ΓΔ: 1393.81 -0.27% Τζίρος: 17.67 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 11:39:30 DATA
Φώτο: Shutterstock

JYSK: Ανάπτυξη με οκτώ νέα καταστήματα, έφτασε ήδη στο break-even

Επεκτείνει την παρουσία της στην Ελλάδα η δανέζικη εταιρεία επίπλων και δίνει έμφαση στα νησιά. Σημαντική αύξηση τζίρου στη χρήση που έληξε τον Αύγουστο, ενώ μέσα σε μια πενταετία λειτουργίας εξαλείφθηκαν οι ζημιές.

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται το πλάνο επέκτασης της δανέζικης εταιρείας επίπλων και οικιακών αξεσουάρ Jysk στη χώρα μας, παρά τις δυσκολίες που προκάλεσε στην λειτουργία του λιανεμπορίου η πανδημία. Η αλυσίδα στοχεύει στην προσθήκη τουλάχιστον οκτώ νέων καταστημάτων μέσα στην τρέχουσα οικονομική χρήση (Σεπτέμβριος 2021-Αύγουστος 2022), σε περιοχές της Ελλάδας όπου δεν διαθέτει φυσική παρουσία ή δύναται να την επεκτείνει, ενώ παράλληλα έχει ήδη ξεκινήσει το σχέδιο ανακαίνισης κάποιων εκ των 47 καταστημάτων της (από τα πρώτα που λειτούργησαν στην χώρα μας όταν η αλυσίδα εισήλθε το 2015), με βάση το νέο concept που εφαρμόζεται παγκοσμίως. Μάλιστα, πέραν της Ρόδου, της Κρήτης και της Κέρκυρας όπου έχει ήδη παρουσία, τα νησιά αποτελούν έναν από τους στόχους της Jysk, με την Κρήτη να αποκτά ακόμη ένα κατάστημα μέσα στο έτος. 

Η πανδημία, εξάλλου, δεν επηρέασε αρνητικά τα μεγέθη της εταιρείας στην χώρα μας, καθώς οι καταναλωτές στράφηκαν στην διακόσμηση του σπιτιού πιο μαζικά την περίοδο των περιορισμών, αναζητώντας λύσεις για καλύτερη οικιακή διαρρύθμιση. Έτσι, σύμφωνα με τον διευθυντή Μάρκετινγκ της Jysk, κ. Κώστα Δημόπουλο, η χρήση που έληξε στις 31 Αυγούστου 2021 παρουσίασε αύξηση τζίρου κατά 8% περίπου συγκριτικά με πέρσι, χωρίς να προσμετρώνται τα νέα καταστήματα που λειτούργησαν αυτή την περίοδο, αγγίζοντας τα 50 εκατ. ευρώ σε καθαρές πωλήσεις. Ο ίδιος εκτιμά μάλιστα ότι η νέα χρήση που μόλις ξεκίνησε θα είναι ακόμη καλύτερη, με δεδομένα την προσθήκη νέων καταστημάτων αλλά και τον έλεγχο της πανδημίας. 

Στόχο της αλυσίδας αποτελεί εξάλλου η λειτουργία 80 συνολικά καταστημάτων Jysk στην χώρα μας, αλλά και η περαιτέρω ενίσχυση του ηλεκτρονικού καταστήματος της εταιρείας, το οποίο κατέγραψε σημαντικούς τζίρους κατά τις περιόδους των lockdowns. Εκτιμάται δε ότι, υπό φυσιολογικές συνθήκες, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις δύναται να συνεισφέρουν τουλάχιστον 8% επί του συνολικού τζίρου. Περαιτέρω, όπως σημειώνει ο κ. Δημόπουλος, η Jysk πρόσφατα επεκτάθηκε και στην κατηγορία Β2Β, εγκαινιάζοντας συνεργασία με τους επαγγελματίες του τουρισμού αλλά και της εστίασης, προσδοκώντας σε ακόμη καλύτερες επιδόσεις μέσα στο 2022. 

Σε ό,τι αφορά την τροφοδοσία των καταστημάτων αλλά και τα προβλήματα που παρουσιάζονται στην εφοδιαστική αλυσίδα παγκοσμίως λόγω της αναστάτωσης από τους περιορισμούς της πανδημίας, ο κ. Δημόπουλος σημειώνει ότι η κατάσταση βρίσκεται υπό πλήρη έλεγχο, καθώς εγκαινιάστηκαν πρόσφατα νέοι αποθηκευτικοί χώροι της Jysk στην Βουλγαρία, οι οποίοι αποτελούν τον βασικό προμηθευτή για την χώρα μας, εκμηδενίζοντας πιθανούς κινδύνους καθυστερήσεων ή ελλείψεων προϊόντων. 

Σημειώνεται ότι η Jysk είχε στην Ελλάδα πωλήσεις ύψους 39,08 εκατ. ευρώ την περσινή χρήση (Σεπτέμβριος 2019-Αύγουστος 2020), έναντι 32 εκατ. ευρώ την προηγούμενη, ενώ πέρασε σε κέρδη προ φόρων ύψους 21.430 ευρώ έναντι ζημιών ύψους 1,24 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος, επιτυγχάνοντας break-even μέσα στην πρώτη πενταετία λειτουργίας της στην Ελλάδα, παρά το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

JYSK
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στη Σύρο το νέο κατάστημα της Jysk, ανοίγει άλλα 5 μέσα στο 2025

Η δανέζικη εταιρεία επίπλων υλοποιεί το φιλόδοξο επενδυτικό της πλάνο στην χώρα μας, με την προσθήκη ακόμη 6 νέων σημείων στο δίκτυο της το προσεχές 12μηνο. Προσβλέπει σε διψήφια ποσοστιαία αύξηση πωλήσεων.
ΔΙΕΘΝΗ

Απροσδόκητος διπλασιασμός κερδών για την H&M στο πρώτο τρίμηνο

Ο σουηδικός όμιλος fast fashion κάλυψε τις απώλειες του προηγούμενου έτους. Προτεραιότητες για το 2023 η λύση θεμάτων της εφοδιαστικής αλυσίδας αλλά και η επαναδιαπραγμάτευση σημαντικού μέρους των μισθωμάτων του διεθνώς.
JYSK
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ράλι ανάπτυξης από την αλυσίδα JYSK στην Ελλάδα και μέσα στο 2023

Η δανέζικη αλυσίδα επίπλων και οικιακού εξοπλισμού πέτυχε αύξηση πωλήσεων 33% στην προηγούμενη χρήση, ενώ το ποσοστό αύξησης είναι διψήφιο και στη νέα, χωρίς την προσθήκη νέων καταστημάτων.
ΔΙΕΘΝΗ

«Φρέναραν» οι πωλήσεις της H&M, αύξηση μόνο 3% κατά το γ' τρίμηνο

Η σουηδική αλυσίδα ανακοίνωσε αύξηση πωλήσεων 3% το τρίτο τρίμηνο της χρήσης, καθώς ο Ιούνιος κινήθηκε πτωτικά ενώ σχετική βελτίωση καταγράφηκε στο τέλος της περιόδου. Νέος country manager για την Ελλάδα, ο Thomas Estrany.