπορούν να δεχθούν μοντέλα BMW, Mercedes-Benz, Ford, Volkswagen, Audi και Porsche.
Η Tesla χρησιμοποιεί το πρότυπο CCS στην Ευρώπη, επιτρέποντας σε μια μεγάλη γκάμα αυτοκινήτων να φορτίζουν σε σταθμούς χωρίς προσαρμογέα που χρησιμοποιεί παρόμοια υποδοχή. Οι τιμές χρέωσης για οδηγούς που δεν έχουν μοντέλο της Tesla θα περιλαμβάνουν επιπλέον κόστος για να υποστηριχθεί η επένδυση της αμερικάνικης εταιρείας. Η τιμή για την χρέωση μπορεί να μειωθεί με μια συνδρομή. «Αυτή η κίνηση υποστηρίζει άμεσα την αποστολή μας να επιταχύνουμε τη μετάβαση του κόσμου στη βιώσιμη ενέργεια», ανέφερε η εταιρεία.
Η Tesla, η οποία ξεπέρασε το 1 τρισεκατομμύριο δολάρια σε κεφαλαιοποίηση για πρώτη φορά την περασμένη εβδομάδα, ξεπέρασε ζητήματα εφοδιαστικής αλυσίδας και παγκόσμιες ελλείψεις chip για να σημειώσει ένα τρίμηνο ρεκόρ στις παραδόσεις αυτοκινήτων, καθώς η ζήτηση αυξάνεται και οι επενδύσεις της σε νέα εργοστάσια αποδίδουν.