Την επόμενη διετία ο εξηλεκτρισμός αναμένεται να καλύψει την προϊοντική γκάμα του γκρουπ BMW, καθώς μέχρι το 2025 προβλέπει αύξηση των πωλήσεων πάνω από 50% το χρόνο, παραδίδοντας περίπου δύο εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα μέχρι τη μέση της δεκαετίας.
Παράλληλα, θα αναβαθμίσει φέτος το λογισμικό σε 2,5 εκατομμύρια οχήματα, ενώ θα καθιερώσει τη βιώσιμη κυκλική οικονομία. Σε συνεργασία με τους προμηθευτές, το γκρουπ θα αναπτύξει νέες τεχνολογίες προϊόντων καθώς και κατάλληλα βιώσιμα υποκατάστατα και μεγαλεπήβολες φιλοσοφίες ανακύκλωσης. Αυτό δεν ισχύει μόνο για πρώτες ύλες περιορισμένης προσφοράς, όπως το λίθιο που απαιτείται για την παραγωγή μπαταριών, αλλά και για υλικά όπως το πλαστικό και το αλουμίνιο.
Μέχρι το 2030, στόχος είναι η μείωση του συνολικού παγκόσμιου ανθρακικού αποτυπώματος ανά όχημα τουλάχιστον κατά ένα τρίτο, συγκριτικά με το 2019, που αντιστοιχεί σε μείωση των εκπομπών του άνθρακα πάνω από 200 εκατομμύρια τόνους μέσω τεχνολογικών μέτρων. Τέλος, η εταιρεία επιταχύνει τις προσπάθειές για βελτίωση της υποδομής φόρτισης, τόσο στις δικές της εγκαταστάσεις, όσο και σε συνεργασία με τους επιχειρηματικούς εταίρους της. Στο πλαίσιο αυτό, έχει εγκαταστήσει πάνω από 15.000 σημεία φόρτισης σε όλο τον κόσμο, μεταξύ των οποίων πάνω από 4.350 σημεία φόρτισης στις δικές της εγκαταστάσεις, τα οποία λειτουργούν αποκλειστικά με πράσινη ενέργεια.